, 2021/12/9

Az új szállítási és gyártási módszerek minden eddiginél elérhetőbbé teszik a szépségápolási kelléküzleteket a leendő kisvállalkozók számára. Íme, hogyan juthatsz el a pénzügyi költségvetés elkészítésétől az első eladások véglegesítéséig. Határozd meg küldetésnyilatkozatod.

how to open a beauty supply store

Hozz létre egy küldetésnyilatkozatot a szépségápolási üzletedhez. Ez az elsődleges célod. Milyen kozmetikai termékeket fogsz értékesíteni? Ki a célközönséged? Legyél minél konkrétabb mindkét kérdésnél. Amikor valaki az üzletéről kérdez, két mondatban vagy annál kevesebbben világosan el kell tudni magyarázni a célodat.

Találd meg a helyed

Kisvállalkozásként nem leszel képes a legszélesebb termékválasztékot kínálni a kezdetektől fogva. Meg kell különböztetned magad a versenytársaktól azáltal, hogy egy terméktípusra vagy forrásra specializálódsz. A fogyasztóknak egy konkrét szlogennel kell azonosítaniuk a márkádat, amely összefoglalja az üzleti céljaid, legyen ez a fókusz egy arcvonás vagy a termékek beszerzésének és előállításának módja. Ez a specifikusság határozza meg az üzleti stratégiát, amely maximalizálja a te alapszolgáltatásodnak értékét.

Határozd meg költségvetését és üzleti modelled

Minden vállalkozásnak részletes áttekintésre van szüksége a kiadásokról és a tervezett bevételekről, mielőtt elindul. A költségvetési tervek a hosszú távú vállalati stratégiát irányítják, és minden jövőbeli pénzügyi döntést megalapoznak. A szépségboltokra jellemző pénzügyi információk más vállalkozásoknál jobban vonatkozhatnak a vizuális marketingre és a reklámtervezésre, hogy kozmetikai termékeiket a legjobban bemutathassák.

Az üzlet fizikai elhelyezkedése is egyedi követelményeket támaszt. A vásárlóknak jellemzően demóra és interakcióra van szükségük a szépségápolási termékek megvásárlása előtt, és a jól megvilágított, kényelmes légkör elengedhetetlen. Érdemes megfontolni a más szépségboltok közelében lévő helyszínt is. Egy olyan fizikai helyszín, amely megfelel mindezen kritériumoknak, azonban drága lehet. Egyes kiskereskedők teljesen lemondhatnak a fizikai helyről, és kizárólag online árusíthatnak. Szépségboltja számos online üzleti modellt követhet:

Fehér márka: Egyetlen vállalat készíti el a terméket, és lehetővé teszi más vállalkozások számára, hogy saját márkajelzésükön belül maguk csomagolják és terjesszék azt. Ez a megoldás lehetővé teszi a kisvállalkozások számára, hogy egy kiváló minőségű árut terjesszenek anélkül, hogy felelősek lennének a gyártásáért. Ez azonban elvonja a márka egyediségét. Ez azt eredményezheti, hogy a szépségboltok túlságosan függővé válnak a külső beszállítóktól a saját termékeik tekintetében.

Dropshipping: Kerüld el teljesen a raktározási és tárolási költségeket a dropshipping rugalmasságával. Töltsd ki a vásárlók megrendeléseit a kért termékek közvetlen megvásárlásával és szállításával. A nyereséget a te kedvezményes beszerzésed és az ő közvetlen fizetésük közötti árrésen, a raktározás költségeinek levonása után kapod. Ez a legegyszerűbb módszer az új kisvállalkozások számára. Ez igényli a legalacsonyabb kezdeti költségeket, de ugyanígy ez kínálja a legszűkebb haszonkulcsot is.

A szépségápolási üzletekre jellemző pénzügyi információk a vizuális marketingre és a reklámtervezésre vonatkozhatnak, jobban, mint más vállalkozásoknál, hogy a legjobban bemutathassák kozmetikai termékeiket.

Vásárolj és tárolj készletet

A fenti módszerek bármelyikében alkalmazott nagykereskedők lehetnek nagyok vagy kicsik. Amikor kiválasztod, hogy mely termékeket kívánod raktározni és értékesíteni, kérj mintákat a forgalmazóktól, amelyeket te és munkatársaid kipróbálhattok. Tegyél fel annyi kérdést a beszállítóknak, amennyit csak szükséges. A termékkínálatának minősége a legfontosabb szempont a vállalkozásodban.

Meg kell bíznia termékei minőségében, és bízni kell beszállítói megbízhatóságában. Ezeket a termékeket ellenőrzött, füsttől és hőmérséklet-ingadozástól mentes környezetben kell tárolni. A lehetőségek közé tartozik a fizikai üzlethelyiségekben található tárolóhely, vagy ha a költségvetés lehetővé teszi, egy speciális raktárhelyiség.

Engedélyek és licencek beszerzése

Minden kiskereskedelmi vállalkozásnak szüksége van üzleti engedélyre és eladói engedélyre. Ezt a kezdeti költségvetési előrejelzésbe bele kell foglalni. Ezek az engedélyek városonként és államonként eltérőek, és elengedhetetlenek az üzletvitelhez. Ügyelj arra is, hogy a bérszámfejtéshez és az adókhoz igényeld az EIN (Employer Identification Number) engedélyt.

Marketing

A szépségápolási termékek marketingje a vizuális reklámra helyezi a hangsúlyt. A termékeket a megjelenés javítására használják; hatásuk természetesen vizuális bemutatót igényel. Ez a fotogén elem a reklámozásban nagyobb hangsúlyt kap, mint sok más iparágban, és erőforrásigényesebb is lehet. Valószínűleg professzionális modellekre és fényképezésre lesz szükség, és a közösségi média masszív szerepet játszik minden marketingtevékenységben.

Az "influencer reklám" előtérbe kerülése a célzott demográfiai célcsoportok legjobb elérése érdekében meghatározza a legtöbb szépségipari marketingkampány tipikus felépítését. A marketingtervednek ki kell használnia azokat a közösségi médiaplatformokat, amelyek a legjobban népszerűsítik a fotózást és más releváns témákat.

Ezek közé tartozik az Instagram, a Snapchat és a YouTube. Készülj fel arra, hogy tapasztalt fotósokat és videósokat alkalmazz, hogy a legjobb fényben örökítsék meg témáit, képletesen és szó szerint is. A CO- célja, hogy inspirációt nyújtson neked a vezető elismert szakértőktől. Mielőtt azonban bármilyen üzleti döntést hoznál, konzultálj szakemberrel, aki az te egyéni helyzetes alapján tud tanácsot adni.

A CO-nak az a célja, hogy segítsen neked kisvállalkozásodnak elindításában, működtetésében és fejlesztésében. Tudj meg többet az amerikai kereskedelmi kamarai kisvállalkozói tagság előnyeiről.

A szépségápolási üzletág továbbra is virágozni fog

Mert az emberek mindig igénybe veszik a szépségápolási üzletek által forgalmazott termékek bármelyikét. Annak ellenére, hogy az iparág túlságosan telítettnek tűnik, még mindig van elég nagy hely a törekvő vállalkozók számára, akik saját szépségápolási üzleteket kívánnak nyitni az Amerikai Egyesült Államokban.

Végezz piackutatást és megvalósíthatósági tanulmányokat

Demográfiai és pszichográfiai adatok

A szépségápolási üzleteket látogatók demográfiai és pszichográfiai összetétele minden 18 év feletti, anyagi eszközökkel rendelkező nemet érint; ezért a szépségápolási üzlet demográfiai összetétele mindenre kiterjed. Lényegében az Ön célpiaca nem korlátozódhat csupán egy embercsoportra, hanem minden olyan felnőttre, aki az Ön célterületén lakik, és aki rendelkezik vásárlóerővel.

Tehát, ha saját szépségápolási üzlet megnyitására gondolsz, akkor célzott demográfiai összetételét mindenre kiterjedővé kell tenni. Ennek magában kell foglalnia a vállalati vezetőket, diákokat, migránsokat, vállalkozókat, üzletembereket, hírességeket, közszereplőket, katonákat, sportolókat, turistákat, kerékpárosokat és minden felnőttet azon a környéken, ahol a szépségápolási boltja található.

Döntsd el, hogy melyik résre koncentrálj

Fontos leszögezni, hogy nincs ismert résterület, amikor a szépségápolási üzletről van szó. Az üzletág minden szereplője általában hajápolási és tusfürdők, kozmetikumok, bőrápolási termékek, illatszerek, körömápolási termékek, dezodorok és borotválkozási termékek, napápolási termékek, babaápolási termékek és egyéb termékek széles választékát értékesíti az Egyesült Államok és a világ más országainak vezető gyártó márkáitól.

Másrészt fontos leszögezni, hogy egyes szépségápolási áruházak dönthetnek úgy, hogy erős online jelenlétet/online áruházat építenek ki, és kiszolgálják az online közösséget.

A verseny szintje az iparágban

A szépségápolási, kozmetikai és illatszerboltok iparágában létező versenyek túlmutatnak a szépségápolási kellékboltokkal való versenyen. Várhatóan olyan üzletekkel kell versenyeznie, mint a szupermarketek és a gyógyszerüzletek, amelyek hajápolási és tusfürdők, kozmetikumok, bőrápolási termékek, illatszerek, körömápolási termékek, dezodorok és borotválkozási termékek, napápoló, babaápolási és egyéb termékek kiskereskedelmével foglalkoznak.

Tehát joggal mondhatjuk, hogy a verseny a szépség-, kozmetikai és illatszerboltok iparágában kemény. Az igazság az, hogy függetlenül attól, hogy milyen szintű a verseny egy iparágban, ha megfelelően márkázod és népszerűsíted termékeid vagy üzleted, mindig előrébb fogsz jutni az iparágban.