, 2021/11/30

A vállalkozás indításának gondolata izgalmas. Sok ötlet azonban időt, pénzt és kockázatot igényel. A közhiedelemmel ellentétben valójában számos olyan módja van a vállalkozásindításnak, amely lehetővé teszi, hogy kevésbé a logisztikára és az előzetes költségekre, és inkább az elindulásra koncentráljon.

easiest business to start

Még mindig szükség van egy szilárd ötletre, egy márka felépítésére, a marketingre fordított erőfeszítésekre és kiváló ügyfélszolgálatra. De van mód arra, hogy megkerüljön számos hagyományos indulási költséget, például a kezdeti készletet, a raktározást és a kiskereskedelmi helyiséget.

Legjobb kis üzleti ötletek

Kíváncsi vagy, milyen jó üzletet érdemes indítani 2022-ben? Fedezd fel ezt a listát azokról az üzleti ötletekről, amelyekkel már a következő évben elkezdhetsz pénzt keresni:

Otthoni pékség

A nagymama csokis süti receptjének illatánál csak egy dolog jobb, amikor a sütőben sül a pénz, amikor a vásárlók megrendelik ezeket a finomságokat. Az otthoni sütés egy megközelíthető üzleti ötlet, mivel azt teszed, amit valószínűleg amúgy is sokat csinálsz, ha szeretsz sütni. Valószínűleg minden szükséges felszereléssel és szakértelemmel rendelkezik ahhoz, hogy belevágj.

Attól függően, hogy milyen típusú ételt készítesz, képes lehetsz eladni azt helyi élelmiszerüzleteken, éttermeken keresztül, vagy akár online a fogyasztóknak olyan szállítási szolgáltatások igénybevételével, mint a UPS. Ellenőrizni kell, hogy a településen milyen előírások vonatkoznak a kereskedelmi konyhákra - a korlátozások jelentősen eltérnek. Ha nem hozhatsz létre kereskedelmi pékséget otthonodban, fontold meg, hogy olcsó helyet bérelj egy kereskedelmi helyen, vagy akár egy meglévő kereskedelmi konyhában helyet ossz meg.

Nagy híve vagyok annak, hogy egy élelmiszeripari vállalkozás - vagy szinte bármilyen vállalkozás - néhány kivételes ajánlattal induljon. Jobb, ha csak egy vagy két igazán nagyszerű ételkülönlegességgel rendelkezünk, mintha egy teljes ételcsaládot kínálnánk, amely semmi különöset nem tartalmaz. Sikeres otthoni pékséget indíthatsz sok pénz nélkül is.

Azonban tényleg rendkívül alaposan meg kell tervezni előre, mert ha az első élelmiszertermékét elviszed a boltokba, és az nem fogy jól, akkor nehéz lesz eladni a második termékét. Nagyon alaposan elemezd a piacot, a célvásárlókat és a konkurenciát, hogy megtaláld a lehetőségeket. Ezután olyan élelmiszereket kell kifejleszteni, amelyek nemcsak jó ízűek, hanem jól csomagoltak és megkülönböztethetőek is.

Készíts és adj el dolgokat

A kézzel készített termékek rendkívül népszerűvé váltak az elmúlt években , és a kézzel készített, testre szabott termékek iránti kereslet nem mutatja a lassulás jeleit.

A kézműves termékekkel foglalkozó vállalkozás elindítása a szakértelemről és a divatos/keresett termékkör kiválasztásáról szól (gondosan ki kell dolgoznia a termék költségét, az óraszámot és az anyagokat). Ha már rendelkezel kézműves készséggel, vagy tudod, hogyan kell egy adott terméket elkészíteni, azonnal belevághatsz.

Ha nem, akkor rengeteg olyan készség van, amit megtanulhatsz, és amely lehetővé teszi, hogy kézműves termékeket készíts. Például: megtanulhatsz ékszerkészítést, könyvkészítést vagy bőrművességet, hogy különböző kézzel készített termékeket készíthess.

A kézműves termékek értékesítése még soha nem volt ilyen egyszerű, olyan platformokat használhatsz, mint az Etsy vagy a NOT ON THE HIGH STREET, hogy elérd a fogyasztókat (mindegyik platform jutalékot számít fel az eladott áruk után, érdemes megjegyezni, hogy az Etsy a legalacsonyabb). Az online áruházat is létrehozhatod olyan szoftverek segítségével, mint a Magento, vagy ha technikailag nem vagy eléggé képzett, a Shopify.

A kézműves termékek piaca versenyképes, ahhoz, hogy kitűnj, igazán vonzó márkát kell létrehozni, és gondoskodni kell arról, hogy a termékképeid és leírásaid kiválóak legyenek. Onnan kezdve a kézműves platformokon történő ügyfélszerzés szempontjából minden a pozitív vélemények megszerzéséről szól, hogy feljebb kerülj a rangsorban az egyes kereséseknél.

A saját üzleted számára a közösségi média nagyszerű hely a népszerűsítésre, és kifejezetten az ilyen típusú termékek nagyon jól működnek a vizuális platformokon.

Ha a termékeken túlmenően szeretnéd bővíteni bevételeid, akkor workshopokat is értékesíthetsz, amelyekben egyenként vagy csoportosan tanítod az embereket arra, hogyan készítsenek különböző termékeket vagy bizonyos kézműves készségeket. Sok kézműves szakember napi 200-300 fontot keres ilyen tanfolyamok tartásával.

Futár

Sok embernek nincs ideje arra, hogy naponta elintézze a dolgait, és egy helyi futárszolgálati vállalkozás remek megoldás lehet. A kifutófiúk szép pénzt keresnek óránként.

Átíró

A videofelvételektől kezdve a hangos interjúkig vagy beszédekig sok minden van, amit át kell írni. Ha jó gépíró vagy, és van néhány extra órád és egy számítógéped, akkor elindíthatod a saját átírószolgálatodat. Az átírók átlagos órabére 15,15 dollár.

Szabadúszó író

A vállalatoknak és a tartalommal foglalkozó weboldalaknak jó tartalomra van szükségük, és te szeretnéd elindítani a saját vállalkozásodat. Fontold meg, hogy szabadúszó íróként saját vállalkozásba kezdj. A szabadúszó írókat általában posztonként vagy projektenként fizetik, így a bérek változhatnak.

Ékszerkészítő

Az ékszerkészítők valószínűleg az eladások és a projektek alapján keresnének pénzt, szemben az órabérekkel. A házi készítésű termékek értékesítésére szolgáló platformok, mint például az Etsy, viszonyítási alapot jelentenek ahhoz, hogy mire számíthatsz a termékeidért.

Avon vagy Tupperware eladó

Az olyan cégek független értékesítési képviselőinek, mint az Avon vagy a Tupperware, nem kell aggódniuk a termék megalkotása vagy az üzleti struktúra kitalálása miatt. Ha szeretsz emberekkel beszélgetni, akkor ez a szociális üzletág neked való lehet. A jövedelmek attól függően változnak, hogy melyik vállalatnál dolgozol, és mennyi eladást bonyolítasz le.

Sminkmester

Ha hivatásos sminkes vagy fodrász vagy egy szalonban, akkor saját mellékállású vállalkozás létrehozásával extra jövedelemre tehetsz szert. Ha szereted a sminket vagy a hajápolást, de nem vagy szakértő, fontold meg, hogy befektess egy tanfolyamba vagy egy tanúsítványprogramba. Beszéljen szakemberekkel, hogy megtudja, mit ajánlanak, mondják a szakértők. A sminkesek átlagosan 17,19 dollárt keresnek óránként, míg a fodrászok átlagosan 10,15 dollárt.

Virtuális asszisztens

A szervezett öntevékenyek jó munkát találhatnak virtuális asszisztensként, azaz olyan személyként, aki mindazt elvégzi, amit egy asszisztens általában, csak az interneten és telefonon keresztül. A virtuális asszisztensek átlagosan 15,18 dolláros órabért keresnek.

Személyi szakács

Tűrd fel az ingujjad, és vedd elő a fűszereket. Egy személyes kulináris vállalkozás, ahol magánpartik séfje vagy, ízletes vállalkozás lehet. A személyi szakácsok átlagosan 20,82 dollárt keresnek óránként.

Személyes vásárló

Ha szeretsz vásárolni, vagy érdekel a divat kiskereskedelme, egy személyes vásárlói vállalkozás indítása remek választás lehet. A személyes vásárlók átlagosan 11,57 dollárt keresnek óránként.

Tervezz és értékesíts print-on-demand pólókat

Egy másik dropshipping modell, a print on demand a készletet, a szállítást és a teljesítést egy harmadik fél beszállító kezébe adja. De a fenti dropshipping ötlettel ellentétben itt a hangsúly a termékek saját tervezésű termékek testreszabásán van, hogy valami eredetit hozz létre. A pólók, sapkák, telefontokok, kapucnis pulóverek, szoknyák, táskák és sok más termék válik a kreativitásod vásznává.

Kitalálhatsz szellemes szlogeneket a fejlesztők számára vagy olyan utalásokat, amelyek a macskatulajdonosok körében visszhangra találnak - ha egy közösségben van szenvedély és büszkeség, akkor ott van egy potenciális pólóüzlet, amelyet elindíthatsz. Még ha nem is vagy dizájner, akkor is találhatsz egyet, akivel együtt dolgozhatsz az olyan szabadúszó oldalakon, mint a Fiverr, az Upwork, a Dribbble vagy a 99Designs.

Sok print-on-demand szolgáltatás esetében termékenként fizetsz, így az egységenkénti alapár drágább lesz, mintha ömlesztve rendelnél. Előnye viszont, hogy ha egy bizonyos pólótervezés nem fogy el, akkor valójában még nem fizettél a termékért (csak a tervezésért, ha kiszervezted). Használhatsz póló mockup sablonokat is, így nem kell minden egyes új dizájnhoz külön pénzt költened egy teljes fotózásra.

Számos print-on-demand platformmal dolgozhatsz, amelyek közül sok integrálható a Shopify áruházaddal a zökkenőmentes rendeléskiszolgálás érdekében. Mindemellett győződjön meg róla, hogy mindig rendeljen mintát a termékből (gyakran kedvezményesen kínálják), hogy megbizonyosodjon arról, hogy egyedi termékei jól néznek ki.

Indítsd el saját könyved

A könyv, ha belegondolsz, csak egy másik terméktípus. Mint ilyen, létrehozhatsz egyet, hogy kiszolgálj egy adott piaci igényt. Szakácskönyvek, képeskönyvek, képregények, verseskönyvek, fotókönyvek, dohányzókönyvek és regények - ha megvan hozzá a tudásod vagy a kreativitásod, számos eredeti könyvet hozhatsz a piacra. A lehetőségek végtelenek - ezért is az egyik legjobb vállalkozás, amit elkezdhetsz.

A Print-on-demand viszonylag biztonságos módja annak, hogy kipróbáld magad, és belevágj az önkiadásba. Emellett a könyv minőségét és megjelenését is Ön irányíthatja.

A Lulu Direct és a Blurb népszerű platformok, amelyeken saját könyveket készíthet, rendelhet és terjeszthet fizikai és digitális termékként. Emellett olyan harmadik féltől származó piactereken is értékesítheti, mint az Amazon vagy a Powell's.

Bár egyszerre csak egy könyvet rendelhetsz, a költségek természetesen csökkennek, ha nagy tételben vásárolsz. Fontold meg könyvötletének előzetes értékesítését vagy crowdfundingot, hogy biztosítsd a keresletet, és garantálj bizonyos számú eladást, hogy bátran vállalhasd a nagy tételben történő megrendelést. A saját könyv elindítása nagyszerű módja lehet a blog pénzzé tételének, ha már van vagy indítani szeretnél egy blogot.

Print-on-demand poszterek, üdvözlőkártyák és nyomatok értékesítése

Ha művészi hajlamaid vannak, vagy értesz a fényképezőgéphez, akkor a print-on-demand üzleti modellt használva eladhatod, hogy mások fizikailag is birtokba vehessék munkád egy-egy darabját. Csak győződj meg róla, hogy rendelkezel a nyomtatni kívánt tartalom jogaival, vagy olyan közkincseket használsz, amelyeket szabadon pénzzé tehetsz.

Ha már van egy elkötelezett online követőd - mondjuk karikaturista vagy városi fotós -, akkor különösen jó helyzetben vagy ahhoz, hogy kipróbáld ezt a kis üzleti ötletet.

Attól függően, hogy milyen nyomdával dolgozol együtt, munkáid olyan termékekké alakíthatod át, mint például poszterek vagy bekeretezett faliképek, sőt, akár üdvözlőkártyák. Rengeteg digitális sablon és mockup-generátor áll rendelkezésre, például a Placeit, amelyek segítségével bemutathatod termékeid anélkül, hogy minden egyes darabot ki kellene nyomtatni és saját fotózást kellene végezni.

Indíts jótékonysági vállalkozást

Egy nonprofit szervezet alapítása nem az egyetlen út, amelyen segíthetsz egy jobb világ finanszírozásában. Azzal, hogy egy vállalkozással együtt küldetés is társul, és némi nyereséget félretesz egy ügy érdekében, a társadalmi vállalkozók egyedülálló módon pozícionálhatják vállalatukat a piacon, miközben a számukra legfontosabb kérdésekkel foglalkoznak.

Bár sok társadalmi vállalkozás kínál saját, eredeti termékeket, a fenti kisvállalkozói ötletek bármelyikét is felhasználhatja, és partnerséget köthet egy nonprofit szervezettel, vagy saját kezűleg is megvalósíthatod ezt a társadalmi jót, feltéve, hogy átláthatóan mutatod be, hogyan működik.

Marketinged részeként megoszthatod a vásárlóid által a vállalkozásodnak támogatásával elért hatást, például egy blogbejegyzésben, amely a közösségben végzett munkádról szól, vagy egy valós idejű hatásszámítót a weboldalán. A Give & Grow Shopify alkalmazás megkönnyíti a jótékonysági szervezetekkel való partnerséget, és a küldetés beépítését az üzletébe. Beállíthatod, hogy egy adott összeget vagy az eladások egy százalékát adományozod, vagy megkérheted vásárlóid, hogy adományt adjanak hozzá a pénztárnál.

Szolgáltatás értékesítése

A szolgáltatásnyújtás nem passzív, de mindenképpen jövedelmező módja lehet az önfoglalkoztatásnak. A szolgáltatásalapú kisvállalkozói ötleteknél az "idő" a te készleted és a legnagyobb befektetésed. Csak korlátozott számú órád van a napodban. Ez azonban megkönnyíti a beindulást, ha olyan készségekkel rendelkezel, amelyekre kereslet van.

Az írók, grafikusok, virtuális asszisztensek, SEO-szakemberek, takarítók, kutyasétáltatók, ingatlanszakemberek és még sokan mások építhetnek vállalkozást a képességeikre. Ezeket a készségeket folyamatos szolgáltatásként kínálhatod, vagy indíthatsz egy tanácsadói vállalkozást, amely projektekkel kapcsolatban ad tanácsokat.

Ez az egyik legjobb üzleti lehetőség, mert a fenti ötletek bármelyikével kibővítve további bevételi forrásokat hozhatsz létre a szolgáltatások fizikai vagy digitális árukon keresztül történő "termékesítésével". Egy fotós például kiszolgálhat egy helyi eseményt, miközben online értékesíti a nyomatokat az Instagram-fiókján keresztül. Egy szabadúszó író eladhat egy magas konvertáló értékesítési szövegeket tartalmazó szövegírói swipe fájlt. Ha szolgáltatásalapú vállalkozásodat fizikai termékekkel párosítod, egy újabb bevételi forrást biztosíthatsz, amely nem közvetlenül az idődhöz kötött.

Használhatd a BookThatApp vagy az Acerill Appointment Booking for Shopify alkalmazást, hogy az ügyfelek könnyen be tudjanak ütemezni egy foglalkozást vagy konzultációt, vagy jegyet tudjanak vásárolni egy órára nálad az üzletén keresztül.

Hozz létre egy online divatboltot

Ha szereted a divatot és szereted megosztani stílusérzékedet az interneten, akkor fontold meg saját online divatbutik létrehozását. Ehhez nem kell divattervezőnek lenni - egyszerűen csak összeállíthatsz más eladók termékeit saját online áruházadba. Ruhák, cipők, fürdőruhák, kiegészítők és még sok más - a Shopify számos termékbeszerző alkalmazásának valamelyikét használva felépítheted saját divatmárkádat, saját termékfotóiden és közösségi médiás posztjain modellezheted őket, és trendteremtőként online követőkre tehetsz szert. Az olyan alkalmazások, mint a MyOnlineFashionStore lehetővé teszik, hogy különböző stílusokat importálj Shopify áruházába.

Orvosi futárszolgálat

Ha megbízható járművel és jó időgazdálkodási képességekkel rendelkezel, érdemes megfontolni saját futárszolgálatod - pontosabban orvosi futárszolgálat - létrehozását. Sofőrként olyan orvosi cikkek, mint a laboratóriumi minták, vényköteles gyógyszerek és felszerelések szállítása lenne a feladat. Az egészségügyi ágazat bővül, ami nagyszerű az orvosi futárszolgálat munkahelyének stabilitása szempontjából. Elindíthatod saját futárvállalkozásodat, vagy felvehetsz más járművezetőket, hogy dolgozzanak neked.

Alkalmazásfejlesztő

Ha jártas és tapasztalt vagy a technológiában, érdemes megfontolnod az alkalmazásfejlesztői karriert. Az okostelefonok sok amerikai számára mindennapi tartozékká váltak, ami megnövelte a mobilalkalmazások iránti keresletet. Hasonlóképpen a virtuális valóság szoftverek is népszerűvé váltak az elmúlt években, így a VR-alkalmazások fejlesztése iránt is van kereslet.

Profi szervező

Olyan üzleti ötletet keresel, ami igazán "örömöt okozhat"? A hivatásos szervezők, mint Marie Kondo, megélhetésből segítenek az embereknek a lomtalanításban és a minimalizálásban. Az anyagiasság korában sokan kétségbeesetten próbálnak leépíteni és átvenni az irányítást a vagyonuk felett, ahelyett, hogy hagynák, hogy a dolgaik birtokolják őket.

A minimalizmus rendkívül népszerűvé válik, de az emberek gyakran nehezen válnak meg olyan dolgoktól, amelyeket már régóta birtokolnak. A hivatásos szervezői munka része, hogy segít az ügyfeleknek kidolgozni egy rendszert a leépítéshez és a dolgok megtartásához. Ha te egy rendkívül szervezett ember vagy, aki élvezi, hogy a tereket funkcionálissá és kényelmessé tegye, akkor jó lehetsz abban, hogy másokat is megtaníts ugyanerre.

Az emberek fizetni fognak neked azért, hogy segíts nekik kidolgozni egy módszert a vagyonuk minimalizálására, majd a rendezett tér fenntartására. Vállalkozásod népszerűsítése érdekében kérdezd meg ügyfeleid, hogy megengedik-e, hogy előtte-utána fotókat készíts otthonuk azon területeiről, amelyeket megszerveztél, és ezekből készíts portfóliót, amelyet feltehetsz a közösségi médiában, hogy még több ügyfelet vonz.