, 2021/12/2

Az Instagramnak, a YouTube-nak, sőt a TikTok-nak köszönhetően az elmúlt néhány évben szépségipari influencerek egész serege jelent meg. A legjobb szemsminkre vonatkozó tippek megosztásától kezdve a hírességek megjelenésének újrateremtését célzó élő bemutatók közvetítéséig, ezeket a szépségipari influencereket emberek milliói követik világszerte. Népszerűségük pedig folyamatosan növekszik.

beauty influencer

Mi az a Beauty Influencer?

Mi az influencer? Ők lényegében egy bizonyos fülkében jól ismert közösségi médiafelhasználók. Egy szépségipari influencer a sminkelés, a hajápolás vagy a bőrápolás területén rendelkezik szakértelemmel. A szépségipari influencereket az különbözteti meg a többi közösségi médiafelhasználótól, hogy hányan követik őket a tanácsaikért.

Manapság a szépségipari influencerek számos közösségi médiacsatornán kapcsolatba lépnek a követőikkel.

Hogy megkülönböztessék magukat, változatos tartalmakat készítenek. Egyes influencerek például szépségápolási termékek véleményezésére összpontosítanak, míg mások arra szakosodtak, hogy célzott tartalmakat készítsenek meghatározott célközönség számára.

Miért érdemes a márkádnak megfontolnia a szépségipari influencerrel való partnerséget?

Hatalmas népszerűségüknek köszönhetően a szépségipari influencereknek aktívan udvarolnak a márkák - kicsik és nagyok egyaránt. A velük való együttműködéssel a márkák könnyebben elérhetik célközönségüket, és erősebb hatást érhetnek el. Az influencer marketing, amelyet kezdetben hóbortnak hittek, mára rendkívül hatékony eszköznek bizonyult a márkaépítésben.

Vállalkozásod szempontjából a szépségipari influencerekkel való partnerség segíthet az ismertség növelésében és a megfelelő közönséggel való kapcsolatteremtésben. Ez különösen hasznosnak bizonyulhat, amikor megpróbálsz leadeket generálni és konverziókat elérni.

Képzeld el, hogy rajongóidnak törzse tombol, és a legmenőbb márkák legújabb szépségápolási termékeit küldik neked. Sokan szeretnének szépségipari influencerré válni, ezért egyre nehezebb azzá válni. De ha van egy stratégiád, amely megmutatod, hogyan építhetsz közönséget, és hogyan kerülhetsz a szépségápolási márkák elé, hogy megmutasd nekik fantasztikus szépségápolási képességeidet, az hatalmas lökést adhat influencer karrierednek.

Top Beauty Influencerek, akiket most azonnal követned kell

Michelle Wong

Michelle Wong a @LabMuffinBeautyScience munkatársa több mint egy szépségipari influencer. Orvosi és szupermolekuláris kémiából doktorált! Képzelheted, hogy ez szaktekintélynek számít, ha a bőrápolás mögötti tudományról van szó. A mélyreható termékértékelések és termékismertetők mellett Michelle mélyen belemerül abba, hogyan működnek a szépségápolási termékek, és hogyan reagál rájuk a bőrünk. Ha szeretnél belemerülni a szépség mögötti tudományba, Michelle Wong a követendő szépségipari influencer!

Huda Kattan

Huda Kattan egykori sminkes, aki 2010-ben bloggerként kezdte meg szépségipari influencer karrierjét. Azóta szépségápolási termékcsaládot indított Huda Beauty néven. Huda több tízezer dollárt hoz be szponzorált posztokért, és hihetetlenül megválogatja a márkákat, amelyekkel együtt dolgozik. Értelemszerűen, hiszen saját szépségápolási termékcsaládja van.

Nyane Lebajoa

Nyane Lebajoa egy Lesothóból származó szépségipari influencer, aki élete nagy részét az Egyesült Királyságban töltötte. Instagram-oldalán lenyűgöző képekkel van tele, amelyek a parókáktól kezdve a divaton át a sminkekig mindent lefednek. Jelenleg a Temper Hairrel és a NYX Cosmetics-szel dolgozik együtt. Nyane-tól magas divatú, profi minőségű képekre számíthatsz, egy kis fűszerrel fűszerezve.

Hikari Murakami

Hikari Murakami sminkes és anyuka, aki Dél-Kaliforniában él. Instagram-profilján könnyen kivitelezhető szépségápolási tippeket, betekintést nyújt az anyai életbe és japán recepteket oszt meg. Hikari arra ösztönzi követőit, hogy a természetes szépségük hangsúlyozására összpontosítsanak, és folyamatosan tájékoztatja őket a legújabb szépségápolási trendekről és termékekről.

Katie Jane Hughes

Katie Jane Hughes egy híresség és szerkesztőségi sminkmester, aki a platformját arra használja, hogy megtanítsa követőit mindenre, a harmatos, újszülöttkori baba ragyogástól kezdve a munkakész smink tippekig. Olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Net-a-Porter, a Weleda és a Glossier, és ismert a merész és vibráló sminkjeiről. Instagram-fiókján bőrápolási tanácsokat és szépségápolási tippeket találsz.

James Charles

Ha a szépségápolás híve vagy, valószínűleg hallottál már James Charlesról. 2016-ban ő lett a CoverGirl első férfi identitású márkanagykövete. Karrierje során vitákba keveredett. Ennek ellenére még mindig hatalmas rajongótábora van, és nemrég (2021 áprilisától) szünetet tartott a YouTube-csatornáján való posztolással.

Ashley Quiroz

Ashley Quiroz tehetséges sminkmester, kétgyermekes anyuka, és egy olyan szépségipari influencer, akit mindenképpen érdemes követned. YouTube-csatornáján összehasonlításokat készít a sminkelési trendekről a jelen és korábbi időszakok között, megosztja saját smink- és bőrápolási rutinjait, és kipróbálja a legjobb szépségápolási márkák termékeit.

Jackie Aina

Jackie Aina egy nigériai-amerikai YouTube influencer a szépségápolás területén. Videói hihetetlenül magával ragadóak, és őszinte véleményeket oszt meg az iparág legjobb termékeiről. A szépségápolási tartalmak mellett önápolási tanácsait és a Forvr Mood nevű önápolási márkájáról szóló említéseket is találsz nála. Jackie határozottan kiáll a színes bőrűek láthatóságáért a kozmetikai iparban.

Nikkie De Jager

Nikkie De Jager egy transznemű nő, akinek van egy híres YouTube smink oktatócsatornája. Személyes márkája a felhatalmazásról, a társadalmi normáktól való elszakadásról és az önmagunkhoz való hűségről szól. Sminkművészi képességei felülmúlják az átlagot - rendszeresen oszt meg lenyűgöző kosztümös sminkeket, valamint olyan gyönyörű meglepetéseket, mint például a pillangószem sminkje. Ha azt keresed, hogyan különböztethetnéd meg a márkádat a többi szépségápolási márkától, ha Nikkie-t márkanagykövetként alkalmaznád, akkor ez tökéletes lenne.

Nabela Noor

Nabela Noor az Instagram influencerek egyik erőssége a szépségiparban. Saját életmódmárkája van, a Zeba, és az Instagramot arra használja, hogy megkérdőjelezze a társadalom által előírt szépségszabványokat. Ő a Glamour #BlendOutBullying kampányának nagykövete, és 2020 februárjában a Glamour Magazine UK címlapján szerepelt. Küldetése, hogy "posztról posztra újraértelmezze a szépséget", és mivel több vezető szépségápolási márkával, például a NARS Cosmetics-szel, a Sephorával, a GlamGlow-val és az Anastasia Beverly Hills-szel is együttműködik, úgy tűnik, hogy ezt el is éri.

Renée

Renée több mint egy évtizede dolgozik a szépség- és életmódiparban termékfejlesztőként és vásárlóként. Mindig olyan formulákat keres, amelyek inkább fokozzák, mintsem megváltoztatják valakinek a természetes szépségét. A vegyészekkel való korábbi munkájának köszönhetően Renée jól tájékozott a kozmetikumok és bőrápolási termékek mögött álló tudományban, és a marketingre való hagyatkozás helyett a szépség lényegére tapint rá.

Magyar Beauty influenzer, akit érdemes követni

Viszkok Fruzsi

Mondhatni a hazai beauty témakör „állócsillaga”, hiszen 8 éve készít YouTube videókat, a többi felületen is szép számmal tudott követőket szerezni. Ezek mellett saját Bloggal is rendelkezik, igaz ott 2-3 havonta posztol csak. A csatorna jól követte a többi YouTube témakörben is megfigyelő „életutat”, hogy 5-8 évig nem szokott egy tartalomgyártó csak egyetlen (szűknek mondható) témával foglalkozni, elkezd másról is forgatni, így viszont jóval több követőt tud elérni. Fruzsi is az évek során szépen lassan csökkentette a csak beauty témájú videók arányát, nyitva az utazás, a DIY, az életmód és a vlog irányokba is. A követők ezt értékelték is, hiszen hűségesen vele maradtak, így emelve őt a legnagyobb elérésű Beauty influencerré.

Németh Csilla

Csilla 4 éve vezet blogot és gyárt YouTube videókat. Kezdetben teljesen szépség fókusszal, ami azóta DIY, vlog, fashion és gameplay (szigorúan SIMS 4 �) videókkal is kiegészült. A vlog videóiban bátrabb a „megszokott” magyar stílusnál, így beszélt a választásokról, a vallásról és például a nőgyógyászati kezelésekről.

Továbbra is aktív tartalomgyártó, heti szinten készülnek el tartalmai. A social felületek mellett egy blogot is működtet, ahol (régebben jóval aktívabban) a beauty mellett lakberendezési tippekről és lifestyle ötletekről ír cikkeket.