, 2021/12/18

Az e-mail marketing segít az ügyfelekkel való kapcsolat kiépítésében. Íme, hogyan kombinálhatod a felugró űrlapokat és a Facebook-hirdetéseket, hogy néhány egyszerű lépésben elkezdhesd növelni a listádat.

how to make email list

A levélmarketing nem csak abban segít, hogy kapcsolatot építs ki ügyfeleiddel, hanem egy bevált módszert is kínál a vezetők ápolására és hosszú távú vásárlókká alakítására. Nem számít, milyen típusú vállalkozással foglalkozol, az e-mail lista a sikeres marketingstratégia legfontosabb eleme. Ezzel a listával megoszthatod a történeted, népszerűsítheted vállalkozását és bemutathatod termékeid, miközben a feliratkozókat fizető vásárlókká alakíthatod.

Először is, hozz létre egy márkás opt-in felugró űrlapot a weboldaladra. A felugró űrlapok gyors és kényelmes módot biztosítanak a látogatóknak arra, hogy webhelye böngészése közben megosszák elérhetőségi adataikat és feliratkozzanak a listádra, így a közönség növekedésének hatékony eszközeivé válnak. Könnyen hozzáadhatók a webhelyéhez, és bizonyítottan működnek - kutatásaink szerint a Mailchimp felhasználói átlagosan 50,8%-kal növelték listájuk növekedési arányát, miután felugró űrlapot adtak hozzá a webhelyükhöz.

Íme néhány tipp, amit érdemes figyelembe venni, mielőtt belekezdesz az opt-in felugró űrlapok létrehozásába:

Válassz vonzó főcímet: Ügyelj arra, hogy egy jó főcím szerepeljen benne, amely leír egy fontos előnyt, amelyet potenciális ügyfeleid élvezhetnek, ha feliratkoznak az e-mail listádra.

Releváns leírás vagy Tag sor: tartalmazzon egy rövid és világos leíró sort, amely segít növelni a feliratkozás konverziós arányát.

Egyszerű űrlap: Csak a szükséges elérhetőségi adatokat, például a nevet és az e-mail címet tartalmazza.

A feliratkozás gombba építs be egy cselekvésre való felhívást. Ügyelj arra, hogy nem általános felhívást használj, amely arra ösztönzi a látogatókat, hogy azonnal kattintsanak.

A Mailchimp-felhasználók átlagosan 50,8%-kal növelték a listájuk növekedési arányát, miután felugró űrlapot adtak hozzá a webhelyükhöz.

Felugró űrlap készítése 3 lépésben

IDŐ: 20 perc

Tervezd meg űrlapját.

Tipp: A felhasználói élményt szem előtt tartva készítse el a feliratkozási űrlapokat. Ha bármilyen tervezési tippre vagy legjobb gyakorlatra van szükséged, mi segítünk neked.

Állítsd be a megjelenítés időzítését.

Tipp: Igazítsd a felugró űrlap időzítését a látogató által a webhelyen töltött átlagos időhöz. Állítsd be, hogy az űrlap azonnal (vagy 5 másodperces késleltetéssel) jelenjen meg, ha az emberek nem hajlamosak sok időt eltölteni a webhelyén. Ha a látogatók hajlamosak böngészni, fontold meg a 20 másodperces késleltetést vagy a görgetésen alapuló indítást, amikor valaki eléri az oldal közepét vagy alját.

Generáld a kódot, és ha szükséges, illeszd be a webhelye HTML-kódjába vagy a webhelykészítőn keresztül.

Tipp: Ha webhelyét a Mailchimphez csatlakoztatta, akkor a felugró űrlapot egyetlen kattintással automatikusan közzéteheti.

Pop-up űrlap létrehozása

Ezután hozz létre marketingkampányokat, hogy megtalálod az embereid a Facebook-hirdetésekkel.

Minden marketingszakértő tudja, hogy a Facebook-hirdetések segítségével új közönségeket érhet el - és új ügyfeleket találhat - azáltal, hogy olyan embereket céloz meg, akik hasonlóak a meglévő kapcsolataihoz. Sőt, azt találtuk, hogy a Mailchimp-listádhoz hasonló célközönség megcélzása 29%-kal jobb megtérülést eredményezhet, mint a pusztán érdeklődési célzás.

A Facebook-hirdetéseket azonban nem csak eladásra használják, hanem leadek generálására is, mégpedig úgy, hogy az opt-in űrlapokkal ellátott céloldalakra mutató hirdetéseken keresztül gyűjtenek e-maileket. Néhány lépésben létrehozhatsz egy olyan hirdetést, amely az embereket az oldaladra irányítja, hogy gyorsan és egyszerűen feliratkozhassanak az e-mail listádra.

Facebook-hirdetés létrehozása 3 lépésben

IDŐ: 30 perc

Célozd meg a hasonló érdeklődésű embereket.

Tipp: Rengeteg információt gyűjtöttél már meglévő ügyfeleidről, most lehetőséged van arra, hogy ezeket az adatokat vállalkozásod javára fordítsd. A Facebook elemzi a Mailchimp-listáján szereplő kapcsolatok profilját, majd a közös érdeklődési körök, viselkedésmódok és demográfiai adatok alapján létrehoz egy hasonszőrű célközönséget.

Tipp: A/B teszteléssel összehasonlíthatja, hogyan teljesít a webhelye legutóbbi látogatóiból álló egyéni közönség és a valószínűsíthető feliratkozókból álló lookalike közönség, amikor megpróbál leadeket generálni a konverziós arány optimalizálásának növelése érdekében.

Tervezze meg hirdetését, a weboldalának URL-címével együtt.

Tipp: A megfelelő kép kiválasztása a Facebook-hirdetéshez mindent megváltoztathat a közösségi média marketingben. Puskalapunk segít kiválasztani egy olyan képet, amely jól néz ki és konverziókhoz vezet.

Állítsa be a költségvetését.

Tipp: A költségvetésed azt a maximális összeget jelenti, amelyet ki akarsz fizetni a hirdetésed futtatásáért. Bármilyen összeget költhet - akár csak 5 dollárt is -, és csak minden egyes személy után kell fizetnie, aki rákattint a hirdetésére. Facebook-hirdetés létrehozása.

A siker mérése

Miután közzétetted a felugró űrlapod és a Facebook-hirdetést, kövesd nyomon a jelentéseit, hogy nyomon követhesd a fejlődését, és pontosan megtudd hány új ember csatlakozik az e-mail listájához. Amint megvan az alapszint, fontold meg az üzenetküldés, az időzítés, a felhasználói élmény javítása és más változók módosítását, hogy lásd, hogyan befolyásolja a konverziós arányt.

Bónusz: Kapcsolj be üdvözlő sorozatot.

Most, hogy már megvannak a listád növeléséhez szükséges elemek, készen állsz arra, hogy elkezdj használni néhány marketingautomatizálási funkciót, és létrehozz egy üdvözlő e-mailt, amelyet automatikusan elküldesz, amikor új emberek feliratkoznak. Ezt az e-mailt használhatod arra, hogy kedvezményt vagy exkluzív tartalmat kínálj, népszerűsítsd legújabb vagy legkelendőbb termékeid, sikertörténeteket ossz meg, vagy egyszerűen csak megköszönd az új feliratkozóknak, hogy érdeklődnek vállalkozásod iránt.

Hogyan hozzunk létre egy e-mail listát a Gmailben címkék használatával?

Akár tömeges e-maileket szeretnél küldeni blogjod előfizetőinek, akár tömeges e-maileket szeretnél küldeni kollégáidnak, hasznos lehet egy terjesztési lista létrehozása a Gmailben vagy a Google Workspace-ben (korábban G-Suite).

De hogyan kell ezt megtenni? Egyszerű! Csak használd a Gmail címkék funkcióját.

Íme egy lépésről-lépésre bemutatott útmutató arról, hogyan hozhatsz létre Gmail levelezőlistát címkék segítségével:

1. lépés

Jelentkezz be a Gmail alkalmazásba, és kattints a Google Apps legördülő menü Google Contacts elemére.

Alternatív megoldásként eda Google Contacts oldalt (más néven a Gmail Contacts alkalmazást), hogy új kontaktot adj hozzá, szerkeszd a kontakt adatait, vagy címkéket hozz létre a kontakt listádhoz.

2. lépés

A névjegyzékek létrehozásához menj végig a megjelenített névjegyek listáján, és válaszd ki azokat, amelyeket fel szeretnél venni az új címkébe. Kattints a kiválasztandó névjegy melletti jelölőnégyzetre.

3. lépés

Kattints a címke ikonra, hogy létrehozz egy címkét a kiválasztott kapcsolatok új csoportjával.

4. lépés

Miután a címke ikonra kattintottál, egy új ablak jelenik meg. Válaszd a "Címke létrehozása" lehetőséget, és add meg a Google névjegycsoport nevét. Ezután kattints a "Mentés" gombra, hogy létrehozd az új címkét a kiválasztott csoporthoz a Gmail Kapcsolatok alkalmazáson belül.

Címke létrehozása. Megjegyzés: A létrehozott Gmail csoportcímke (levelezőlista) az előnézeti ablakban a "Címkék" alatt jelenik meg.

5. lépés

Ha e-mail üzenetet szeretnél küldeni a Google névjegycsoportnak, kattints a Gmail postaládájából a Compose gombra, és írd be a címke nevét a To address mezőbe. Miután beírtad a csoport nevét, láthatod a Gmail csoport összes tagjának e-mail azonosítóját.

6. lépés

Most írd be az e-mail üzeneted, és nyomd meg a "Küldés" gombot.

Hogyan építsünk egy e-mail listát:

60 ingyenes módszer, amit most azonnal használhatsz. Van egy online vállalkozásod, és most már készen állsz arra, hogy e-mail listát építs. Valójában minden létező módszert felsoroltunk, amivel e-mail listát építhetsz, hogy ne kelljen találgatnod.

Merüljünk el!

1. Hozz létre egy céloldalt

2. Hozz létre egy kezdőlap feliratkozási dobozt

3. Készíts üdvözlőszőnyeget

4. Hozz létre egy intelligens sávot

5. Kijárati szándékú felugró ablak létrehozása

6. Görgetőmező használata

7. Statikus feliratkozási űrlap használata

8. Ingyenes próbaidőszakok használata

9. Bele kell foglalni egy e-mail mezőt a pénztárfolyamatba.

10. Adj kedvezményt az e-mail címért cserébe

11. Adj ingyenes ajándékot egy e-mail címért cserébe.

12. Előre eladni egy terméket

13. Tegyél egy zárt bejáratot a fizetett tartalomhoz

14. Állíts be egy zárt tanfolyam-feliratkozást

15. Rendezvény házigazdája

16. Kérdezz telefonon

17. Frissítsd e-mail aláírását

18. Adj hozzá egy automatikus válaszküldő e-mailt egy cselekvésre való felhívással.

19. Végezz felmérést

20. Tegyen CTA-t a közösségi médiás életrajzokba.

21. Tűzz ki egy CTA-t a listájához való csatlakozáshoz.

22. Válaszolj a Tweetre egy e-mail lista CTA-val Tweet

23. Csinálj egy call-to-action posztot az Instagramon

24. Facebook oldal borítókép

25. Állítsd be a Facebook oldalának cselekvésre hívó gombját

26. Állítsd be az e-mail feliratkozási lapját a Facebookon

27. Facebook-poszt beütemezése e-mail CTAS-szal

28. Posztolás Facebook-csoportokban

29. Csak előfizetőknek szóló Facebook-csoport indítása

30. Használd az Instagram Stories felfelé húzás funkciót

31. Adj hozzá egy linket a céloldalához a LinkedIn-en

32. Oszd meg a LinkedIn csoportokban

33. Hozz létre egy Youtube videó CTA-t

34. Tűzd ki a felhívásodat a Pinterest saját táblájára.

35. Tűzd ki a felhívásodat egy csoportos táblára a Pinteresten.

36. Indítsd el saját csoportos Pinterest tábládat

37. Ossz meg egy opt-in ajánlatot a Redditen

38. Válaszolj kérdésekre a Quora-n

39. Opt-in ajánlat megosztása a Slack közösségekben

40. Küld el opt-in ajánlatod közösségi oldalakra

41. Szervezz webináriumot

42. Legyél podcast vendége

43. Indíts podcastot

44. Vendégposztok más oldalakon

45. Tedd közzé újra a tartalmát

46. Opt-in doboz hozzáadása a Medium posztban

47. Adománygyűjtés szervezése

48. Építs egy eszközt

49. Hozz létre egy e-mail tanfolyamot

50. E-mail kihívás létrehozása

51. Kvíz létrehozása

52. Erőforrás könyvtár létrehozása

53. Tartalom újrahasznosítása

54. Találd meg és népszerűsítsd örökzöld tartalmaid

55. Kínálj olyan tartalmat, amelyet csak az előfizetők kapnak meg

56. Csak előfizetőknek szóló ajánlatok hírlevél

57. Keresztpromóció más e-mail listákon

58. Kérd meglévő feliratkozóidtól az ajánlásokat.

59. E-mail küldése az e-mail listáján kívül

60. Kérdezd meg őket személyesen