, 2021/12/4
Egy italbolt tulajdonlása jövedelmező üzlet lehet. 2021 januárjában az amerikai szeszes italok, sörök és borok értékesítése 5,32 milliárd dollárt tett ki. Az alábbiakban egy teljes útmutatót olvashat arról, hogyan nyisson egy italboltot.
Ez a bejegyzés tartalmazza az összes fontos lépést. Attól kezdve, hogy miért érdemes megnyitni ezt a fajta üzletet, a költségekig és a szabályozásig. És mindenre a kettő között.
Miért érdemes megnyitni egy italbolt üzletet
Egy italboltnak nem feltétlenül kell önálló üzletnek lennie. Ami a kiskereskedelmi üzleteket illeti, ezek rugalmasak. Gondoljunk csak néhány elnevezésre, amiket használnak. Mint például az üvegbolt, a csomagbolt és a borbolt. Az italbolt akár részben élelmiszerbolt is lehet.
Íme néhány további ok, amiért érdemes ilyen üzletet nyitni:
Ezek recesszióállóak. Még ha a gazdaság visszaesik is, a szeszes italok iránti kereslet megugrik.
A készlet hosszú eltarthatósági idővel rendelkezik. Egyes borokat sötét helyen kell tárolni. De egy italboltban a készlet nagy része stabil.
A kereslet nem szezonális. A szeszes italok az év bármelyik szakában bármilyen eseményhez jól illenek.
Versengő márkákat is lehet raktáron tartani. Te lehetsz a Jameson, a Johnny Walker vagy a Jack Daniels árusítóhelye. A legjobb az egészben, hogy mindegyik gondoskodik a saját marketingjéről.
Mennyibe kerül egy italbolt megnyitása?
Ha italboltot szeretnél nyitni, legalább 50 000 és 100 000 dollár közötti összegre számíthatsz. A költségek olyan tételektől kezdve, mint a készlet és a felszerelés, a személyzet és a jogi követelmények. Íme néhány tétel bontásban.
Az italbolt tulajdonosainak a polcok feltöltéséhez szükséges pénz akár 35 000 dollárra is rúghat. Jó sör-, bor- és likőrválasztékra lesz szüksége.
Az olyan felújítások, mint az új állványok és polcok akár 20 000 dollárba is kerülhetnek. Ezek drága beszerzést jelenthetnek.
Az olyan biztosítások, mint a munkabiztosítás és a felelősségbiztosítás, 2400 dollárba kerülhetnek.
Az italbolt nyitásának egyéb költségei is vannak. De ezek alapján el lehet kezdeni.
Üzleti terv készítése
Ha a megfelelő kulcsszavakra rákeresel a Google-ban, online találhatsz egy szeszesitalboltra vonatkozó üzleti tervsablont. De akkor is meg kell győződni arról, hogy professzionális és teljes.
Íme néhány dolog, amit érdemes szem előtt tartani.
A demográfia és a helyszín kombinációjának hangsúlyozása segít meggyőzni a hitelezőket. Az üzleti modell felvázolásakor emelje ki, hogyan működik a tulajdonlás és a napi irányítás.
Az italboltok marketingterve kritikus fontosságú. A Facebook és a Google nem engedélyezi a szeszesitalok marketingjét. Egy új vállalkozás azonban használhatja a könyvtárakat és más online helyeket, mint például a Yelp.
Az üzleti tervnek pénzügyi előrejelzéseket kell tartalmaznia. Ezeknek tartalmazniuk kell a pénzforgalmat és egy előrevetített mérleget.
Ezek más területek, amelyeket az új italboltoknak le kell fedniük az üzleti tervben. Itt van egy sablon, hogy elkezdhesse. Ne feledje, hogy ezekre az üzleti tervekre visszautalhat, ha már megnyitottál
Ismerd a célpiacod
Az üzlettulajdonosoknak tudniuk kell, kik a vásárlóik. Tudnia kell, hogy ki a célpiaca, ha italboltot nyit. Íme néhány doboz, amit az üzlettulajdonosoknak ellenőrizniük kell.
Az üzleted által nyújtott előnyök megértése segít meghatározni, hogy kire kell összpontosítanod. Keresd meg, hogy kinek származik a legtöbb haszna az italboltodból. Vedd figyelembe a demográfiai jellemzőket, mint például a nem és a jövedelmi szint. Ki az, aki a legnagyobb valószínűséggel vásárol?
A helyszín fontos. Nagy az esélye annak, hogy a te szeszesital-értékesítésed csak egy területre lesz releváns. Keresd meg vásárlóit a földrajzi jellemzők alapján. Ez személyes ügyfélkiszolgálást tesz lehetővé.
Vess egy pillantást a versenytársakra. Az ő vásárlóik lehetnek azok, akiket te szeretnél. A riválisok stratégiáiról való tájékozódás segíthet.
A teszthirdetések futtatása szintén segíthet a célpiac meghatározásában. Nézd meg a Google hirdetéseket.
Gondolj a készletére és a szolgáltatásaidra
Gondold át, miben különbözik akészleted a versenytársaktól. Talán szeszes italokra és borokra vagy kézműves sörökre összpontosítasz? Egy figyelmeztetés, amikor összeállítod ezt a listát. Vigyázz az olyan feltételekkel, amelyek korlátozhatják az italboltok jövőbeli növekedését. Mint például a Sörcsarnok.
Válaszd ki a tökéletes helyszínt
A megfelelő helyszín fontos az ügyfelek folyamatos áramlásához. Számos tényezőt kell figyelembe venni. A bőséges parkolási lehetőség és a megközelíthetőség két tényező. Figyelembe kell venni a járdai és az utcai forgalmat. A járdaszegélyen történő átvétel lehetőségét is hozzá kell adni az üzlethelyszín keresésekor.
Sok mindent meg kell nézni, mielőtt bármilyen területre befektetnél.
Biztosítsd a borszaküzlet finanszírozását
Az új vállalkozásának pénzre lesz szüksége az induláshoz. A vállalkozók számára számos módja van a finanszírozás megszerzésének. Talán még néhány befektető érdeklődését is fel tudja kelteni.
Íme további lehetőségek.
SBA-hitelek. Ezeket a Small Business Administration garantálja. Itt találhat hitelezőkkel.
A bootstrapping egy másik módja annak, hogy pénzt szerezzen a vállalkozás indításához. Itt a saját pénzét használja fel. Az induló vállalkozások többsége vagy megtakarításokat használ fel, vagy a nyereséget az indulás után újra befektetik.
A kisvállalkozói támogatásoknak különböző típusai vannak. Keress szövetségi, állami vagy regionális lehetőségeket.
A közösségi finanszírozás egy másik módja annak, hogy megszerezd a likőrüzlet indításához szükséges pénzt. Akkreditált befektetőkhöz is fordulhatsz, és a SEC-szabályok szerint gyűjthet pénzt.
Alakíts jogi személyt
Az induló italboltok gazdasági társaságként való bejegyzése fontos lépés. Többféle típus közül választhat, beleértve a DBA-t, a társaságot vagy az LLC-t.
A korlátolt felelősségű társaság rugalmas az irányítási struktúra típusát illetően. Ezek átmenő adókat is biztosítanak. Ez azt jelenti, hogy maga a vállalkozás nem fizet.
Ha azt szeretné, hogy vállalkozása nyilvánosan kereskedett legyen, a társaság a megfelelő választás.
A társulások informálisabbak. Többféle változat létezik, amelyek befolyásolhatják az egyes partnerek adótartozását.
A kettős adóztatás elkerülése érdekében az egyéni vállalkozás a megfelelő megoldás. Ez a típusú gazdasági egység azonban a tulajdonos felelősségét hagyja érintetlenül. Fordulj ügyvédhez, aki végigvezet téged a folyamaton.
Ismerd az adókat
Az italboltok ugyanúgy adóznak, mint más vállalkozások.
Vállalkozása állami kiskereskedelmi adót fizet az alkoholértékesítés után.
További alkoholadó lehet a megyéken és városokon keresztül.
Itt van egy bontás a különböző államokban várhatóan fizetendő adókról.
Szeszesital-engedély és engedélyek beszerzése
A szeszesital-engedély felhatalmazza vállalkozását az alkohol kiszolgálására. Minden államnak egyedi szabályai vannak az engedélyekre vonatkozóan. Egyesek még kvóták is vannak a rendelkezésre álló engedélyekre vonatkozóan.
Minden államban van egy alkoholos italokat ellenőrző testület (ABC), amely felügyeli a forgalmazást, az értékesítést és a gyártást. A különböző állami meghatározások a következők közül néhányat tartalmaznak:
Mennyit lehet felszámítani.
Az a mennyiség, amelyet egy vásárlónak felszolgálhat.
Kinek lehet kiszolgálni.
Ki szolgálhat fel alkoholt és milyen tárolóedényekben.
Az időpontok és helyek, amikor és ahol alkoholt szolgálhat fel.
Az első lépés az, hogy felveszi a kapcsolatot a megfelelő alkoholtartalmú italokat ellenőrző testülettel.
Szerezz biztosítást
Az ilyen típusú vállalkozás tulajdonlása nyereséges lehet. De sok kockázattal jár, hogy és ezért van szüksége italbolt biztosításra. Íme néhány típus, amelyre szüksége lesz.
Felelősségbiztosítás. Ez fedezi az Ön telephelyén a vásárlókkal történt esetleges baleseteket.
Szeszesital-felelősségbiztosítás. Ez segít rendezni a harmadik félnek az alkoholos befolyásoltság alatt álló személyekkel szembeni követeléseket.
Munkavállalói kártérítés. Fedezi a jövedelemkiesést és az orvosi költségeket, ha az alkalmazottak megsérülnek a munkahelyen.
Adatvédelem. Fedezi az adatok ellopása vagy feltörése esetén felmerülő követeléseket.
Szeszesital-üzletének szüksége lehet ernyő felelősségbiztosításra is. Ez fedez minden olyan egyéb költséget, amelyről az általános felelősségbiztosítás nem gondoskodik.
Készletezd a készletét
Fontos, hogy képes legyél készletet készletezni, és a leltár tetején maradni. Egy POS-rendszer számos feladatot megoldhat, amikor az italboltok készletgazdálkodásáról van szó. Ezek segítségével egy központi csomóponton keresztül működtetheti az ilyen típusú üzletet. valós időben kezelheted és nyomon követheted a készleted. Eladási jelentéseket készíthetsz, így tudni fogod, hogy milyen szeszes italokat kell készletezni. Ezek a rendszerek még az értékesítést is valós időben követik.
Egy jó POS-rendszer nyomon követheted a ládaszámokat is, amint készletet hozol be. Egy ehhez hasonló szeszesital-készletezési táblázattal kezdheted el a munkát.
Tervezd meg márkád
A szeszesital-üzletednek jó márkára van szüksége. A lényegre törő és egyszerű logók működnek a legjobban. Ne feledkezz meg a "minden jog fenntartva" szerzői jogról. Győződj meg róla, hogy a dizájn működik a mobil weboldalakon és az online hirdetésekben. Használj olyan elrendezéseket és betűtípusokat, amelyek alkalmazkodnak a nyomtatáshoz, és következetesek maradnak. Ne félj változtatni a dolgokon, ahogy a vállalkozása halad előre. Egyes ajánlások szerint ötévente érdemes új brandet készíteni.
Hozz létre több jövedelemforrást a borszaküzlet számára
Sokféle dolog van, amit megtehetsz, hogy többféle jövedelemforrást hozz létre. Versenyezhetsz a kényelmi boltokkal azáltal, hogy snackeket kínálsz, és lottó kiskereskedővé válhat.
Swagot és egyéb promóciós tárgyakat is kínálhatsz.
A szállítási szolgáltatás egy másik módja annak, hogy a szeszesitalboltjai egy kis extra pénzt keressenek.
Növeld haszonkulcsod a hitelkártyával történő vásárlással elérhető pontok hangsúlyozásával.
Tarts nagyszabású megnyitót
Az ilyen típusú üzletek beindítása magában foglalja a nagy megnyitót. Kezd azzal, hogy meghatározod, hogyan fogod reklámozni. A közösségi médiakampányok és a rádió, a televízió és az újságok együttesen működhetnek.
Győződj meg arról, hogy van-e költségvetésed az eseményre. Az időpont kiválasztása nem önkényes. Az időpontot és a napot az ügyfeleid alapján kell kiválasztani. Figyel arra, hogy ne ütközzön más helyi eseményekkel vagy nagyáruházi kiárusításokkal. Hívja meg barátait és minél több influencert.
Legyél sikeres italbolt üzlet tulajdonosa
Gratulálok, ha már megnyitottad az üzletét. De nem szabad elfelejteni, hogy minden sikeres üzlet folyamatos erőfeszítést igényel. A személyzet folyamatos képzése növeli a bevételeit és javítja a vásárlói élményt.
Minden marketingtevékenységét nyomon kell követni. az online stratégiákat az analitika segítségével lehet figyelni. A közösségi média kampányokat szükség szerint finomíthatod.