, 2022/4/1

Ha az üzletkötéssel kapcsolatos tanácsokról van szó, a témával foglalkozó értékesítési cikkekből nincs hiány. Valójában kihívást jelenthet átnézni az összes értékesítési cikket, amelyek azt ígérik, hogy segítenek több üzletet lezárni, mint valaha... Ezért összegyűjtöttük a legkedveltebb értékesítési cikkeinket, amelyek valóban segítenek ma üzletet kötni - valós adatok és tényleges értékesítési kutatások alapján.

 article on sales

Ha szeretnéd feldobni az értékesítési játéodt a valóban működő, kipróbált és bevált értékesítési stratégiák alkalmazásával, akkor ne keress tovább, mint a legjobb értékesítési cikkeket tartalmazó listát. Válaszd ki azokat az értékesítési cikkeket, amelyek az értékesítésid karrierje szempontjából most a legfontosabbak. Vagy ugorj bele, és olvasd el az összeset, hogy igazi mesterkurzust kapj arról, hogyan kösd meg az üzletet:

Miért ellenkeznek az érdeklődők az árral kapcsolatban?

1. tipp az eladás lezárásához

Amikor az értékesítési lehetőségek minden különösebb ok nélkül elúszni látszanak... vagy hosszú értékesítési ciklusokba torkollnak, amelyek örökké elhúzódnak... az valójában azért lehet, mert túlságosan el vagy foglalva a lezárással. A legtöbb értékesítési cikk azt tanítja az értékesítőknek, hogy teljes mértékben az üzlet lezárására koncentráljanak. A valóságban azonban a kizárólagos összpontosítás a lezárásra ahhoz vezethet, hogy az érdeklődők elmenekülnek - és te csak csodálkozol, hogy az egykor ígéretes érdeklődők miért halottak a vízben.

2. A bármit eladás művészete 11 szóban

Az eladás tudomány vagy művészet? Bár egyes értékesítési cikkek azt állítják, hogy ez egy "vagy-vagy" forgatókönyv, az igazság az, hogy valahol a kettő között van. A kettő közötti egyensúly megértése elengedhetetlen azon értékesítők számára, akik meg akarják tanulni, hogyan kössenek üzletet. A tudomány része magában foglalja egy erős, valós adatokon alapuló értékesítési folyamat követését. A művészet része azonban az a szintén fontos képesség, hogy az eladásokat akkor is egyben tartsuk, ha a dolgok egy időre "félrecsúsznak" a forgatókönyvből.

3. 7 megoldáseladási tipp az új világhoz

A megoldásértékesítés manapság mindenütt jelen lévő divatszó az értékesítési cikkekben. De ha arról van szó, hogy mit is jelent valójában ez a kifejezés, a megoldásértékesítés gyakran csak annyit jelent, hogy az értékesítők "rúzsoznak egy disznót" - ugyanazokat a régi, elavult értékesítési technikákat használják, de új, divatos névvel illetik őket. A valódi megoldásértékesítés azonban kritikus fontosságú az üzlet megkötéséhez a modern értékesítési világban. És ha ma nem alkalmazod a valódi megoldásértékesítést, akkor nem teszel meg mindent, amit csak tudsz, hogy következetesen lezárd az üzleteket.

4. Az értékesítés pszichológiája a mai piacon

Soha nem állt még rendelkezésre annyi értékesítési adat, mint ma. Rengeteg értékesítési cikk hirdeti az új értékesítési kutatásokat, amelyek némelyike úttörő betekintést nyújt az értékesítés pszichológiájába a mai piacon. Ez az értékesítési cikk néhány olyan kulcsfontosságú változást mutat be, amelyek mind az értékesítők, mind a vevők számára megváltoztatták az értékesítési környezetet - és azt, hogy hogyan használhatjuk ki az értékesítés pszichológiáját a jobb értékesítési eredmények és a több megkötött üzlet érdekében.

5. 9 kulcs a bőséges értékesítési leadgeneráláshoz

A több minőségi találkozó több lezárt üzlethez vezet. Nem kell értékesítési cikkeket olvasnod ahhoz, hogy ezt tudd. De a magas színvonalú találkozók kitűzése nem könnyű. Valójában a naptárban szereplő minőségi találkozók hiánya az egyik leggyakoribb kihívás, amellyel az értékesítők minden iparágban szembesülnek.

Szerencsére léteznek bevált módszerek arra, hogy növelje a naptárában a minőségi találkozók számát, amelyek végső soron több üzlethez vezetnek. Minden a bőséges értékesítési leadgenerálási rendszer bevezetésén múlik.

6. Hogyan kezdjünk el egy értékesítési hívást

Minden értékesítésnek el kell kezdődnie valahol - és a mai napig a telefon az egyik legjobb hely a kezdésre. Rengeteg értékesítési cikk szól a telefonos értékesítésről. Ez az értékesítési cikk azonban egyedülálló, mert az értékesítési hívás vitathatatlanul legfontosabb aspektusára összpontosít: a kezdésre. Valójában az értékesítési beszélgetés első 20 másodperce az értékesítési beszélgetés legfontosabb pillanata. Egyúttal a legnagyobb kihívást is jelenthetik.

7. Pontosan hogyan győzd le az értékesítési visszautasítást

Minden egyes értékesítőben van némi félelem az elutasítástól. Mindannyian emberek vagyunk. A legsikeresebb értékesítők azonban pontosan tudják, hogyan győzzék le az elutasítást, hogy több üzletet kössenek, mint a versenytársaik. A legfontosabb dolog, amit nem szabad elfelejteni, hogy az elutasítástól való félelem az értékesítésben csak a fejünkben létezik. Ha üzletet akarsz kötni, le kell győznöd.

8. 5 kulcs a nagyszerű esettanulmány prezentációhoz az értékesítésben

Amikor végre van egy érdeklődő, aki érdeklődik az ajánlatod bemutatása iránt, mit teszel? A legtöbb értékesítő rögtön belekezd egy monológba a jellemzőkről és előnyökről. De ez a hagyományos értékesítési megközelítés már nem működik. Sőt, aktívan elriasztja az érdeklődőket. A következő értékesítési cikk kulcsfontosságú az üzletkötés elsajátításához, mert bemutatja az esettanulmány bemutatásának alapjait. Az adatok szerint ez a fajta prezentáció ma a leghatékonyabb módja annak, hogy kapcsolatot teremtsen az érdeklődőkkel, mivel lehetővé teszi számukra, hogy pontosan lássák, hogyan juttathatja el őket oda, ahová el akarnak jutni. Ez pedig elengedhetetlen az üzlet megkötéséhez.

9. 7 dolog, amit el kell kerülnöd, ha szupersztár értékesítő szeretnél lenni

Rengeteg értékesítési cikket olvashatsz, amelyekben tanácsokat adnak arról, hogy mit kell tenned annak érdekében, hogy több üzletet köss. De mi a helyzet azokkal az értékesítési tevékenységekkel és viselkedési formákkal, amelyeket kerülnie kell? Fontos, hogy bizonyos káros értékesítési szokásokat csírájában elnyomjon, ha következetesebben akar üzletet kötni.

10. 11 elengedhetetlen stratégia az értékesítés 101. fejezetének elsajátításához

Akár kezdő értékesítőnek tartod magad, akár nem, van néhány alapvető stratégia a sikeres értékesítéshez, amelyeket feltétlenül el kell sajátítanod ahhoz, hogy üzletet köss. Ha az ebben az értékesítési cikkben leírt technikákkal már az értékesítési karrierje korai szakaszában foglalkozik, akkor akár egyenesen a kezdőtől a szakértőig is eljuthat - méghozzá gyorsan.

11. Az abszolút legjobb értékesítési folyamat [valaha!]

Amikor nap mint nap próbálsz üzleteket kötni, a legfrusztrálóbb helyzetek azok az eladások, amelyek látszólag minden különösebb ok nélkül meghiúsulnak.

Ha gyakran kerülsz abba a helyzetbe, hogy nem tudod pontosan, miért mennek félre az ügyletek, itt az ideje, hogy visszatérj az alapokhoz, és elolvasd ezt az értékesítési cikket egy erős, bevált értékesítési folyamat kialakításáról - és annak betartásáról, bármi történjék is.

12. Hideghívás? (Ne tárcsázz többet, amíg ezt nem látod)

Ha üzletkötésről van szó, a hideghívás lehet az egyik legnagyobb kihívást jelentő - ugyanakkor kifizetődő - stratégia. A legtöbb értékesítő retteg a hideghívásoktól, és jó okkal. Nem könnyű. De ha követed az ebben az értékesítési cikkben található tanácsokat, olyan hideghívásos megközelítést alkalmazhatsz, amely sokkal hatékonyabb, mint a hagyományos, fagyoskodó hideghívások, amelyek miatt az érdeklődő hívások rossz hírét keltik.

13. 5 lépés az időpont egyeztetéshez MINDEN ügyféllel

A találkozókkal teli naptár elengedhetetlen az értékesítési sikerhez minden iparágban. Néha azonban lehetetlen mutatványnak tűnhet, hogy találkozókat szervezz az ideális, jó minőségű érdeklődőkkel. Elolvashatod az összes értékesítési cikket, amit csak találsz, de ha nem teszel komoly lépéseket annak érdekében, hogy napról napra megtöltsd a naptárát, soha nem fogod megvalósítani értékesítési céljaid. A kulcs az, hogy szisztematikus megközelítést kövess a találkozók beállításához.

14. Tudomány és adatok által alátámasztott gyilkos értékesítési technikák

Olyan korban élünk, amikor hihetetlenül sok adathoz és kereséshez férünk hozzá az értékesítéssel kapcsolatban. Akkor miért nem nézi több értékesítő ezeket az adatokat, hogy az üzlet megkötéséhez vezető megközelítést alkalmazzon? Egyszerűen fogalmazva, ez egy hatalmas kiaknázatlan erőforrás, amely képes teljesen átalakítani az értékesítési eredményeket. Ahelyett, hogy néhány véletlenszerű guru személyes elképzeléseit hallgatnád arról, hogyan kell eladni, olvasd el ezt az értékesítési cikket, amely tele van bizonyított értékesítési stratégiákkal, amelyek kemény adatokon és tényleges tudományos eredményeken alapulnak az üzletkötés módjáról.

15. Soha ne tedd fel ezt az 5 szörnyű értékesítési kérdést

Valószínűleg neked is megvannak a saját "go-to kérdéseid", amelyeket gondolkodás nélkül felteszel az érdeklődőknek. És ez nagyszerű. De van-e olyan kérdéslistád, amelyet aktívan elkerülsz, hogy feltedd az érdeklődőknek? Imádjuk ezt az értékesítési cikket, mert elvégzi helyetted az összes lábmunkát, így elkerülheted a legrosszabb kérdéseket, amelyeket az értékesítés során feltehetsz, és javíthatod az üzletkötés esélyeit.

16. Vásárolni fognak? 7 értékesítési vásárlási jel, amire figyelned kell

Az a képességed, hogy pontosan "olvasd" az érdeklődőket, nagyban befolyásolja az üzletkötési képességedet. Az értékesítésben túl gyakran előfordul, hogy az érdeklődők már lehangoltak és kifelé tartanak az ajtón, de az értékesítőnek fogalma sincs róla. Ezért ez az értékesítési cikk kulcsfontosságú ahhoz, hogy megtanulja, hogyan lehet gyakrabban üzletet kötni. Ha megtanulod felismerni a gyakori vásárlási jeleket, nagyobb valószínűséggel leszel képes minden egyes eladásnál az ujját a pulzuson tartani. Ne hagyd magát becsapni olyan jelekkel, amelyek pozitívnak tűnnek - de valójában piros zászlót jelentenek, hogy az érdeklődőf nem elkötelezett.

17. 5 lépés az eladás gyorsabb lezárásához [Ne hagyd, hogy kicsússzon a kezedből!]

Az egyik leggyakoribb kihívás, amit az értékesítők részéről hallok, hogy az értékesítési ciklusok elhúzódnak, és nincs kilátásban a vége. Ha az értékesítési ciklus túl hosszú, még az ígéretesnek tűnő ügyletek is kicsúszhatnak a kezünkből, és végül eltűnhetnek. Nagy támogatói vagyunk az ebben az értékesítési cikkben szereplő stratégiáknak, amelyek segíthetnek felgyorsítani az értékesítési ciklusokat anélkül, hogy feláldoznák az erős, alapos értékesítési folyamatot, amely kizárja a nem megfelelő ajánlatokat.

18. 7 [kritikus] értékesítési követő e-mail ötlet, amit feltétlenül használnod kell

Nem vagy egyedül, ha az értékesítési e-mailjeid gyakran megválaszolatlanul maradnak. A virtuális csend fülsiketítő lehet, amikor nap mint nap küldözgeted a követő e-maileket, és csak azon tűnődsz, hogy miért nem veszik őket figyelembe. De szerencsére van néhány valós, adatokkal alátámasztott stratégia az értékesítési nyomonkövetési e-mailek megnyitási arányának növelésére.

19. Hogyan kezeljük a nehéz ügyfeleket az értékesítésben

Szép és jó, ha csiszolod az értékesítési folyamatodat, és megvalósítod a jó értékesítési cikkek tanácsait. De tegyük fel, hogy egy igazán nehéz ügyféllel kerülsz szembe, egyszerűen. Akkor mi a teendő? Még mindig van néhány stratégia, amelyet alkalmazhatsz, hogy következetesebben kösd meg az üzletet - még akkor is, ha az érdeklődő a telefon másik végén, a Zoomon vagy a személyes találkozón mindent megtesz, hogy megnehezítse a dolgát.

20. 6 időgazdálkodási tipp [az értékesítés számára], hogy több üzletet kössön le

Az idő az egyetlen legfontosabb erőforrás, amivel értékesítői minőségedben rendelkezel. Valójában ez a legfontosabb erőforrás, amivel bárki rendelkezik. Sajnos az értékesítők mindig arra panaszkodnak, hogy egyszerűen nincs elég idejük az üzletkötésre. És ez egy önmaga által okozott seb. Ahhoz, hogy következetesebben tudj üzleteket kötni, az időgazdálkodásnak az értékesítési stratégiája alapvető elemévé kell válni.

21. 5 [Muszáj tudnod] LinkedIn Navigator tipp az értékesítés számára, hogy több üzletet köthess

A LinkedIn Navigator egyszerűen fogalmazva egy kivételes értékesítési eszköz. (És nem, a LinkedIn NEM fizet nekünk azért, hogy ezt mondjuk.) Ha még nem használja ki a LinkedIn prémium szolgáltatását az érdeklődők elérési stratégiájának részeként, itt az ideje, hogy most elkezdje.