, 2022/3/28
A legjobb csapatmenedzsment alkalmazások 2022-ben Üzletmenedzsment Egy csapat hatékony vezetése nem kis teljesítmény. És látva, hogy a 21. században élünk, a megfelelő eszközökre van szükséged ahhoz, hogy a vezetésben kitűnj. Felsoroljuk a legjobb csapatirányítási alkalmazásokat, amelyekkel produktív és motivált munkatársakat vezethetsz.
Bármely iparág és vállalatméret vezetői elmondják, hogy az egyik legnagyobb kihívás számukra a hatékony csapatirányítás. És nem számít, hogy Ön első alkalommal vezet, vagy már megjárta az utcát, a kihívások mind ugyanazok. Különösen akkor, ha a vezetők 58%-a azt mondta, hogy nem részesült semmilyen vezetési képzésben. Sőt, egy 2021-es vezetői előrejelzés szerint "a megkérdezett szervezeteknek mindössze 11%-a jelezte, hogy "erős" vagy "nagyon erős" vezetői paddal rendelkezik, ami a legalacsonyabb érték az elmúlt 10 évben". A számok egyértelműek, a csapatirányítás és a vezetés kéz a kézben jár, és valami egyértelműen hiányzik.
A legjobb csapatmenedzsment alkalmazások 2022-ben
Connecteam
A Connecteam az egyetlen igazi all-in-one csapatmenedzsment alkalmazás, amely hatékonyan segít a csapat menedzselésében, hiszen MINDENT tartalmaz, amire szükséged van. Legyen szó kommunikációról, munkatársak bevonásáról, feladatok delegálásáról, időkövetésről, munkabeosztásról és még sok másról.
A Connecteam a világ vezető, legjobb csapatirányítási alkalmazása, ahogyan azt a Capterra és más oldalakon valódi felhasználók megszavazták és értékelték. Az egyszerű használatnak, a kiváló ügyfélszolgálatnak, a robusztus funkciókészletnek és a megfizethetőségnek köszönhetően a Connecteam élen jár abban, hogyan kell működnie egy csapatirányítási alkalmazásnak.
Főbb jellemzők
Tartson mindenkit kapcsolatban 1:1 vagy csoportos csevegéssel
Közösségi feed a vállalati frissítésekhez, bejelentésekhez stb.
Bővítse a bérszámfejtést és a munkaidő-nyilvántartást GPS-es időkövetéssel
Könnyű műszakok kijelölése sablonokkal, drag & drop, és így tovább
Jelentések, ellenőrző listák és űrlapok kezelése útközben
Zökkenőmentes beilleszkedés és képzés a digitális tudásközponttal
Fokozza az elkötelezettséget felmérésekkel, élő közvélemény-kutatásokkal és javaslati dobozzal.
Csoportos vagy egyéni feladatok megosztása
Előnyök és hátrányok
Könnyen használható
A legjobb, legjobban reagáló ügyfélszolgálat
Gyorsan bevezethető
Közvetlen bérszámfejtési integráció a Quickbooks Online-nal
Ingyenes csomag csak 50 felhasználóig alkalmazható
Árazás
39 $/hó-tól kezdődik 50 felhasználóig terjedő felhasználási terület esetén
Ingyenes csomag
Ingyenes 14 napos próbaidőszak
Emelje a következő szintre az alkalmazottak kezelését
Ingyenes 14 napos próbaidőszak, hitelkártya nélkül
FunctionFox
A FunctionFox három fő terméket kínál a csapatok számára: idő- és projekttervezés, fejlett projektmenedzsment és belső kreatív csapatok. Mivel minden terméknek, illetve megoldásnak saját kínálata van, a megoldásonkénti funkciók is különböznek. Ezért győződjön meg róla, hogy tisztában van az igényeivel, mielőtt aláír egy csomagra.
Főbb jellemzők
Időlap időzítővel
Becslés és költségvetés nyomon követése
Jelentések és teendőlisták
Blog a belső kommunikációhoz
Munkafelvételi űrlapok
E-mail értesítések
Előnyök és hátrányok
Nagyszerű ügyfélszolgálat
Nehéz lehet navigálni
Árképzés
Az alapcsomag 5 $/hó/felhasználó
Ingyenes demó elérhető
ClickUp
A ClickUp számos olyan funkciót kínál, amelyek hasznosak a csapatok számára, például feladatlisták, projektkezelés, táblázatok, dokumentumok és wikik, események, emlékeztetők, e-mail és chat, célkövetés, erőforrás-kezelés és még sok más. Több mint 1000 integrációval büszkélkedhet.
Bővítse a napi feladatokat hozzárendelt megjegyzésekkel, ügyfélértesítésekkel, ismétlődő feladatokkal, téma megjegyzésekkel, szűrővel, előrehaladási százalékkal és még sok mással.
Főbb jellemzők
Saját nézetek létrehozása, például lista, tábla, naptár, dokumentum, tevékenység stb.
Építsen egyéni "tereket", hogy a csapatok együtt dolgozhassanak a saját terükkel.
Állapotok színkoordinációja
Állapotok beállítása projektekhez, hogy egy pillantással a legjobban megértse egy feladat/projekt állapotát
Előnyök és hátrányok
Sima felület
Nagyszerű sablonválaszték
Kicsit nehézkes a tanulás
Árképzés
Felhasználónként 9 $/hónapnál kezdődik
Ingyenes csomag
Ingyenes próbaverzió
Monday.com
A Monday.com egy jól ismert projektmenedzsment szoftver megoldás, mivel szuper egyszerű a használata és kiváló felhasználói felülettel rendelkezik. Lehetővé teszi, hogy könnyedén megtervezzen, nyomon kövessen és kezeljen egy projektet az elejétől a végéig.
Főbb jellemzők
Projektmenedzsment sablonok
Esedékességi emlékeztetők
Gantt-diagram, vizuális idővonal stb.
Alapos műszerfalak és jelentések
Testreszabható kódmentes automatizálás
Projektgazda, státusz, idővonal, jegyzetek, esedékességi dátum és egyebek beállítása.
Előnyök és hátrányok
Nagyszerű ügyfélszolgálat
Vonzó felület, felhasználóbarát
Magasabb csomagra van szükség az összes funkció maximalizálásához
Árazás
Alap csomag: $8/hó/hely
Ingyenes 14 napos próbaidőszak
Ravetree
A Ravetree mélyre ás, és lehetővé teszi az ügyfelek, projektek, költségvetések és sok más dolog kezelését. A szoftver a vezetők, menedzserek és csapatok számára készült.
Főbb jellemzők
Projektmenedzsment
CRM
Számlázás
Projekt- és ügyfélfájlok
Ügyfél portálok
Idő- és költséggazdálkodás
Előnyök és hátrányok
Nagyszerű ügyfélszolgálat
Hosszú tanulási görbe
Összeomolhat, nem túl stabil
Árképzés
25 felhasználó esetén 975 $/hó.
Ingyenes próbaverzió
Trello
A Trello egy jól ismert szoftver, amely táblákat, listákat és kártyákat kínál a csapatok és projektek felhasználóbarát szervezéséhez. Legyen szó munkáról vagy a magánéleted menedzseléséről, a Trello a legjobb választás.
Főbb jellemzők
Gazdag részletek minden egyes kártyán, például esedékességi dátum, ellenőrző lista, melléklet, megjegyzések stb.
Munkafolyamat automatizálás
Táblák létrehozása különböző projektekhez, irodai helyszínekhez stb.
Használjon sablonokat vagy készítsen sajátot
Előnyök és hátrányok
Könnyen használható
Nagyszerű ügyfélszolgálat
Hiányzik néhány kulcsfontosságú funkció
Árképzés
12,50 $/hó/felhasználó áron kezdődik
Ingyenes csomag
ProjectManager
A ProjectManager egy csomópontot kínál minden projektmenedzsment dologhoz. Ez egy felhőalapú szoftver, amely hosszadalmas telepítési folyamat nélkül elérhető Windows és Mac rendszereken. A szoftver több mint 1000 megoldással is integrálható.
Főbb jellemzők
Gantt-diagramok, feladatlisták és Kablan táblák
Könnyen hozzáadhat esedékességi dátumokat, megjegyzéseket, fájlokat stb.
Drag and drop ütemezés
Az idő nyomon követése munkaidő-nyilvántartással
Sprint vagy vízesés projektek beállítása
Valós idejű műszerfal és jelentések
Előnyök és hátrányok
Jól megválasztott funkciók
Nehéz használni
Árképzés
Felhasználónként 15 $/hónapnál kezdődik (5 felhasználónál kezdődik)
Wrike
A Wrike egy felhőalapú platform, amely egy testreszabható megoldás, amely az Ön vállalkozásának és csapatának igényeihez igazítható. 360 fokos átláthatóságot kínál csapatai számára, egyszerű együttműködési és automatizálási képességekkel. A Wrike különböző megoldásokkal is integrálható, például a Salesforce, a Google, a GitHub és más megoldásokkal.
Főbb jellemzők
Valós idejű frissítések és jelentések
Csapat vagy egyéni feladatok beállítása
Gantt-diagramok
Előnyök és hátrányok
Elegáns felület
Kicsit nehézkes a tanulás
Árképzés
9,80 $/hó/felhasználó áron kezdődik
Ingyenes csomag 5 felhasználó számára