, 2022/4/11
A kioszkok a bevásárlóközpontok alapvető elemei. A bevásárlóközpontok fejlesztői ezeket a moduláris "kerekes boltokat" arra használják, hogy kiegészítsék a termékkínálatot, és további bérleti díj formájában további bevételt termeljenek maguknak. A plázák kioszküzleteibe való belépés nagyon egyszerű - általában a kioszkot még a pláza is biztosítja a bérleti díj részeként.
Találj ki egy kívánatos terméket, és máris elindulhatsz egy új üzleti vállalkozás felé. Válaszd ki termékeid. Gondosan kutasd fel és válaszd ki azokat a termékeket, amelyeket értékesíteni kívánsz. Ideális esetben olyan termékeket válassz, amelyeket nem árulnak már a bevásárlóközpontban található üzletekben, vagy amelyeket máshol nem könnyű megtalálni. Vizsgáld meg a termék beszállítóit, és elemezd a költségeket, az árképzést és a haszonkulcsot.
Végezz pénzügyi előrejelzéseket
Készíts pénzügyi előrejelzést és nullszaldós elemzést. Határozd meg, hogy szerinted mekkora összértékesítést tudsz elérni. Ne felejtsd el, hogy be kell számolni az eladott termék költségét, a bevásárlóközpontnak fizetendő bérleti díjat, a kioszkkal foglalkozók bérét, az adókat és a biztosítást.
Üzleti terv készítése
Készíts üzleti tervet. Válaszolj a következő kérdésekre: "Miért lenne érdemes eladni a termékeid a javasolt bevásárlóközpontban, és ki a célvásárlód?". Vázold fel egyedi értékesítési ajánlatod, szem előtt tartva, hogy ezt az üzleti tervet a bevásárlóközpont bérbeadójának fogod bemutatni.
Tanulmányozd a forgalomszámlálást
Fordulj a pláza bérbeadójához, vagy vedd fel a kapcsolatot több pláza ügynökeivel. Keresd meg azokat a bevásárlóközpontokat, amelyekben a legnagyobb az általad megcélzott vásárlók forgalma. Mutasd be üzleti terved, és nyújts be tényleges mintákat a kioszkodon árusítani kívánt termékekből. A cél az, hogy meggyőzd a bérbeadó tisztviselőt arról, hogy a kioszkod pozitív kiegészítője lenne a bevásárlóközpontnak.
Tárgyalj a bérleti szerződésről
Ha a bevásárlóközpont jóváhagyja a vállalkozásod, tárgyalj és írd alá a bérleti szerződést. Kis kioszk üzemeltetőjeként lehet, hogy kevés tárgyalási erővel rendelkezel, de próbáld meg a legjobb üzletet kötni a bérleti díjra, és egy fix időpontot kialkudni az üzlet megnyitására. Győződj meg arról, hogy a pláza fejlesztője biztosítja a kioszkot. Valószínűleg az első havi bérleti díjat, valamint egy kauciót kell majd fizetni.
Üzleti engedély beszerzése
Szerezz be üzleti engedélyt - vagy helyi engedélyt az üzleti tevékenység folytatására, és viszonteladói engedélyt a forgalmi adó megfizetésére. Vásárold meg a szükséges biztosítást, és állítsd be a bérszámfejtést, valamint töltsd ki a bejelentéseket, beleértve a munkáltatói adóazonosítót is, a szükséges forráslevonásokhoz és adókhoz.
Rendeld meg a termékkészletet
Rendelj termékkészletet a kioszk készletedhez. A termékköltségeket előre ki kell fizetni, hacsak nem kapsz hitelt a beszállítóidtól.
Nyisd meg az üzletet
Vedd fel a személyzetet a kioszkodhoz. Telepítsd a pénztárgépet. Nyisd meg az üzletet és kezdj el árusítani.
Borravaló
Érdemes lehet bejegyeztetni vagy korlátolt felelősségű társasággá, vagy LLC-vé alakulni. Beszéld meg a lehetőségeket a könyvelőddel. Ha a társasági forma mellett döntesz, írd alá a bérleti szerződést a társasági jogalany nevére. Határozd meg a szükséges biztosítás pontos típusát a bérleti szerződés követelményei és az esetlegesen fennálló további felelősség alapján.
Nyiss bankszámlát kizárólag a vállalkozásának.
Figyelmeztetés. Figyeld az eladásokat, a kiadásokat és a bevételeket, hogy megállapítsd, nyereséges-e a vállalkozásod. Tárgyalhatsz a bérleti szerződésben egy felmondási opcióról, ha az értékesítési nyereség egy bizonyos szint alatt marad.
Alacsony üzleti belépési / indulási költségek
A kioszk kisvállalkozásként való elindításának egyik előnye az alacsony piacra lépési költség.
A kioszk induló beruházásai 2000 és 10 000 dollár között mozognak, ami körülbelül 1/10-e vagy kevesebb, mint egy állandó kiskereskedelmi üzlethelyiségben bérelt hely költségei, amelyek akár 100 000 dollárt is meghaladhatják.
pláza kioszk költsége
A kioszk induló beruházási költségei 2 000 és 10 000 dollár között mozognak.
A kioszk kis alapterülete alacsonyabb négyzetméterköltséget és alacsonyabb általános költségeket jelent.
Lényegében a költségek töredékéért megkapja a nagy forgalmú, jól látható területen való elhelyezkedés előnyeit.
Rugalmasság
A kisvállalkozások másik előnye a mozgékonyság.
Azzal, hogy kicsi, gyorsabban reagálhat a piaci változásokra és könnyen változtathat irányt, míg a nagyobb vállalkozásoknak sokkal több időre van szükségük.
A plázakioszk nagyfokú rugalmasságot biztosít.
Rövid távú kötelezettségvállalás
A legtöbb bevásárlóközpont havi bérleti szerződéseket kínál a kioszkok számára, így nem kell 3 vagy 5 éves elkötelezettséget vállalnia - tökéletes a növekvő vállalkozások számára, hogy tesztelhessék a termékeket és a helyszíneket, és ha szükséges, gyorsan mozoghassanak.
Ideiglenes és mozgatható helyszín
A rövid távú bérleti szerződések lehetővé teszik, hogy kipróbáljon egy helyszínt egy bevásárlóközpontban vagy bevásárlóközpont-csoportban, ugyanakkor rugalmasságot biztosít ahhoz, hogy egy másik helyre költözzön a bevásárlóközponton belül, ha a jelenlegi hely nem hoz elég üzletet. Rövid ideig tartó üzleti tevékenység után jobban megismeri a forgalomáramlást és a forgalmi mintákat, és egy eredményesebb helyre költözhet.
a plázában való üzletnyitás előnyei.
A rövid távú bérleti szerződések lehetővé teszik, hogy kipróbáljon egy helyet egy bevásárlóközpontban vagy bevásárlóközpont-csoportban, de rugalmasságot biztosít ahhoz, hogy máshová költözzön.
Ideiglenes és szezonális jelenlét
A rövid távú üzlethelyiségek lehetőséget nyújtanak arra is, hogy meghatározott ideig legyenek nyitva, ami nagyszerű lehetőség a szezonális termékek értékesítésére, vagy a nagy forgalmú és nagy költési igényű hónapok, például november és december kihasználására.
pláza kioszk ötletek
A rövid távú kioszkok lehetőséget nyújtanak arra is, hogy meghatározott ideig legyenek nyitva.
Hozzáférés a célvásárlókhoz
Egy plázában elhelyezett kioszk elsődleges hozzáférést biztosít a célvásárlókhoz egy üzlet költségének töredékéért. A bevásárlóközpontot a vásárlók demográfiai jellemzői alapján választhatja ki, és meghatározhatja, hogy melyik és milyen típusú bevásárlóközpontban fog a legjobban működni a terméke. Előnye, hogy olyan nagyobb kiskereskedő közelében helyezkedhet el, amelynek vásárlói köre az Ön célcsoportja, így azonnali és hatékony ismertséget és eladásokat érhet el.
Beépített nagy forgalmú célvásárlók, akik már vásárolnak
Egy másik előnye, hogy ismét kevesebbet fizet a garantáltan nagy forgalomért. Azok a fogyasztók, akiknek van kedvük és már vásárolnak, el kell sétálniuk a kioszkja mellett, és nem tehetnek mást, mint hogy meglátják az áruid - ez szép kontraszt ahhoz képest, hogy az utcán küzdeniük kell azért, hogy az emberek észrevegyék és bejöjjenek az üzletébe. Egy másik előnye megint csak az, hogy kevesebbet fizetsz a garantáltan nagy forgalomért.
Nagymértékben személyre szabott szolgáltatás
Az ügyfélszolgálat és az egyszerű üzletszervezés kisvállalkozói előnyök, és két kulcs ahhoz, hogy kioszk vállalkozásod sikeres legyen. A nagyszerű termékek és kijelzők elengedhetetlenek, és neked ki kell tűnni a pláza többi versenytársa közül, és meg kell különböztetni magad a nagyobb kiskereskedőktől a termékkínálat és a minőség tekintetében.
A vásárlóknak nyújtott személyre szabott élmény egy olyan módja annak, hogy kisvállalkozásod kitűnjön a nagyobb szomszédoktól és versenytársaitól. Te vagy a kioszk személyzete az üzlet arca; a vásárlókkal való személyes kapcsolattartás és a vásárlási élmény emlékezetessé és élvezetessé tétele biztos módja a visszatérő üzletépítésnek, amit a nagyobb kiskereskedők nehezen tudnak majd követni.
A vásárlási élmény minden lépésének zökkenőmentesnek kell lennie. A megfelelő POS-rendszer nagyban hozzájárul az ideális, személyre szabott ügyfélkiszolgálás biztosításához. És ha már ismered a vásárlódat, akkor azáltal, hogy hozzáférhetsz az információihoz, vásárlási szokásaihoz és preferenciáihoz, tökéletes helyzetbe kerülsz ahhoz, hogy biztosítsd, hogy visszatérő vásárló maradjon.