, 2021/12/10

Szóval mi a nagy ügy az üzleti véleményekkel és a véleményező oldalakkal? Nos, a fogyasztók több mint 93%-a figyelembe veszi az online értékeléseket, amikor vásárlási döntést hoz. A vállalkozásoknak azt mondják, hogy több véleményt kell szerezniük a véleményező webhelyeken, hogy továbbra is vonzzák az új ügyfeleket. Fogyasztóként pedig szinte minden egyes tranzakciónkról folyamatosan arra kérnek minket, hogy hagyjunk véleményt.

business reviews sites

Az online értékelések nem viccek (bármennyire is vannak végtelenül vicces és szórakoztató értékelések). Ez azt jelenti, hogy a legjobb véleményező oldalakat a vállalkozásoknak érdemes figyelembe venniük.

A vállalkozások gyakran félnek az üzleti értékelő oldalakon található ügyfélértékelések kezelésétől, mivel nem akarnak ilyen helyzetbe kerülni:

nulla üzleti véleményt kapnak

nulla friss online üzleti véleményt kapnak

negatív online üzleti értékeléseket kapnak

vagy a vállalkozásnak egyszerűen nem kezelt online értékelései vannak több üzleti értékelő weboldalon.

Sajnos, ezek a vállalkozások kimaradnak és tétlenségükkel ártanak az üzletüknek, mivel a hírnév a konverzió motorja.

Az üzleti vélemények és a közösségi posztok segítenek alakítani a vállalat online hírnevét

Valójában az egyik legrosszabb dolog, amit egy vállalkozás tehet, hogy figyelmen kívül hagyja online értékeléseit és közösségi bejegyzéseit. Amennyire könnyű hibát elkövetni egy vállalkozás online hírnevének kezelése során, annyira könnyű helyreállítani, ha megfelelően figyelemmel kíséri a véleményeket.

Bár a kár elkerülhetetlenül bekövetkezik, egy vállalkozás tehet lépéseket a bekövetkező kár mértékének mérséklésére. A legnagyobb hiba, amit egy vállalat elkövethet, hogy nem vesz részt a cégéről szóló online beszélgetés alakításában.

Az üzleti vélemények értékes visszajelzést nyújtanak a vállalkozások számára

Bár könnyen előfordulhat, hogy egy vállalat a szívére veszi a negatív megjegyzéseket, fontos felismerni, hogy a vélemények konstruktív visszajelzések. Összességében a vélemények valójában értékes visszajelzések! Segítenek egy vállalatnak felmérni a teljesítményét, és látni, hogyan tud javulni. Mindig van hová fejlődni, és még a pozitív üzleti véleményekből is sokat lehet tanulni.

A Vendasta white-label digitális marketingügynökség szakértői csapattal rendelkezik, akik naponta több száz értékelést elemeznek és válaszolnak rájuk.

Az értékeléseken keresztül a vállalkozások láthatják, hogy mely termékekkel vagy szolgáltatásokkal kellene dicsekedniük, melyeken kell még dolgozniuk, és még olyan alkalmazottakat is felfedezhetnek, akik zseniálisak az ügyfélkiszolgálásban. Ha még nem győztük meg Önt az online vélemények fontosságáról, talán ez az 50 statisztika az online véleményekről megteszi.

A következő webhelyek a legjobb B2C értékelő webhelyeket tartalmazza

,Amelyek fontosak a fogyasztóknak értékesítő vállalkozások számára (példák: Yelp és HomeAdvisor). Azonosítjuk a legjobb B2B véleményező oldalakat is, amelyek olyan vállalkozások számára készültek, amelyek más vállalkozásoknak értékesítenek

Google My Business

A Google My Business (GMB) a helyi vállalkozások számára a legfontosabb felülvizsgálati és listázási eszköz. Ez az egyik legfontosabb értékelő oldal, amely a korábbi Google Local nevet váltja fel. A hiteles online hírnév megszerzéséhez nélkülözhetetlen eszköz, amely segíthet a vállalkozásának a különböző típusú keresési eredményekben való rangsorolásában is. Használja ezt a Google My Business Cheat Sheet-et a kezdéshez.

Bing Places for Business

A Bing Places for Business a Bing keresőmotor Google My Business változata. A fogyasztók értékelést és véleményt hagyhatnak egy vállalatról. A helyi vállalkozások, beleértve a több telephellyel rendelkező vállalkozásokat is, ingyenesen igényelhetik listájukat, és kitölthetnek egy profilt, hogy hozzáadhassák listájukat a Bing Placeshez. Az ellenőrzést követően az információk megjelennek a Bing Local keresési és térképes találatokban.

Facebook értékelések és vélemények

A Facebook sokkal több, mint egy közösségi portál a posztok megosztására. A rendkívül népszerű közösségi oldalon a követők a Facebook Ratings and Reviews platform segítségével értékeléseket, véleményeket és ajánlásokat is hagyhatnak egy vállalkozás oldalára. A vállalkozások kikapcsolhatják az értékeléseket és véleményeket a Facebook oldaluk beállításaiban.

Better Business Bureau

A Better Business Bureau (BBB) büszke arra, hogy egy etikus piactér, amely lehetővé teszi az egyének számára a vállalkozások ajánlását. A BBB az egyik legrégebbi és legmegbízhatóbb oldal, és minden fogyasztói véleményt ellenőriz. A vállalkozások BBB által akkreditált vállalkozássá is válhatnak, és a Better Business Bureau A-tól F-ig terjedő saját minősítéseket ad ki, de ezek a minősítések függetlenek a lakossági értékelésektől.

Amazon vásárlói vélemények

Az Amazon 1995 óta teszi lehetővé a fogyasztók számára, hogy véleményeket írjanak a termékekről. A vezető online kiskereskedő webhelyén 4 vagy 5 csillagos értékelések sorozata segíthet a vállalkozásoknak számos új eladást generálni és szilárd hírnevet építeni. Az üzleti értékelések az Amazon kézzel készített részlegében szereplő bármely listára és az Amazon HomeServices részlegében szereplő szolgáltatókra is vonatkoznak.

Yelp

Néhány kisvállalkozás-tulajdonos és marketingmenedzser szeretet-gyűlölet viszonyban van a Yelp-lel, mivel úgy érzik, hogy a pozitív vélemények időnként kevesebb láthatóságot kapnak, mint a negatívak az oldalon. A Yelp fontosságát azonban nem lehet tagadni. Oldalai gyakran megjelennek az internetes keresésekben. Emellett a fogyasztók célpontja is. Az oldal arra is felkészíti a vállalatokat, hogy válaszoljanak a véleményekre. A Yelp-bejegyzés segíthet a vállalkozásoknak online hitelességük és hírnevük kezelésében. A Yelp az egyik legnépszerűbb véleményező oldal, és fontos hely arra, hogy a potenciális ügyfeleket arra ösztönözze, hogy üzletet kössenek Önnel.

Foursquare

A Foursquare a Swarm és CityGuides alkalmazásai segítségével lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bejelentkezzenek és értékeljék az általuk felkeresett helyszíneket. A felhasználók "tippeket" is hagyhatnak másoknak, akik ellátogatnak a létesítményekbe. A Foursquare for Business szolgáltatásra feliratkozó vállalatok kihasználhatják a felhasználói elemzések előnyeit. A vállalkozások saját tippjeiket is hozzáadhatják a Foursquare-hez, és jutalmazási ajánlatokat tehetnek a vásárlóknak. A Foursquare adatai gyakran szerepelnek más oldalakon és térképeken.

HomeAdvisor

Ha barkácsüzletet üzemeltet vagy szolgáltatást nyújt háztulajdonosoknak, szolgáltatásainak feltüntetése az olyan helyi üzleti értékelő webhelyeken, mint a HomeAdvisor, és az üzleti értékelések gyűjtése pozitívan befolyásolhatja vállalkozását, és segíthet új ügyfelek megszerzésében. A HomeAdvisoron elhelyezett minden értékelés átfogó szűrési folyamaton megy keresztül, és az oldal moderátorai ellenőrzik.

Sárga oldalak

Ingyenes üzleti listát kaphat a Yellow Pages oldalon, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kezeljék a cégükről az oldalon elhelyezett értékeléseket. A Yellow Pages a papírról áttért a digitálisra, és most már online támogatja a vállalkozásokat a helyi marketinggel és az értékelésekkel. Bár a Sárga Oldalak már nem olyan nehézsúlyú hajtóereje az új ügyfelek megszerzésének, mint évtizedekkel ezelőtt, amikor még a nyomtatott könyvek uralkodtak, mindenképpen igényelje ott vállalkozását.

TripAdvisor

A TripAdvisor egy olyan értékelő platform, amely a szállodai, utazási, éttermi, légitársasági vagy szórakoztatóipari tevékenységekre összpontosít. Az ügyfelek megosztják a szállodákról és más, az utazási iparághoz kapcsolódó létesítményekről szóló véleményeket. Mivel a TripAdvisor több mint 878 millió értékelést gyűjtött össze, minden utazási vállalkozásnak érdekében áll, hogy igényt tartson a listájára, és pozitív értékeléseket generáljon az egyik legnagyobb utazási oldalon.

Angie's List

Az Angie's Listet az egyik leghitelesebb üzleti értékelő oldalnak tartják, mivel korán kínál üzleti listákat. Az Angie s List-en az értékelések nem származhatnak névtelen forrásokból, ami ismét növeli az ott közzétett értékelések hitelességét. A vállalatok ingyenesen létrehozhatnak egy oldalt az Angie s List-en, ahol az ügyfelek véleményeket hagyhatnak.

TrustRadius

A TrustRadius egy szoftveres vállalkozások számára kifejlesztett online értékelési forrás. A TrustRadius hitelességét növeli, hogy minden értékelőt a LinkedIn-en keresztül hitelesítenek. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megnézzék, mit mondanak a LinkedIn-en lévő kapcsolataik a vállalkozásukról és a szoftvertermékekről.

Lásd még: 6 e-kereskedelmi ügyfélszolgálati referenciaérték az Ön vállalkozásához

OpenTable

Ha Ön egy étterem tulajdonosa vagy üzemeltetője, az OpenTable-en való regisztráció lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy asztalfoglalásokat készítsenek és véleményeket írjanak. Az OpenTable-en az éttermek az értékelések száma és az éttermet ajánló emberek százalékos aránya alapján kapnak csillagot. Természetesen minél magasabb az értékelés, annál jobb az étterem hitelessége és online hírneve.

PlanetRate

A PlanetRate lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy véleményeket írjanak minden iparág vállalkozásáról. A vállalatok regisztrálhatnak a PlanetRate-en és aktívan gyűjthetik az értékeléseket. A felhasználók a PlanetRate-en mélyreható elemzéseket írhatnak a vállalatokról. Ezen a véleményező oldalon minden pozitív visszajelzés befolyásolhatja, hogy a fogyasztók hogyan vélekednek a vállalkozásodról.

Salesforce AppExchange

A Salesforce AppExchange egy olyan vállalati felhőpiac, amelyet a Salesforce platform bővítésére terveztek. A felhasználók egy ötcsillagos értékelési rendszeren keresztül értékelhetik a vállalkozásokat. A Salesforce AppExchange alkalmazással rendelkező vállalkozások nyomon követhetik alkalmazásuk értékelését, és figyelemmel kísérhetik online üzleti értékeléseiket.

Trustpilot

A Trustpilot lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy létrehozzanak egy profiloldalt, és arra ösztönözzék az ügyfeleket, hogy véleményt adjanak. A vállalatok magasabb szintű fizetett tagsági díj ellenében testreszabható véleményezési meghívókat küldhetnek, és megoszthatják véleményüket és közösségi értékeléseiket a közösségi médiában.

Glassdoor

A Glassdoor felhasználói világszerte több mint 700 000 vállalkozás véleményét és értékelését kereshetik. A munkavállalók azt is megoszthatják, hogy milyen egy vállalatnál dolgozni a Glassdooron. A Glassdoor az őszinte és becsületes véleményekkel egy vállalkozás szolgáltatásairól, termékeiről és arról, hogy milyen egy vállalkozásnál dolgozni, felbecsülhetetlen értékű forrás lehet egy vállalat hírnevének növelésében a leendő munkavállalók körében.

G2

A G2 (korábbi nevén G2 Crowd) egy üzleti értékelő oldal szoftvereket értékesítő vállalatok számára. Az üzleti szoftveralkalmazásokat ötcsillagos skálán rangsorolják. Mivel havonta több mint ötmillió üzleti felhasználó keresi fel a G2-t, hogy értékeléseket olvasson és szoftvert vásároljon, a G2-n található minőségi értékelések közvetlenül befolyásolhatják az üzleti vásárlási döntéseket.

VendOp

PlanetRate

Az ügyfelek a VendOp-on kereshetnek egy adott iparág és specifikáció szállítóit. Az oldal portált biztosít a vásárlók számára, hogy megosszák tapasztalataikat más vásárlókkal. A felhasználók értékeléseket kereshetnek értékelés, szolgáltatás és helyszín szerint a VendOp-on.

Manta

A Manta elsősorban egy üzleti értékelő oldal, egy kisvállalkozásoknak szentelt oldal. A vállalkozások tulajdonosai igényt tarthatnak és testre szabhatják oldalukat az online láthatóság és a piacképesség javítása érdekében. A fogyasztók több millió vállalkozás között kereshetnek, a regisztrált felhasználók pedig csillagértékelést hagyhatnak és véleményt írhatnak.

Avvo

Az Avvo egy üzleti értékelő oldal ügyvédek számára. A fogyasztók a többi fogyasztó számára értékelhetik az ügyvédjüket, és akár 5 csillagot is adhatnak. Az Avvo azt állítja, hogy az Egyesült Államok összes ügyvédjének 97%-a szerepel az adatbázisában, és szakterületenként is felsorolja őket. Minden véleményt az Avvo jóváhagyásával kell jóváhagyni, amely külön megadja saját, 1-től 10-ig terjedő értékelését, meghatározott kritériumok alapján.

WebMD

A WebMD egy hatalmas, havonta több mint 100 millió látogatót elérő oldal, amely orvosi információkat tartalmaz a fogyasztók számára. Emellett orvosok és fogorvosok listáját is tartalmazza, és lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy üzleti értékeléseket hagyjanak róluk.

FinancesOnline

FinancesOnline szoftverértékelések

A FinancesOnline egy független értékelő platform, amely B2B, SaaS és pénzügyi vállalatokkal foglalkozik. Segít a felhasználóknak megtalálni és összehasonlítani az igényeiknek leginkább megfelelő szoftvertermékeket és szolgáltatásokat. Emellett olvashatnak ügyfél termékértékeléseket és szakértői jelentéseket is. Az oldal jelenleg több mint 50 000 online értékelést tartalmaz a szoftvertermékek felhasználóitól.

Merchant Circle

A Merchant Circle 2005-ben nyitotta meg virtuális kapuit, és adatbázisában több mint 15 millió helyi üzleti bejegyzés található az Egyesült Államokban. A fogyasztók a Merchant Circle-re hivatkozva találnak vállalkozásokat, olvashatnak fogyasztói értékeléseket, és versenyképes árajánlatokat kapnak az általuk keresett cégektől. Győződjön meg róla, hogy igényli üzleti bejegyzését. Ez új ügyfelek megszerzésének forrása lehet.

Sitejabber

A Sitejabber egy olyan webhely, amely vállalkozások online értékeléseit tartalmazza, és amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy más ügyfelektől és magától a vállalkozástól is választ kapjanak kérdéseikre. A vásárlást követően az ügyfelek saját visszajelzést hagyhatnak, és segítséget kaphatnak az esetlegesen felmerülő problémák megoldásához.

A Which?

A Which? egy független, nem profitorientált, brit székhelyű fogyasztói véleményező oldal, amely szolgáltatásokat és termékeket értékel, majd megírja és megosztja a véleményeket. Ha sikerül elérnie, hogy dicséretes értékeléseket írjanak termékeiről vagy szolgáltatásairól a Which? oldalon, az nagyban hozzájárulhat a jó és hiteles online hírnév kialakításához.