, 2021/12/2

Minden egyes cégtulajdonos tudja, milyen nehéz és időigényes feladat egy jól összeállított munkavállalói ütemterv létrehozása. És ez a felelősség különösen nehéz akkor, ha a sötét középkorban ragadt, tollal és papírral, vagy kézzel adja hozzá az órákat egy Excel-táblázatban.

scheduling app for employees

Mennyi időt pazarolunk el a kézi munkabeosztás elkészítésére?

3,14 órát veszítenek el hetente a vezetők, akik táblázatos beosztást készítenek.

A menedzserek idejének 20%-a pazarlásra megy el

174%-kal több szerződés tapasztalható a kézi munkabeosztással kapcsolatos hibák miatt.

Évente 140 órát veszítenek a kézi munkabeosztás miatt.

A vállalatvezetők számos szerepe közül az egyik legfontosabb a személyzet beosztása. Hiszen dolgozók nélkül nem lehet elvégezni a munkát. Létfontosságú, hogy átgondolja az ütemezési folyamatot, és szakszerűen bánjon a munkatársaival.

Small Business Chron

Éppen ezért sok vezető fordul a munkavállalói időbeosztási alkalmazás megoldás felé. Egyrészt, mert így Ön, mint vezető, több időt és pénzt takaríthat meg. Arról nem is beszélve, hogy az ütemezési folyamat automatizálása következetes eredményeket kínál Önnek, csökkenti a hibákat, csökkenti a költségeket, növeli a termelékenységet és javítja a dolgozók elégedettségét.

Mi az a munkavállalói ütemezési alkalmazás? A Finances Online ezt részletesen elmagyarázza: "A munkavállalói időbeosztási szoftver egy munkaerő- és időbeosztás-menedzsment platform, amely segít a tulajdonosoknak és a vezetőknek az órabéres dolgozók adminisztrálásában. Az ütemtervek készítésének automatizálása következetes eredményeket hoz, kezeli a munkaerőköltségeket, növeli a termelékenységet és javítja a munkaerő elégedettségét."

Úgy döntöttünk, hogy időt szánunk a legjobb online alkalmazotti időbeosztási alkalmazások kutatására és értékelésére, hogy segítsünk eldönteni, melyik a legmegfelelőbb a vállalkozásodnak.

Connecteam

Minden egyben alkalmazotti időbeosztási alkalmazásával könnyedén időt és pénzt takaríthat meg az időbeosztás tervezésével és felügyeletével kapcsolatban. Valójában a Connecteam kínálja a legintuitívabb és legkönnyebben használható beosztási táblát, amely időt és energiát takarít meg a beosztások tervezésével és diszpozíciójával kapcsolatban.

A Connecteam robusztus ütemezési alkalmazásával csökkentheti a munkaerőköltségeket, javíthatja a munkavállalók elégedettségét, és elkerülheti a műszakok biztosításával járó káoszt. Még egy alkalmazáson belüli csevegőfunkció is rendelkezésre áll egy vállalati címtárral, így az alkalmazottak egy gombnyomással bárkit könnyen elérhetnek, ha bármilyen ütemezési probléma vagy zavar van.

Kinek? Ideális a műszakbeosztások beállítására frontvonalbeli munkavállalók, kisvállalkozások és nagyvállalatok számára.

mHelpDesk

mHelpDesk időbeosztó szoftver

Az mHelpDesk nagyon hasonlít a Google Calendarhoz és az Outlookhoz, de kifejezetten a helyszíni szervizszolgáltatásban dolgozók számára készült. Ennek az alkalmazotti időbeosztó alkalmazásnak néhány alapvető funkciója a következő: mindenki elérhetőségének gyors megtekintése, a terepi technikusok egyszerű ütemezése, automatikus megbízási értesítések, a munka és az ügyfél adatainak megtekintése, valamint a túl- és alulfoglalás megszüntetése. Az mHelpDesk integrálható a Google Calendar, a Home Advisor és a QuickBooks programmal is.

Shiftboard

Az időbeosztás terén a Shiftboard rendelkezik néhány olyan funkcióval, amely rendkívül hasznos lehet, ha órabéres dolgozói vannak. Ilyen például az automatizált ütemezés, az ütemezés elosztása, a műszakcsere, a push-értesítések, a kétirányú szöveges üzenetküldés, a mobilos be- és kijelentkezés és még sok más. A Shiftboard emellett számos szoftvermegoldással, például az Oracle, a Dropbox, az ADP, a Paycor és más szoftverekkel is integrálható.

TSheets

A TSheets, most már Intuit QuickBooks, hasonló funkciókkal rendelkezik, mint a legtöbb munkavállalói időbeosztási alkalmazás a piacon. Ütemezzen műszakonként vagy munkakörönként, használja a drag & drop funkciót, küldjön értesítéseket a műszakváltásokról, könnyedén másolja az előző heti beosztást és még sok minden mást. Kapjon értesítést a túlórákról vagy a kihagyott műszakokról, így csökkentheti a munkaerőköltségeket. A TSheets rendelkezik egy klassz "Ki dolgozik" funkcióval, így azonnal láthatja, hogy ki áll rendelkezésre a sürgős munkákra.

Homebase

A Homebase programmal egyszerűen áthúzhatja a csapat beosztását, módosíthatja a mobiltelefonjáról, könnyedén átmásolhatja a múlt heti beosztást, vagy használhatja az automatikus beosztást (figyelembe veszi a csapat elérhetőségét és szerepeit). Az alkalmazottak egyszerűen frissíthetik elérhetőségüket vagy kérhetnek műszakváltásokat, amelyeket a vezetőségnek küldünk el jóváhagyásra. A Homebase emellett képes összesíteni az órákat és a túlórákat, valamint képes kivonni a szünetek idejét. A Homebase integrálja a Clover, a Toast, a Square és a többi értékesítési adatot is.

Sling

heveder ütemezés

A Sling megkönnyíti az alkalmazottak beosztásának elkészítését, a szabadidő, a rendelkezésre állás és a műszakváltás kezelését. Ütemezze a túlórákat, csökkentse a hiányzásokat és a késéseket, és értesítést kaphat az átfedő műszakokról vagy a dupla foglalásokról is. Az ütemezési sablonok mentése, így az újak létrehozása gyerekjáték

deputy időbeosztó szoftver

A Deputy használatakor valóban szükség van a technológiai ismeretekre, és ezt a Deputy is tudja - ezért kérik be előre az összes tollal és papírral készített munkaidő-nyilvántartást és ütemezést, hogy az Ön üzleti igényeinek megfelelően testre tudják szabni a munkavállalói időbeosztó alkalmazást.

Néhány ütemezési funkciójuk közé tartozik az automatikus ütemezés az ebéd- és pihenőszünetekkel. Létrehozhat, másolhat vagy közzétehet ütemterveket, műszakcserét és műszakcserét. Emellett a Deputy integrálja a szoftvert olyan POS- és HR-rendszerekkel, mint a Gusto, a Xero, a QuickBooks, a Lightspeed és mások.

HotSchedules

HotSchedules szoftver. A most negyedik HotSchedules egyszerű felülettel rendelkezik, amely megkönnyíti az alkalmazottak időbeosztásának kezelését. Az alkalmazottak közvetlenül a mobiltelefonjukról kérhetik a műszakok cseréjét, felszabadítását vagy átvételét. Vezetőként teljes rálátása van erre, és jóváhagyhatja vagy elutasíthatja a változásokat. A POS-rendszeréből megkaphatja a munkaerő- és értékesítési adatokat, ami egyszerűbbé teszi a pontos beosztás elkészítését.

A When I Work

Jó megoldás, mivel 75 főnél kevesebb alkalmazott esetén teljesen ingyenes, és nem korlátozódik egy vállalati helyszínre. Azonban nem teszi lehetővé, hogy heteket ütemezzen a jövőre, így ezzel érdemes tisztában lenni. Létrehozhat egy sablont, így könnyen megismételheti a következő heti beosztást. Használja a drag & drop lehetőségeket, és nézze meg, hogy ki az, aki elérhető és alkalmas egy műszakra. A vezetőség értesítést küldhet a műszakváltásokról. Ezenkívül mindent lehet kezelni asztali vagy mobileszközről.

Skedulo

A Skedulo egy jó ütemező szoftver a mobil munkaerő számára. Célja a termelékenység növelése és a nem íróasztal mögött ülő alkalmazottak mindennapi tevékenységének racionalizálása. A Skedulo segítségével a vállalkozások egy mobilalkalmazáson keresztül kezelhetik az ütemezést és a diszpécsereket, felügyelhetik az íróasztal nélküli alkalmazottaikat, és elemezhetik az alkalmazás által gyűjtött adatokat jelentési célokra.

Jolt

Jolt kiskereskedelmi munkatársak beosztása

A Jolt néhány olyan funkciója, amely segíthet az alkalmazottak beosztásában, többek között a beosztáselosztás, a műszakcsere, a mobil hozzáférés, az üzenetküldés, a jelentések és az alkalmazáson belüli munkaidő-óra. A Jolt segítségével könnyen megvalósítható a csapat elszámoltathatósága, a megfelelőség és a munkatársak teljesítményének növelése.