, 2021/12/14
A mai vállalkozóknak több lehetőségük van, mint valaha, amikor kisvállalkozói reklámötletekről van szó. Tehát még ha nem is engedhetsz meg magnak egy országos televíziós hirdetést vagy egy egész oldalas megjelenést az e havi Vogue-ban, akkor is eljuttathatod üzeneted a releváns ügyfelekhez anélkül, hogy az egész költségvetését elszórnád.
Ha kisvállalkozói reklámötleteket keresel kis költségvetésből, vagy akár néhány ingyenes reklámötletet, itt vannak.
Hagyományos reklámötletek. Szponzorálj egy rádiós versenyt vagy ajándékot. Az egyik módja annak, hogy üzeneted eljuttasd a rádióhallgatókhoz, egy verseny szponzorálása. Ajánld fel valamelyik terméked nyereményként, vagy szponzorálj egy különleges díjat, például egy körutazást, cserébe azért, hogy a rádióállomás megemlíti vállalkozásod.
Találd meg a megfelelő formátumot egy újsághirdetéshez
Az újságok kiválóan alkalmasak a helyi ügyfelek elérésére. Az éttermek, bárok és kávézók a hétvégi szórakoztató rovatot célozhatják meg. A szolgáltatók az apróhirdetésekre összpontosíthatnak, amelyek különösen költséghatékonyak. Egyes újságok hirdetési lehetőségeket kínálnak, amelyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy szponzoráljanak írásos tartalmakat egy megoldásról való tájékoztatás céljából.
Messenger hirdetések használata
Ha beszélgetést szeretnél kezdeményezni az ügyfelekkel, a Facebook Messenger platformja hirdetési lehetőséget kínál, hogy az ügyfelek könnyebben elérjenek.
Készíts YouTube-videohirdetéseket
A YouTube lehetőséget kínál rövid videohirdetésekre, amelyek az oldalon és az alkalmazásban található videók előtt játszódnak le. Még olcsóbb, ha nagyszerű videótartalmat készítesz, és jól optimalizálod, vagy felturbózod azt a nagyobb láthatóság érdekében. Ez jó lehetőség az információs tartalommal rendelkező szolgáltató vállalkozások számára, mivel a "hogyan kell" videók a második legnézettebb kategória a YouTube-on .
Használd a LinkedIn hirdetéseket
A szakembereket vagy más vállalkozásokat megcélzó vállalkozások számára érdemes megnézni a LinkedIn hirdetéseket. Bár drágább, mint más közösségi platformok, a LinkedIn-hirdetések célzottabbak lehetnek. A B2B vállalkozások számára meg is érhetik.
Promózd a közösségi posztokat az organikus megosztás ösztönzése érdekében.
A közösségi médiaplatformok, köztük a Twitter, az Instagram és a Pinterest mind hirdetési lehetőségeket kínálnak a bejegyzések láthatóságának növelésére. Ezek a lehetőségek beindíthatják az elköteleződést, ami természetesen a tartalmainak nagyobb megosztásához vezet.
Magazinhirdetés készítése
A magazinhirdetések nagyszerű formátumot kínálnak olyan vállalkozások számára, amelyek nagy hangsúlyt fektetnek a vizualitásra. A szakmai magazinok értékesek a hiánypótló vagy speciális iparágakat kiszolgáló vállalkozások számára. Vedd rá a rádióállomásokat, hogy élőben közvetítsenek a te vállalkozásodból.
A rádiós személyiségek szeretnek olyan helyi vállalkozásoknál berendezkedni, amelyek időről időre rendezvényeket vagy egyéb különleges promóciókat tartanak. Ha el tudod őket hívni az üzletedbe, akkor beszélhetnek arról, hogy milyen jól érzik magukat az ügyfeleid.
Kábeles vagy helyi TV-hirdetések készítése
A televíziós reklámok egy másik hagyományos hirdetési formátumot kínálnak. Felejtsd el az országos hálózatokat. Kisvállalkozások esetében célozd meg a helyi hírcsatornákat vagy a kábeltévét, hogy beleférjen a költségvetésébe.
Hirdess a helyi mozikban
Add át üzeneted a hiper helyi vásárlóknak, amikor valószínűleg odafigyelnek: éppen akkor, amikor a mozi éppen kezdődik! A mozik hirdetési lehetőségeket kínálnak a helyi vállalkozásoknak, hogy a filmelőzetesek előtt adják le őket.
Szponzorálj egy kereskedelmi kiállítást vagy ipari eseményt
Mi van akkor, ha vállalkozása nem egy földrajzi területre, hanem egy adott iparágra vagy piaci résre összpontosít? A szakkiállításokon való részvétel vagy az iparági rendezvények szponzorálása a te számodra testre szabott megoldás.
Keress más lehetőségeket a listára kerülésre
Keress lehetőségeket arra, hogy vállalkozásod olyan könyvtárakban vagy véleményező oldalakon is felkerüljön, amelyeket még nem használsz. Létezhetnek az iparágadhoz vagy szakterületéhez kapcsolódó üzleti könyvtárak, valamint a fizikai telephellyel rendelkező helyi vállalkozások számára a környékbeli, városi és állami listák.
Készíts ingyenes reklámvideót a Biteable segítségével
A videós hirdetés hatékony módja annak, hogy megnyerő és releváns üzenettel érd el az embereket. A Biteable segítségével pedig nincs szükséged nagy költségvetésre ahhoz, hogy belevágj - helyette használd az ingyenes sablonjaink egyikét!
Kommentálj blogokat és cikkeket
Hasonlóképpen, keress olyan blogbejegyzéseket és cikkeket, amelyeket olyan gondolatvezetők vagy vállalkozások írnak, amelyek kapcsolódnak a tiedhez, de nem közvetlen versenytársak. Hagyj átgondolt kommenteket, amelyekben megosztod a témával kapcsolatos nézőpontod.
Twitter-csevegések házigazdája és/vagy résztvevője
A Twitter-beszélgetések egy egyszerű módja annak, hogy a neved megjelenjen. Ha nincs elég sávszélességed ahhoz, hogy sajátot szervezz, rengeteg lehetőség van arra, hogy megoszd nézőpontod a már létező beszélgetésekben. A TweetReports ezen a listáján megtalálja az iparágadhoz kapcsolódó beszélgetéseket.
Indíts e-mail hírlevelet
Az e-mail az egyik legjobb reklámeszköz. Íme, miért: az e-mail listádon szereplő emberek beleegyeztek abba, hogy reklámokat és egyéb üzeneteket kapjanak tőled. Átadtak valami értéket (az e-mail címüket), cserébe a tőled kapott ajánlatokért vagy információkért. Győződj meg róla, hogy bölcsen használod fel!
Beszélj egy rendezvényen
Keresd a lehetőségeket, hogy megoszthasd a szakértelmed egy konferencián vagy rendezvényen való előadással vagy egy panelben való részvétellel. Ha olyan eseményt választasz, amely szorosan kapcsolódik a vállalkozásodhoz vagy iparágadhoz, akkor gondolatvezetőként pozícionálod magad, és olyan közönség elé kerülsz, amely (remélhetőleg) jól illeszkedik a vállalkozásodhoz vagy termékedhez.
Használj újracélzott hirdetéseket
Növeld az üzletkötési arányt (konverziós arányt) a retargeting segítségével . A retargetett hirdetések azután jelennek meg, hogy az emberek elhagyták webhelyét, és emlékeztetik őket, hogy például térjenek vissza a webáruházi webhelyedre, és vásárolják meg azt a terméket, amelyet éppen böngésznek.
Cikkek szponzori tartalma
Ossz meg gondolatvezetői tartalmat azáltal, hogy blogokkal vagy online kiadványokkal együttműködve szponzoráltsz tartalmi lehetőségeket teszel közzé az iparágadhoz kapcsolódóan.
Ne feledkezz meg az üzleti listákról
Nagy előny lehet, ha vállalkozásod szerepel a releváns online könyvtárakban. Egyes címtárak ingyenesek, de a láthatóság növelése érdekében fizetős lehetőségeket is kínálhatnak.
Termékek szponzorálása az e-kereskedelmi platformokon
Ha olyan nagy e-kereskedelmi platformokon árulsz termékeket, mint az Amazon, az eBay vagy az Etsy, fizethetsz azért, hogy növeld az ajánlatok láthatóságát, így azok nagyobb valószínűséggel jelennek meg a vásárlók kereséseiben.
Natív online hirdetéseken keresztül történő bevonás
A natív online hirdetések olyan hirdetések, amelyek illeszkednek annak a weboldalnak a többi tartalmának stílusához és funkciójához, ahol megjelennek. Ha például egy olyan webhelyen szeretnél hirdetni, amely videós tartalmat kínál, akkor készíthetsz egy rövid videohirdetést, amely zökkenőmentesen illeszkedik a webhely dizájnodba.
Online verseny vagy nyereményjáték szponzorálása
Egyes online kiadványok vagy influencerek nyereményjátékokat vagy hasonló versenyeket kínálnak követőiknek. Ajánlj fel terméket, vagy járulj hozzá egy különleges nyereményhez, például a legújabb, menő okostelefonhoz, hogy felhívd fel a figyelmet vállalkozásodra. A költségek akár néhány száz dollárt is elérhetnek.
Kereskedj weboldalhelyet más kisvállalkozásokkal
Ha kevés a készpénzed az online hirdetésekre, talán cserélhetnél némi helyet a saját weboldaladon vagy az e-mail hírlevelében egy másik vállalkozással, amelynek átfedő célpiaca van.
Közösségi média hirdetési ötletek
Hirdess a Facebookon
A Facebook a legnépszerűbb közösségi médiaplatform több mint 1,4 milliárd napi felhasználóval . A kisvállalkozások számára kínált hirdetési lehetőségek a posztok elérésének növelésétől a termékét népszerűsítő hirdetések elhelyezéséig terjednek - már 10 dollár alatti összegektől. Bár a nagy eredményekhez több mint 10 dollárt kell költeni, a lényeg az, hogy a Facebook hirdetési kampányok kis költségvetésbe is beleférnek.