, 2021/12/13

A megfelelő üzleti értékelő oldalakon való megjelenés az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy javítsa márkája jelenlétét, növelje a helyi SEO teljesítményét, és új ügyfeleket szerezzen. Ez azért van így, mert az online vélemények - jobban, mint a hagyományos marketing- és értékesítési üzenetek - nagymértékben befolyásolják a fogyasztók vásárlási döntéseit.

business review sites

Az üzleti felülvizsgálati oldalakon való megjelenés fontossága

Az üzleti helyszíneknek a legjobb felülvizsgálati oldalakon való feltüntetése nem csak a márka jelenlétének javítását segíti a keresési eredményekben. Emellett növeli márkája láthatóságát az új ügyfelek számára, ami több weboldal- vagy üzletlátogatáshoz és értékesítéshez vezet. Arról nem is beszélve, hogy milyen hatalmas reputációs előnyökkel jár, ha az ügyfelek beszélnek a márkájáról. A pozitív vélemények olyanok, mint a köszönőkártyák, amelyeket az egész világ láthat.

Ne feledd azonban, hogy nem a leghatékonyabb stratégia, ha az összes lehetséges létező üzleti véleményező oldalon és online könyvtárban kitűzöd a zászlódat. Az új vállalkozások többsége csak a legjobb értékelő oldalak közül néhányról érkezik. A márkáknak úgy kell megkülönböztetniük magukat, hogy proaktívan kezelik jelenlétüket ezeken a legjobb oldalakon, és nem úgy, hogy minden egyes könyvtárban szerepelnek.

A több tíz vagy több száz telephellyel rendelkező vállalati szintű szervezetek számára a helyi listázáskezelési megoldás bevezetése gyakran hasznos módja a keresési teljesítmény javításának és az új ügyfelek megszerzésének. Ha azonban még csak most kezded a cégednek az üzleti értékelő oldalakon való szerepeltetését vagy az online értékelések kezelésére vonatkozó stratégia kialakítását, akkor ezt a frissített útmutatót használhatd annak meghatározásához, hogy márkádnak hol kellene jelen lennie.

Általános üzleti felülvizsgálati oldalak

Ezek a felülvizsgálati oldalak nem iparágspecifikusak. Legalábbis érdemes létrehoznia a vállalatának üzleti listáját ezeken az oldalakon, mivel ezek befolyásolják a vásárlókat, erős domain tekintélyt képviselnek, és növelik a keresőmotorok rangsorát.

A vállalkozásoknak továbbra is kérniük kell az ügyfeleiktől véleményeket

Egy átlagos ügyféltől véleményt kérni kemény munka lehet. Igaz, gyakran a legkönnyebb olyan fogyasztóktól véleményt szerezni, akik vagy nagyon elégedettek, vagy nagyon elégedetlenek a nekik nyújtott szolgáltatás szintjével. A vállalkozásoknak mindig emlékezniük kell arra, hogy megkérdezzék, mivel az ügyfelek elfoglalt lények, és nem fognak emlékezni, hacsak nem kérik őket szépen, hogy hagyjanak visszajelzést.

Miért ezek a legjobb üzleti felülvizsgálati weboldalak?

A vállalkozásoknak arra kell törekedniük, hogy üzleti értékeléseket kapjanak olyan üzleti felülvizsgálati weboldalakon, amelyekről az emberek tudnak (és felkeresik őket), és amelyek viszonylag súrlódásmentesek (a fogyasztóknak bejelentkezniük kell, vagy könnyen be tudnak lépni, hogy felülvizsgálatot hagyjanak).

Better Business Bureau

A Better Business Bureau (BBB) az egyik legmegbízhatóbb név az üzleti minősítések és értékelések terén. A BBB számos tényező alapján A+-tól F-ig terjedő osztályozási skálán értékeli a vállalkozásokat. Ezek közé tartoznak az üzleti vélemények, a panaszok, valamint a véleményekre és panaszokra adott üzleti válaszok.

Mivel a BBB széles körben megbízható szervezet, a honlapján szereplő minősítés nagyban befolyásolhat egy kisvállalkozást. Az akkreditációs folyamat garantálja, hogy egy vállalkozás jóhiszeműen igyekszik megoldani az ügyfélpanaszokat és válaszolni a megkeresésekre, ami a fogyasztó szemében megbízhatóbbá teszi a vállalkozást. Az akkreditációval (és a vele járó díjjal) nagyobb online megjelenést, hozzáférést kap workshopokhoz és webináriumokhoz, és még sok minden mást is.

Expresit

Az Expresit alkalmazás lényege, hogy "nyilvánosan ünnepeljen, privátan javítson". Az alkalmazottakról, munkatársakról, szolgáltatásokról vagy termékekről szóló jó értékelések nyilvánosan megjelennek az üzleti oldalon, de a negatív értékelések közvetlenül a vállalkozás tulajdonosának küldhetők, így minden probléma közvetlenül a figyelmükbe kerül, és privát módon javítható. Az alkalmazás iOS és Android operációs rendszerre is elérhető, de van egy honlapja is.

Amazon vélemények

Az Amazon egy erőmű. Ezért nem meglepő, hogy az e-kereskedelmi termékekkel kapcsolatos üzleti felülvizsgálati oldal népszerű célpontja. Ha nem használja az Amazont, valószínűleg ismer valakit, aki már használta az Amazont (vagy hűségesen használja az Amazont). Valójában az Amazon már régóta oktatja a fogyasztókat a véleményezési rendszerük használatára. Ezért valószínűleg meg kellene köszönnünk nekik, hogy segítettek a fogyasztók tömegeit betanítani arra, hogy elkezdjenek véleményeket hagyni, és ha úgy tetszik, az online fogyasztói etikett részévé tették.

Az Amazon sokkal több, mint könyvkritika. Lehet, hogy az Amazonra virtuális könyvtárként gondolunk, de az Amazon sokkal többre való, mint könyvismertetők. Azon vállalatok számára, amelyek bármilyen mértékű e-kereskedelmet folytatnak, az Amazon kulcsfontosságú információforrás. Bár az Amazon mint üzleti felülvizsgálati weboldal inkább az Amazon piactéri partnerei számára célzott és megfelelő, érdemes megjegyezni, különösen a kiskereskedők számára, hogy mit szeretnek az ügyfelek bizonyos termékekkel kapcsolatban, és hogyan kezelték a tranzakciók szolgáltatási aspektusát.

Yelp vélemények

Üzleti vélemények: bármely vállalkozás számára. A Yelp egy olyan platform (véleményező weboldal és alkalmazás), ahol a felhasználók véleményeket tehetnek közzé helyi vállalkozásokról. Emellett a Yelp oktatja a kisvállalkozásokat, hogyan válaszoljanak az üzleti véleményekre, közösségi eseményeket szervez a Yelperek (más néven Yelp-értékelők) számára, és adatokat szolgáltat a vállalkozásokról, beleértve az egészségügyi vizsgálati pontszámokat (Yelp.com).

A hírnévkezelés elengedhetetlen a véleményező oldalakon. A Yelp az üzleti értékelések szinonimájává vált, mivel az oldal több mint 102 millió értékeléssel rendelkezik, és egyre csak növekszik. Mivel a világ legnagyobb online vásárlói értékelésekkel foglalkozó csatornája egyre növekszik, talán itt az ideje, hogy minden kisvállalkozás elkezdjen törődni azzal, hogy mit mondanak a fogyasztók az interneten; pontosabban a Yelp-értékelésekkel.

TripAdvisor értékelések

Üzleti vélemények: bármely vállalkozás számára. A TripAdvisor egy olyan utazási weboldal-cég, ahol a felhasználók üzleti véleményeket hagyhatnak az általuk meglátogatott helyekről. A felhasználók szobát is foglalhatnak, repülőjegyeket találhatnak, felfedezhetik a tennivalókat és asztalt foglalhatnak a részt vevő éttermekben. A TripAdvisor nemzetközileg több mint 25 országban üzemeltet weboldalakat.

A piaci rés királya: utazási könyvtárak és utazással kapcsolatos vélemények. Egy másik szórakoztató tény: az üzleti értékelések mennyisége az utazási vertikumban fordul elő a legnagyobb mértékben. Úgy tűnik, a nyaralástörténeteknek is meg kell vándorolniuk az online és a személyes találkozás közötti szakadékot. Nos, ha valaki nagyon akarja, legalább a nyaralási diavetítéseket elkerülheti online

Yellowpages vélemények

Üzleti vélemények: bármely vállalkozás számára. A YellowPages egy online internetes sárga oldalas könyvtár, amely a YP tulajdonában van. A YP helyi marketingmegoldásokat kínáló szolgáltató, amely a helyi vállalkozások (és a bennük lévő közösségek) növekedésének segítésére összpontosít.

YP: IYP könyvtár nagy forgalommal és felülvizsgálati lehetőségekkel. A Yellowpages rendelkezik üzleti felülvizsgálati képességekkel. A cégek az oldaluk ingyenes üzleti bejegyzésének igénylése után kezelhetik véleményüket a véleményező oldalon.

Manta vélemények

A Manta egy online kisvállalkozói szolgáltatási könyvtár, keresőmotor és értékelő oldal, amely a kisvállalkozások számára nyújt információkat a hálózatépítéshez.

Manta: egy könyvtár szilárd forgalmi volumennel és felülvizsgálati lehetőségekkel.

Az oldal segíti a kisvállalkozásokat a kapcsolatteremtésben és a növekedésben a közösségükön keresztül, ahol a felhasználók vásárolhatnak a vállalatoktól, partnerek lehetnek velük, és kapcsolatba léphetnek velük.

Google / Google Maps / Google My Business

Amellett, hogy a Google egy keresőmotor-óriás, történetesen az egyik legjobb értékelő webhely is, mivel olyan termékekkel rendelkezik, mint a Google Search és a Google Maps, amelyek a Google-értékelések és -értékelések mellett üzleti információkat is megjelenítenek.

Maga a Google Maps körülbelül 70%-os piaci részesedéssel rendelkezik.

A ReviewTrackers adatai alapján a Google birtokolja az online közzétett értékelések 73%-át.

A fogyasztók 63,6%-a csak a Google-on ellenőrzi az értékeléseket, mielőtt meglátogatna egy vállalkozást.

Az üzleti helyszíneket a Google My Business segítségével lehet bejelenteni vagy listázni, amely egy olyan műszerfal, amely egyszerűsíti az üzleti információk kezelését több Google-oldalon, szolgáltatáson és terméken keresztül.

Ha bejelentkeztél, a keresőmezőbe beírva az üzlet nevét és címét kereshetsz egy listát. Az eredmények egy listában és a térképen is megjelennek.

Ha egyik találat sem felel meg a vállalkozásodnak, akkor kattints a "Vállalkozás hozzáadása" gombra. Ezután kiválaszthatod az üzlet típusát: üzlethelyiség (éttermek, szállodák stb.), szolgáltatási terület (taxi szolgáltatás, kiszállítás stb.) vagy márka (termékek, márkák, ügyek stb.).

A következő lépés a Google vállalkozásom ellenőrzése funkció használatának megtanulása. Az ellenőrző kódot postán küldik el neked - ez egy-két hetet vesz igénybe -, és miután a kódot beírtad a fiókodba, végre elkezdheted kezelni helyi vállalkozásod adatait a Google-on.

Facebook

A Facebook a közösségi médiajelenlétük kiépítését és erősítését remélő vállalatok egyik legfontosabb platformja. Egy Facebook üzleti oldal segítségével a márkák kapcsolatba léphetnek a fogyasztókkal, híreket és bejelentéseket oszthatnak meg, és olyan Call to Action gombokat állíthatnak be, amelyek elősegítik az elköteleződést.

A közösségi médiavállalat emellett Facebook-értékeléseket vagy (később átnevezett) Ajánlásokat is bevezetett, egy olyan funkciót, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy véleményezzék és ajánlják (vagy ne ajánlják) a helyi vállalkozásokat. Az ajánlások és az értékelések a Facebookon továbbra is egyre fontosabb szerepet játszanak a fogyasztók vásárlási döntéseinek befolyásolásában.

Az Ajánlásokat tartalmazó Facebook-oldal kezeléséhez a Helyi vállalkozások vagy helyek kategóriát kell kiválasztani. Ne feledd, hogy nem minden Facebook-oldal tudja engedélyezni és megjeleníteni az ajánlásokat, értékeléseket és értékeléseket.

Miután kiválasztottad a kategóriát, meg kell adni az üzleti információkat, például az oldal másodlagos kategóriáját, az üzlet vagy hely nevét, címét és telefonszámát. Győződj meg arról, hogy a megadott információk teljesek, helyesek és naprakészek.

Annak érdekében, hogy Facebook-oldala értékelésekre és ajánlásokra alkalmas legyen, oldalának kategóriájaként a Helyi vállalkozások kategóriát kell választani, ami azt jelenti, hogy meg kell adni a fizikai címet vagy a helyszínt is. Ezt követően lehetőséged van arra, hogy ezt az oldalkategóriát leszűkítsd, mondjuk egy étteremre, kávézóra, szállodára, kórházra vagy egészségügyi intézményre.

Az oldal kategóriájának megváltoztatása helyi vállalkozásra:

Menj a Facebook-oldaladnak Rólunk fülére, és kattints az Oldal információi gombra.

Válaszd ki az oldal kategóriájaként a Helyi vállalkozás lehetőséget.

Válassz egy konkrétabb kategóriát, például éttermet vagy kávézót.

Mentsd el a módosításokat.

Vállalkozásod fizikai címének vagy telephelyének hozzáadása:

Kattints a Facebook-oldalának Rólunk lapján az Oldal-információk gombra.

Kattints a Címre, hogy megadd a vállalkozásod fizikai címét, és finomhangold a helyszínt a térképen lévő gombostű áthúzásával.

Jelöld be a Térkép és bejelentkezések megjelenítése melletti négyzetet.

Mentsd el a módosításokat.