, 2022/4/4
Üzleti cikkek. Az itt bemutatott termékek közül sok vagy az összes a partnereinktől származik, akik kompenzálnak minket. Ez befolyásolhatja, hogy mely termékekről írunk, és hogy hol és hogyan jelenik meg a termék az oldalon. Ez azonban nem befolyásolja az értékeléseinket. Véleményünk a sajátunk. Itt van partnereink listája.
Az üzleti cikkek a kisvállalkozói tanácsok elérhető forrásaként szolgálnak, akár folyóiratban, üzleti magazinban vagy üzleti blogban találja őket. Az Ön kényelme érdekében összeállítottunk egy listát a 37 legjobb üzleti cikkből, üzleti hírcikkből és vállalkozóknak szóló, az üzletvezetésről szóló cikkekből, amelyek az üzletvezetéstől a motiváció megtalálásáig terjedő témákat fedik le.
1. "50 jel arra, hogy vállalkozó lehetsz"
Van egy olyan érzésed, hogy a szíved mélyén vállalkozó lehetsz? Az Entrepreneur.com-on megjelent "50 Signs You Might Be Be an Entrepreneur" című könyvben John Rampton rámutathat arra az egy - vagy több - dologra, ami mélyen legbelül tökéletes kisvállalkozóvá tesz téged. A vállalkozók és az üzlettulajdonosok rendelkeznek egy bizonyos fajta szellemiséggel és lendülettel, amely folyamatosan előreviszi őket. Használd ezt az üzleti cikket, hogy megtudd, te is rendelkezel-e a vállalkozói tulajdonságokkal.
2. "Az iEconomy"
Ha a technológiai ipar élvonalában lévő kisvállalkozó vagy, akkor a New York Times "The iEconomy" című írása az egyik legjobb összeállítás az üzleti cikkekből, amit érdemes elolvasni. A Pulitzer-díjas sorozat cikkei közelről vizsgálják a folyamatosan változó csúcstechnológiai iparágat. Egy technológiai jellegű vállalkozás vállalkozójaként úgy találhatja, hogy az iEconomy-sorozat egyedülálló módon mutatja be, milyen kihívást jelenthet lépést tartani a technológiai iparban.
3. ""Ne vedd személyeskedésnek" borzalmas munkahelyi tanács"
Ebben a Harvard Business Review cikkben Duncan Coombe elmagyarázza, hogy a kisvállalkozóknak és az alkalmazottaknak miért kell személyesen venniük a munkát. Ez a Harvard Business Review cikk az egyik legjobb üzleti cikk a vállalkozók számára, akik tanácsot keresnek arra vonatkozóan, hogyan vonják be alkalmazottaikat, hogyan építsenek sikeres vállalkozást, és hogyan legyenek büszkék a munkájukra.
4. "Miért utálod a munkát"
A New York Times "Why You Hate Work" című írásában Tony Schwartz és Christine Porath azt vizsgálja, mire van szüksége a modern munkavállalónak ahhoz, hogy kiteljesedjen a munkahelyén. Ha azon gondolkodsz, hogyan tehetnéd boldogabbá az alkalmazottaidat a munkahelyeden, akkor ez az egyik legjobb üzleti cikk, amit érdemes elolvasnod. Schwartz és Porath mélyen belemerül abba, hogy mi motiválja az embereket - és mi taszítja el őket. Vagy ha te is azok közé a 9-től 5-ig dolgozók közé tartozol, akik utálják a munkájukat, akkor ez lehet az egyik legjobb üzleti cikk, amely arra inspirálhat, hogy saját kezedbe vedd a karriered.
5. "Azt hiszed, túl öreg vagy ahhoz, hogy vállalkozó legyél? Think Again"
Annak ellenére, amit a "Szilícium-völgyből" vagy a "The Social Network"-ből tanultál, nem minden vállalkozó egy kapucnis pulóvert viselő 20-as férfi.
Ha olyan üzleti cikkeket keresel, amelyek megnyugtatnak, hogy nem vagy túl fiatal ahhoz, hogy saját vállalkozásba kezdj, akkor ebben az infografikában megtaláltad. Vállalkozók minden korosztályból és minden életkorból származnak, és Anna Vital infografikája erről meg fog győzni.
6. "A zavaró változások kihívásának való megfelelés"
A legendás közgazdász Clayton Christensen és Michael Overdorf üzleti tanácsadó "Meeting the Challenge of Disruptive Change" című írása az egyik legjobb üzleti cikk azoknak a vállalkozóknak, akiknek segítségre van szükségük ahhoz, hogy kezükbe vegyék a vállalkozásukban bekövetkező változásokat. A növekedési fájdalmak minden sikeres kisvállalkozás elkerülhetetlen részét képezik. Ez a cikk segít a vállalkozóknak abban, hogy felismerjék, mikor van szükségük a cégüknek kétségbeesetten változásra, illetve hogyan kezeljék a változást, ha az az útjukba kerül. A Harvard Business Review-nak van egy maroknyi kisvállalkozói cikke, amely kiállta az idő próbáját, de a "Meeting the Challenge of Disruptive Change" az egyik legjobb üzleti cikk, amelyhez mindig visszatérhet, amikor egyre több alkalmazottat irányít.
7. "Mitől lesz valaki vezető?"
A Harvard Business Review másik legjobb üzleti cikke a "What Makes a Leader?", Daniel Goleman tollából.
A saját vállalkozásod elindítása és növelése egy dolog. Az alkalmazottak irányítása és vezetése, ha már néhány évnyi üzleti tapasztalatot szereztél az öved alatt, egészen más készség lehet. Ha szüksége van néhány tanácsra, hogyan lehet hatékonyabb vezetője kisvállalkozásának, ez egy remek olvasmány.
8. "Az 5 legfontosabb ok, amiért a "mindig az ügyfélnek van igaza" tévedés"
Hallottad már - vagy talán te magad is mondtad már: "Az ügyfélnek mindig igaza van". Alexander Kjerulf a Huffington Post cikkében elmagyarázza, hogy kisvállalkozóként miért nem a "mindig az ügyfélnek van igaza" kellene, hogy legyen a mottód. Ha mindennapi tevékenységed során ügyfelekkel foglalkozol, ez az üzleti cikk megérdemli a figyelmét. Nemcsak arra fogsz rájönni, hogy miért bánsz esetleg rosszul az ügyfeleiddel, hanem arra is, hogy ezzel együtt az alkalmazottaid is rosszabb helyzetbe hozod.
9. "Szerezd vissza kreatív önbizalmad"
Míg a Harvard Business Review legtöbb üzleti cikke a dolgok menedzsment oldalára van szabva, a "Reclaim Your Creative Confidence" című írás arról szól, hogy mindenkiben erősítsük meg a kreatív oldalt. A kreativitás fontos tulajdonság egy üzleti vezetőnél - az IBM nemrég végzett felmérése a világ vezetői körében azt mutatja, hogy ez a legkeresettebb tulajdonság egy vezetőnél.
De mint egy sikeres vállalatot vezetni próbáló cégtulajdonos, előfordulhat, hogy a kreatív, "nagy képet" alkotó ötleteidet háttérbe szorítod, miközben a vállalkozásod működésével foglalkozol. Pedig a kreativitás és az innováció az, ami a vállalkozásokat és az iparágakat előre viszi. Ha tehát úgy érzi, hogy vállalkozóként újra fel kell élesztenie kreatív szellemét, akkor a "Reclaim your Creative Confidence" című írás az egyik legjobb üzleti cikk, amelyet érdemes átolvasni.
10. "Richard Branson a fiatal vállalkozóknak: "Csak csináld""
Oscar Raymundo Inc. cikkében a híres vállalkozó, Richard Branson elmagyarázza, hogy a fiatal wannabe vállalkozóknak miért kell túllépniük a vállalkozásindítással járó eredendő kockázati tényezőn. Évekig ülhetsz egy nagyszerű üzleti ötleten, mérlegelve az indítás előnyeit és hátrányait. De Branson szerint eljön az a pont, amikor egyszerűen meg kell tenned. Ha elbuksz, akkor elbuksz - és remélhetőleg közben megtanulsz valami értékeset a következő üzleti vállalkozásodhoz.
"Az üzenete nagyon világos volt: bátorság kell hozzá, de egyszerűen csak meg kell tenned. Érezd a félelmet, de mindenképpen csináld" - mondja Darko Jacimovic, aki szerint Branson cikke adta meg neki az önbizalmat, hogy belevágjon a vállalkozásába.-WhatToBecome.com. "Az évek során rájöttem, hogy ez a tanács segített abbahagyni a túlgondolkodást, és arra sarkallt, hogy elkezdjek dolgozni. Most, hogy visszagondolok a tapasztalataimra, rájöttem, hogy az ilyen egyszerű tanácsok hihetetlenül fontosak a fiatal vállalkozók számára"."
Ha olyan vállalkozó vagy, aki már jó ideje készen állsz arra, hogy elindíts egy kisvállalkozást, akkor ez az egyik legjobb üzleti cikk, amely segít abban, hogy belevágj.