, 2021/12/20

Ahhoz, hogy sikeres tudj lenni lényegesen fontos, hogy nyilvános kapcsolatokat teremts, hogy ismerjék a működésedet, termékedet vagy bármilyen szólgéltatásod.Válald a vezető szerepét és vidd sikerre az üzleted.

public relationship strategy

Amerika-szerte kis- és középvállalkozások ezrei folytatnak PR-kampányokat nap mint nap, kis befektetéssel. Akár kisvállalkozó, akár vállalkozó, a PR segíthet kiegyenlíteni a versenyfeltételeket Ön és a nagyobb versenytársak között. Ahhoz, hogy a PR-tevékenységben kitűnjön, ki kell élesítenie egy sor gyakorlati készséget és stratégiát, amelyek célja, hogy javítsa cége hírnevét.

Hogy segítsünk Önnek ennek a stratégiának a kialakításában, felvázoltuk az egyes elemeket és azt, hogy miért fontosak márkája imázsának szempontjából:

1. Vállalati kommunikáció.

Az, ahogyan vállalkozása kommunikál más vállalkozásokkal, mind belsőleg, mind külsőleg, megteremti a hangját. A vállalati kommunikációs stratégia az Ön átfogó PR-stratégiájának gerince. Márkája hangját használja fel arra, hogy a fontos üzeneteket a közönség számára érthető módon fejezze ki. Például a fontos vállalati híreket bejelentő belső e-mailek vagy sajtóközlemények a vállalati kommunikációs stratégia részét képezik.

2. Médiakapcsolatok.

A médiakapcsolatok a szervezetnek a sajtóval való kapcsolata. A siker érdekében kapcsolatot kell kiépítenie az egyes releváns sajtóorgánumok megfelelő kapcsolattartójával, hogy vállalkozását jól mutassa be a média. Amikor valami hírértékű dolog történik a szervezeténél, sajtóközleményeket küldhet ezeknek a kapcsolattartóknak. A sajtóközlemények olyan hírforrások, amelyek a médiakapcsolatokat a sajtó és a vállalkozások közötti szimbiózisban lévő kapcsolattá teszik. Hogy segítsünk Önnek a lehető legjobb kapcsolatot kiépíteni a sajtóval, összeállítottunk néhány tippet a sikeres médiakapcsolati stratégia kialakításához.

3. Közösségi kapcsolatok.

Vállalkozása a közösség tagja. A közösségi kapcsolatok megalapozzák vállalkozása jelenlétét és mások megítélését. Vállalkozása sokféleképpen bekapcsolódhat a közösségbe. Mi a Pulse-nál számos közösségi programban veszünk részt, amelyek a területünk gazdasági növekedésére, az oktatásra, a közegészségügyre és a környezetvédelemre összpontosítanak. Aktívan szponzorálunk, szolgáltatást adományozunk, és önkéntes munkát végzünk.

4. Válságkezelés.

Az, hogy hogyan néz szembe egy válsággal vagy más váratlan helyzettel, megalapozhatja vagy megtörheti vállalkozását. Egy válságkezelési terv megléte lehetővé teszi, hogy vállalkozása a lehető legnormálisabban működjön egy válsághelyzetben, és megőrizze imázsát. A belső és külső kommunikáció különösen fontos ilyenkor, hogy a helyzetet ellenőrzés alatt tartsa. Még ha a helyzetet nem is lehet megelőzni, a legkevesebb, amit tehet, hogy felkészül.

5. Események kezelése.

Vállalkozása rendezvényei értékes marketingeszköznek számítanak, különösen a fiatalok körében, akik nagy hangsúlyt fektetnek az élményekre. Ennek ellenére egy rendezvény megtervezése egyformán izgalmas és stresszes időszak a vállalkozása számára. Át kell gondolnia, hogy mikor és hol lesz az esemény, kik vesznek részt rajta, és még sok minden mást. Egy rendezvényszervezési stratégia birtokában a rendezvény minden részletét megszervezheti, hogy az a lehető leggördülékenyebben menjen.

A public relations számos működő részből áll,

Pozitív képet alkotnak vállalkozásáról a közösség szemében. Ha van egy stratégiája, akkor ezeket az erőfeszítéseket szervezetten tudja tartani, és olyan képet tud kialakítani vállalkozásáról, amilyet szeretne.

A célközönség megerősítése

A különböző célközönségek általában különböző helyeken töltenek időt. Gondoljunk csak az A márka célközönségére, egy népszerű kávézóra, amely főként az Egyesült Államok egyetemista városaiban található. Az A márka PR-erőfeszítései az olyan online médiumokra összpontosulnak, mint a BuzzFeed, mivel a főiskolás korú férfiakat és nőket célozza meg, akik szabadidejük nagy részét mobileszközükön töltik. A közönség megerősítésével a PR-szakemberek jobban be tudják azonosítani a célzott médiafelületeket, ami utat nyit a célzottabb pitchek és a megosztandó érdekes történetek felé.

Mondjon el egy meggyőző történetet

A célközönség és a célzott médiafelületek meghatározásával a kommunikátorok könnyebben meghatározhatják [és megoszthatják!] a márka történetét. A történetnek olyan kulcsüzeneteket kell tartalmaznia, amelyek a márka értékeihez és küldetéséhez, valamint a márka már meglévő vagy a PR-stratégiával elérni kívánt hírnevéhez kapcsolódnak. Fontolja meg egy olyan hírszerkesztőség létrehozását, amely a célközönség számára az egyes kulcsüzeneteket harapható vagy könnyen átfutható cikkekbe foglalja, azzal a szándékkal, hogy megragadja a weboldal látogatóit, és ösztönözze a weboldal hosszabb látogatását és többszöri oldalmegtekintését.

Ne feledje, nem elég elmondani, hogy ki vagy mi a márka, hanem a márkának az állításai szerint kell cselekednie, és a cikkeken és hírközleményeken kívül is meg kell élnie az értékeit. Amikor egy cikk hangulata tükröződik az értékelésekben és véleményekben vagy a közösségi frissítésekben, akkor az a fogyasztó szemében kezd igazsággá válni. A fogyasztók általában meg tudják állapítani, ha a márkák nem hitelesek, vagy nem élnek a márka értékei szerint. Tehát tegye a pénzét a szájába, és legyen az, akinek mondja magát - vagy számítson arra, hogy a közösségi médiában gyorsabban lebukik, mint ahogyan egy bocsánatkérést tweetelni tudna.

Legyen kreatív

A mai fogyasztó számos forrásból, többek között a közösségi médiából, blogokból és podcastokból kapja a híreket és tartalmakat. A jó PR-stratégia túlmutat a hagyományos újságírás hatókörén, és ott udvarol a célközönségnek, ahol már eleve tájékozódni akar.

De a középpontjában a szilárd PR-stratégia még mindig a PR-szakember (a márka hangja) és a médiakapcsolat (erősítő) közötti kapcsolatok kialakításán alapul. Akár egy kis piaci divatbloggerrel, akár a The New York Times riporterével dolgozik együtt, egy jó kapcsolat dönthet egy e-mail elolvasása vagy a dele dele kattintás között.

Javítja az online jelenlétét

Ebben a világban, ahol mindenki digitálisan kapcsolódik, szüksége van online jelenlétre, hogy elérje ügyfeleit. A közösségi média jelenléte Facebook, Instagram, twitter nagyszerű médiumok, hogy elérje a közönségét. Használhatja őket bejelentések megtételére, kapcsolatok kialakítására és tartalmak közzétételére.

Ismerje a versenytársakat

Minden sikeres vállalkozás kulcsa az összehasonlító versenyképesség erősítése. Vállalkozásodnak és azon belül minden csapatnak rendelkeznie kell versenyelőnyök forrásával. A versenyelőny megértése, azonosítása, megteremtése és fenntartása a jó stratégia középpontjában áll.

Hozzon létre meggyőző tartalmat

A PR a megfelelő információk megfelelő helyeken és emberekkel való megosztásáról szól. Ez segít a márka és a márka hírnevének építésében. Meg kell tanulnia a célcsoport nyelvezetét, vágyait, azokat a dolgokat, amelyek rezonálnak rájuk, és azokat, amelyeket nem szeretnek. Válassza ki a megfelelő témát a tartalomhoz. A meggyőző tartalomnak tartalmaznia kell a kíváncsiság, a sürgősség, a relevancia, az érték és az érzelem elemeit.