, 2022/4/22

A Collegiate Entrepreneurs' Organization egy 1983-ban alapított 501 (c) (3) nem profitorientált jótékonysági szervezet, amely évente több mint 16 500 feltörekvő egyetemi vállalkozót támogat. A CEO hisz abban, hogy bármelyik diák, függetlenül a tanulmányi területtől, indíthat vállalkozást. A több mint 250 főiskolai és egyetemi tagozatból álló globális hálózatunkon keresztül támogatjuk és ösztönözzük minden olyan diák növekedését és fejlődését, aki vállalkozni szeretne.

college entrepreneur

A CEO a "Stop Dreaming and Start Doing" mantrát követi. Globális és regionális konferenciáinkon a diákok hasonlóan gondolkodó vállalkozókkal kapcsolódnak össze, találkoznak tapasztalt szakértőkkel, akiktől mentorálást kapnak, és üzleti versenyeken vesznek részt. A kampuszainkon a programok minden diákot megismertetnek a vállalkozóvá válás járható útjával. A CEO történelmi lábnyoma kiállta az idők próbáját, és meghívjuk Önt, hogy a Collegiate Entrepreneurs' Organization (Egyetemi Vállalkozók Szervezete) keretében tudjon meg többet arról, mit jelent vállalkozónak lenni.

Az innováció és a feltalálás eszméire alapított Bennington országosan elismert progresszív oktatási modelljéről, amely a diákokat arra készíti fel, hogy tanulmányaik során és a világban is vállalkozói szellemben tevékenykedjenek. Az egyénre szabott tervezési folyamat és a Field Work Term valós tapasztalatai felkészítik a diákokat arra, hogy kockázatot vállaljanak, határokon átívelően dolgozzanak, és megoldásokat hozzanak létre a társadalmi kihívásokra.

Diákok, akár egy művészeti vállalkozás elindítása, akár egy közösségi vagy globális probléma megoldása, akár saját szervezet vagy vállalkozás alapítása érdekel - rendelkezésünkre áll a finanszírozás, az erőforrások és a kurzusok választéka, hogy segítsünk céljaitok megvalósításában.

A feladatok, órák és vizsgák mellett, amelyekre összpontosítani kell, azt gondolnánk, hogy a főiskolai vállalkozás indítása az utolsó dolog, ami egy diák fejében megfordul. Mégis egyre többen találnak módot arra, hogy tanulmányaikat összekapcsolják a vállalkozóvá válással.

Vannak kihívások. Egy sikeres startup felépítésének kulcsa a gyorsaság, és a nappali tagozatos főiskolai oktatás ezt megnehezíti. Az üzlet és a tanulás közötti megfelelő egyensúly megtalálása azt is jelenti, hogy nemet kell mondani a klubokra, szervezetekre és társasági eseményekre, valamint a barátokkal való lógásra.

Mindazonáltal, ha elhatározod, hogy korán vállalkozást indítasz, a főiskola lehet a legjobb hely erre, és ez a három diákvállalkozó elmagyarázza, hogy miért.

Kozlovski öt évvel ezelőtt, 18 éves elsőévesként indította el étrend-kiegészítő startupját a Dél-kaliforniai Egyetemen (USC), 500 dollár saját pénzéből, hogy maga fizesse ki a USC 69 000 dolláros magániskolai tandíját.

A Brainz Power a nootropikumokra összpontosít, amelyek célja a fókusz és a memória fokozása azáltal, hogy az agyat speciális vitaminokkal és ásványi anyagokkal látják el, hogy támogassák annak egészségét.

'Mi irányíthatjuk a saját sorsunkat': John Zimmer megosztja a Lyft jövőképét a vállalat jövőjéről és az 1 billió dolláros piaci lehetőségről.

Az LSE öregdiákjai, akik egyetemüket startup erőművé alakítják át

A Coinrule nagynevű befektetőket fogadott be automatizált kriptokereskedési platformjához

Négy év alatt a vállalkozás több mint 250 000 dollár bevételt ért el.

Különbözz meg társaidtól

Kozlovski szerint: "Minden évben diákok ezrei végeznek ugyanazokon az egyetemeken, ugyanazokat a könyveket olvasva, ugyanazokat a teszteket letéve és ugyanazoktól a professzoroktól tanulva, de te azzal különbözteted meg magad mindezektől az emberektől, hogy a tanított anyag gyakorlati alkalmazójává válsz".

Kulcsfontosságú életvezetési készségek fejlesztése

Sok bérbeadó cég kifejezetten azokat a diákokat célozza meg, akik a főiskolán saját vállalkozást indítottak, mert ők tudják, hogyan kell ötletelni, stratégiákat kidolgozni és végrehajtani, vevőket feltérképezni és piacra vinni.

"A fiatal vállalkozóként elsajátított készségek nagyobb sikerre készítik fel az életben, akár a vállalkozói pályán folytatja, akár a munkaerőpiacra lép" - mondja.

Szakértelem a kezedben

"Az USC hihetetlenül gazdag vállalkozói oktatói gárdával rendelkezik" - mondja Kozlovski. "Minden professzorral találkoztam, aki hajlandó volt velem beszélni, függetlenül attól, hogy volt-e órám náluk, vagy sem, csak azért, hogy tanácsot kérjek tőlük. Érdemes kihasználni ezeket az erőforrásokat, amíg lehet, különben azt kockáztatod, hogy sok lehetőséget hagysz az asztalon, amikor lediplomázol."

Sydney Liu és a Commaful

Liu a Commaful-t egy diáktársával, Ryan Choi-val közösen alapította, miközben 2016-ban informatikát és üzletet tanult a USC-n. Az olvasás és az írás iránti közös szeretetük, valamint az időhiány, hogy ezeket beilleszthessék a sűrű időbeosztásukba, adta az ötletet a történetek megosztására és felfedezésére szolgáló online platformhoz, amelynek jelenlegi bevétele 30 000 dollár.

Szabadság a kísérletezésre

"A Commaful nem az első ötlet volt, amin az egyetemen dolgoztam, és a legtöbb első ötlet, amin a diáktársaim dolgoztak, nem az a startup lett, amin később dolgoztak" - mondja Liu. "Rengeteg ötletet kipróbálhattunk és tanulhattunk belőlük. Minden egyes projekt, amit felépítettünk, új tanulságokkal szolgált."

A potenciális felhasználók kész tárháza

"A főiskola azon kevés helyek egyike, ahol bármikor beszélgetést kezdeményezhetsz a diákokkal" - mondja Liu. "Ez korlátlan visszajelzést és nagyszerű hozzáférést jelent a potenciális felhasználókhoz."

Hozzáférés az öregdiákokhoz

"Voltak olyan időszakok, amikor nem találtam meg a professzoroknál azt a szakértelmet, amire szükségem volt" - mondja. "Például az online közösségépítés nem volt az erősségük, pedig ez kritikus volt az üzletünk szempontjából. Itt jött be az öregdiák-hálózat."

Liu a LinkedIn-t használta, és a USC öregdiákjai közül szűrte ki azokat a szakértőket, akikre szüksége volt. "Egy jól átgondolt e-mail, amelyben elmagyarázom, hogy jelenlegi hallgató vagyok, gyakran elég volt ahhoz, hogy rendkívül hasznos tanácsokat kapjak" - mondja.

Adam Barlow és a Simply Trios

Barlow a Cambridge-i Egyetemen folytatott földrajz szakos tanulmányai alatt indította el cukrászcégét. A Simply Trios egy Trio nevű hűtött édességet gyárt, amely a csokoládé trüffel, a süteménytésztagolyók és a süteménytésztás falatkák hibridje.

Barlow a vállalkozást a fenntartási ösztöndíjából és személyes megtakarításaiból finanszírozta. A szülei némi extra pénzügyi támogatásával összegyűjtötte a vállalkozás beindításához szükséges körülbelül 2000 fontot.

A vállalkozás mérete az indulás óta majdnem megnégyszereződött, és évi 40 000 font (50 000 dollár) alatti forgalmat bonyolít, amelyből körülbelül 25 000 font (31 000 dollár) a nyereség.

Hozzáférés a készségekhez

"Az egyetemi tanulmányaim remek alkalom volt a vállalkozás elindítására, mert tehetséges, kreatív és képzett emberek olvasztótégelye vett körül" - mondja Barlow. "Ez felbecsülhetetlen értékű volt, amikor a weboldal, a logók stb. megtervezésére került sor, és az emberek gyakran szívesen vállalták ezt ingyen, akár szívességből, akár azért, hogy tapasztalatot és anyagot szerezzenek a saját portfóliójukhoz." Barlow körülbelül 1500 fontot takarított meg azzal, hogy ilyen módon végeztette el a munkákat a vállalkozásának.

Kevesebb pénzügyi gond

"Ellentmondásosnak hangzik, de pénzügyi szempontból is nagyszerű volt az egyetemi vállalkozás indítása" - mondja. "A fenntartási kölcsönömet használtam fel a vállalkozás beindításához, és a kiadásaim elég alacsonyak voltak."

Nem kellett aggódnia a lakbér és egyéb számlák kifizetése miatt, mivel a félévek alatt diákszálláson lakott, a szünidőben pedig otthon. Barlow hozzátette: "A tanuláshoz nem kell a pénz: "Azt hiszem, sokkal nehezebb lett volna az egyetem után elindítani a vállalkozást, mert most annyi olyan kiadás miatt kell aggódnom, ami diákként nem volt."

Hozzáadott márkaérték

"Az egyetemi vállalkozás működtetésének dicsősége határozottan növelte a márkám hírnevét és értékét" - mondja. "Ez, valamint a hallgatói kapcsolataim, köztük a különböző bizottságokban helyet foglaló vagy vezetői pozíciót betöltő egyetemi alkalmazottak, azt jelentették, hogy sokkal könnyebb volt nagy megrendeléseket szerezni olyan eseményekre, mint például partik, konferenciák, öregdiák-összejövetelek stb. számára, mintha egy átlagos, az egyetemi közösségen kívüli vállalkozás lettem volna."