, 2021/12/18
Az e-mail marketing segít az ügyfelekkel való kapcsolat kiépítésében. Íme, hogyan kombinálhatod a felugró űrlapokat és a Facebook-hirdetéseket, hogy néhány egyszerű lépésben elkezdhesd növelni a listádat.
A levélmarketing nem csak abban segít, hogy kapcsolatot építs ki ügyfeleiddel, hanem egy bevált módszert is kínál a vezetők ápolására és hosszú távú vásárlókká alakítására. Nem számít, milyen típusú vállalkozással foglalkozol, az e-mail lista a sikeres marketingstratégia legfontosabb eleme. Ezzel a listával megoszthatod a történeted, népszerűsítheted vállalkozását és bemutathatod termékeid, miközben a feliratkozókat fizető vásárlókká alakíthatod.
Először is, hozz létre egy márkás opt-in felugró űrlapot a weboldaladra. A felugró űrlapok gyors és kényelmes módot biztosítanak a látogatóknak arra, hogy webhelye böngészése közben megosszák elérhetőségi adataikat és feliratkozzanak a listádra, így a közönség növekedésének hatékony eszközeivé válnak. Könnyen hozzáadhatók a webhelyéhez, és bizonyítottan működnek - kutatásaink szerint a Mailchimp felhasználói átlagosan 50,8%-kal növelték listájuk növekedési arányát, miután felugró űrlapot adtak hozzá a webhelyükhöz.
Íme néhány tipp, amit érdemes figyelembe venni, mielőtt belekezdesz az opt-in felugró űrlapok létrehozásába:
Válassz vonzó főcímet: Ügyelj arra, hogy egy jó főcím szerepeljen benne, amely leír egy fontos előnyt, amelyet potenciális ügyfeleid élvezhetnek, ha feliratkoznak az e-mail listádra.
Releváns leírás vagy Tag sor: tartalmazzon egy rövid és világos leíró sort, amely segít növelni a feliratkozás konverziós arányát.
Egyszerű űrlap: Csak a szükséges elérhetőségi adatokat, például a nevet és az e-mail címet tartalmazza.
A feliratkozás gombba építs be egy cselekvésre való felhívást. Ügyelj arra, hogy nem általános felhívást használj, amely arra ösztönzi a látogatókat, hogy azonnal kattintsanak.
A Mailchimp-felhasználók átlagosan 50,8%-kal növelték a listájuk növekedési arányát, miután felugró űrlapot adtak hozzá a webhelyükhöz.
Felugró űrlap készítése 3 lépésben
IDŐ: 20 perc
Tervezd meg űrlapját.
Tipp: A felhasználói élményt szem előtt tartva készítse el a feliratkozási űrlapokat. Ha bármilyen tervezési tippre vagy legjobb gyakorlatra van szükséged, mi segítünk neked.
Állítsd be a megjelenítés időzítését.
Tipp: Igazítsd a felugró űrlap időzítését a látogató által a webhelyen töltött átlagos időhöz. Állítsd be, hogy az űrlap azonnal (vagy 5 másodperces késleltetéssel) jelenjen meg, ha az emberek nem hajlamosak sok időt eltölteni a webhelyén. Ha a látogatók hajlamosak böngészni, fontold meg a 20 másodperces késleltetést vagy a görgetésen alapuló indítást, amikor valaki eléri az oldal közepét vagy alját.
Generáld a kódot, és ha szükséges, illeszd be a webhelye HTML-kódjába vagy a webhelykészítőn keresztül.
Tipp: Ha webhelyét a Mailchimphez csatlakoztatta, akkor a felugró űrlapot egyetlen kattintással automatikusan közzéteheti.
Pop-up űrlap létrehozása
Ezután hozz létre marketingkampányokat, hogy megtalálod az embereid a Facebook-hirdetésekkel.
Minden marketingszakértő tudja, hogy a Facebook-hirdetések segítségével új közönségeket érhet el - és új ügyfeleket találhat - azáltal, hogy olyan embereket céloz meg, akik hasonlóak a meglévő kapcsolataihoz. Sőt, azt találtuk, hogy a Mailchimp-listádhoz hasonló célközönség megcélzása 29%-kal jobb megtérülést eredményezhet, mint a pusztán érdeklődési célzás.
A Facebook-hirdetéseket azonban nem csak eladásra használják, hanem leadek generálására is, mégpedig úgy, hogy az opt-in űrlapokkal ellátott céloldalakra mutató hirdetéseken keresztül gyűjtenek e-maileket. Néhány lépésben létrehozhatsz egy olyan hirdetést, amely az embereket az oldaladra irányítja, hogy gyorsan és egyszerűen feliratkozhassanak az e-mail listádra.
Facebook-hirdetés létrehozása 3 lépésben
IDŐ: 30 perc
Célozd meg a hasonló érdeklődésű embereket.
Tipp: Rengeteg információt gyűjtöttél már meglévő ügyfeleidről, most lehetőséged van arra, hogy ezeket az adatokat vállalkozásod javára fordítsd. A Facebook elemzi a Mailchimp-listáján szereplő kapcsolatok profilját, majd a közös érdeklődési körök, viselkedésmódok és demográfiai adatok alapján létrehoz egy hasonszőrű célközönséget.
Tipp: A/B teszteléssel összehasonlíthatja, hogyan teljesít a webhelye legutóbbi látogatóiból álló egyéni közönség és a valószínűsíthető feliratkozókból álló lookalike közönség, amikor megpróbál leadeket generálni a konverziós arány optimalizálásának növelése érdekében.
Tervezze meg hirdetését, a weboldalának URL-címével együtt.
Tipp: A megfelelő kép kiválasztása a Facebook-hirdetéshez mindent megváltoztathat a közösségi média marketingben. Puskalapunk segít kiválasztani egy olyan képet, amely jól néz ki és konverziókhoz vezet.
Állítsa be a költségvetését.
Tipp: A költségvetésed azt a maximális összeget jelenti, amelyet ki akarsz fizetni a hirdetésed futtatásáért. Bármilyen összeget költhet - akár csak 5 dollárt is -, és csak minden egyes személy után kell fizetnie, aki rákattint a hirdetésére. Facebook-hirdetés létrehozása.
A siker mérése
Miután közzétetted a felugró űrlapod és a Facebook-hirdetést, kövesd nyomon a jelentéseit, hogy nyomon követhesd a fejlődését, és pontosan megtudd hány új ember csatlakozik az e-mail listájához. Amint megvan az alapszint, fontold meg az üzenetküldés, az időzítés, a felhasználói élmény javítása és más változók módosítását, hogy lásd, hogyan befolyásolja a konverziós arányt.
Bónusz: Kapcsolj be üdvözlő sorozatot.
Most, hogy már megvannak a listád növeléséhez szükséges elemek, készen állsz arra, hogy elkezdj használni néhány marketingautomatizálási funkciót, és létrehozz egy üdvözlő e-mailt, amelyet automatikusan elküldesz, amikor új emberek feliratkoznak. Ezt az e-mailt használhatod arra, hogy kedvezményt vagy exkluzív tartalmat kínálj, népszerűsítsd legújabb vagy legkelendőbb termékeid, sikertörténeteket ossz meg, vagy egyszerűen csak megköszönd az új feliratkozóknak, hogy érdeklődnek vállalkozásod iránt.
Hogyan hozzunk létre egy e-mail listát a Gmailben címkék használatával?
Akár tömeges e-maileket szeretnél küldeni blogjod előfizetőinek, akár tömeges e-maileket szeretnél küldeni kollégáidnak, hasznos lehet egy terjesztési lista létrehozása a Gmailben vagy a Google Workspace-ben (korábban G-Suite).
De hogyan kell ezt megtenni? Egyszerű! Csak használd a Gmail címkék funkcióját.
Íme egy lépésről-lépésre bemutatott útmutató arról, hogyan hozhatsz létre Gmail levelezőlistát címkék segítségével:
1. lépés
Jelentkezz be a Gmail alkalmazásba, és kattints a Google Apps legördülő menü Google Contacts elemére.
Alternatív megoldásként eda Google Contacts oldalt (más néven a Gmail Contacts alkalmazást), hogy új kontaktot adj hozzá, szerkeszd a kontakt adatait, vagy címkéket hozz létre a kontakt listádhoz.
2. lépés
A névjegyzékek létrehozásához menj végig a megjelenített névjegyek listáján, és válaszd ki azokat, amelyeket fel szeretnél venni az új címkébe. Kattints a kiválasztandó névjegy melletti jelölőnégyzetre.
3. lépés
Kattints a címke ikonra, hogy létrehozz egy címkét a kiválasztott kapcsolatok új csoportjával.
4. lépés
Miután a címke ikonra kattintottál, egy új ablak jelenik meg. Válaszd a "Címke létrehozása" lehetőséget, és add meg a Google névjegycsoport nevét. Ezután kattints a "Mentés" gombra, hogy létrehozd az új címkét a kiválasztott csoporthoz a Gmail Kapcsolatok alkalmazáson belül.
Címke létrehozása. Megjegyzés: A létrehozott Gmail csoportcímke (levelezőlista) az előnézeti ablakban a "Címkék" alatt jelenik meg.
5. lépés
Ha e-mail üzenetet szeretnél küldeni a Google névjegycsoportnak, kattints a Gmail postaládájából a Compose gombra, és írd be a címke nevét a To address mezőbe. Miután beírtad a csoport nevét, láthatod a Gmail csoport összes tagjának e-mail azonosítóját.
6. lépés
Most írd be az e-mail üzeneted, és nyomd meg a "Küldés" gombot.
Hogyan építsünk egy e-mail listát:
60 ingyenes módszer, amit most azonnal használhatsz. Van egy online vállalkozásod, és most már készen állsz arra, hogy e-mail listát építs. Valójában minden létező módszert felsoroltunk, amivel e-mail listát építhetsz, hogy ne kelljen találgatnod.
Merüljünk el!
1. Hozz létre egy céloldalt
2. Hozz létre egy kezdőlap feliratkozási dobozt
3. Készíts üdvözlőszőnyeget
4. Hozz létre egy intelligens sávot
5. Kijárati szándékú felugró ablak létrehozása
6. Görgetőmező használata
7. Statikus feliratkozási űrlap használata
8. Ingyenes próbaidőszakok használata
9. Bele kell foglalni egy e-mail mezőt a pénztárfolyamatba.
10. Adj kedvezményt az e-mail címért cserébe
11. Adj ingyenes ajándékot egy e-mail címért cserébe.
12. Előre eladni egy terméket
13. Tegyél egy zárt bejáratot a fizetett tartalomhoz
14. Állíts be egy zárt tanfolyam-feliratkozást
15. Rendezvény házigazdája
16. Kérdezz telefonon
17. Frissítsd e-mail aláírását
18. Adj hozzá egy automatikus válaszküldő e-mailt egy cselekvésre való felhívással.
19. Végezz felmérést
20. Tegyen CTA-t a közösségi médiás életrajzokba.
21. Tűzz ki egy CTA-t a listájához való csatlakozáshoz.
22. Válaszolj a Tweetre egy e-mail lista CTA-val Tweet
23. Csinálj egy call-to-action posztot az Instagramon
24. Facebook oldal borítókép
25. Állítsd be a Facebook oldalának cselekvésre hívó gombját
26. Állítsd be az e-mail feliratkozási lapját a Facebookon
27. Facebook-poszt beütemezése e-mail CTAS-szal
28. Posztolás Facebook-csoportokban
29. Csak előfizetőknek szóló Facebook-csoport indítása
30. Használd az Instagram Stories felfelé húzás funkciót
31. Adj hozzá egy linket a céloldalához a LinkedIn-en
32. Oszd meg a LinkedIn csoportokban
33. Hozz létre egy Youtube videó CTA-t
34. Tűzd ki a felhívásodat a Pinterest saját táblájára.
35. Tűzd ki a felhívásodat egy csoportos táblára a Pinteresten.
36. Indítsd el saját csoportos Pinterest tábládat
37. Ossz meg egy opt-in ajánlatot a Redditen
38. Válaszolj kérdésekre a Quora-n
39. Opt-in ajánlat megosztása a Slack közösségekben
40. Küld el opt-in ajánlatod közösségi oldalakra
41. Szervezz webináriumot
42. Legyél podcast vendége
43. Indíts podcastot
44. Vendégposztok más oldalakon
45. Tedd közzé újra a tartalmát
46. Opt-in doboz hozzáadása a Medium posztban
47. Adománygyűjtés szervezése
48. Építs egy eszközt
49. Hozz létre egy e-mail tanfolyamot
50. E-mail kihívás létrehozása
51. Kvíz létrehozása
52. Erőforrás könyvtár létrehozása
53. Tartalom újrahasznosítása
54. Találd meg és népszerűsítsd örökzöld tartalmaid
55. Kínálj olyan tartalmat, amelyet csak az előfizetők kapnak meg
56. Csak előfizetőknek szóló ajánlatok hírlevél
57. Keresztpromóció más e-mail listákon
58. Kérd meglévő feliratkozóidtól az ajánlásokat.
59. E-mail küldése az e-mail listáján kívül
60. Kérdezd meg őket személyesen