, 2022/3/28

A legjobb csapatmenedzsment alkalmazások 2022-ben Üzletmenedzsment Egy csapat hatékony vezetése nem kis teljesítmény. És látva, hogy a 21. században élünk, a megfelelő eszközökre van szükséged ahhoz, hogy a vezetésben kitűnj. Felsoroljuk a legjobb csapatirányítási alkalmazásokat, amelyekkel produktív és motivált munkatársakat vezethetsz.

apps for team management

Bármely iparág és vállalatméret vezetői elmondják, hogy az egyik legnagyobb kihívás számukra a hatékony csapatirányítás. És nem számít, hogy Ön első alkalommal vezet, vagy már megjárta az utcát, a kihívások mind ugyanazok. Különösen akkor, ha a vezetők 58%-a azt mondta, hogy nem részesült semmilyen vezetési képzésben. Sőt, egy 2021-es vezetői előrejelzés szerint "a megkérdezett szervezeteknek mindössze 11%-a jelezte, hogy "erős" vagy "nagyon erős" vezetői paddal rendelkezik, ami a legalacsonyabb érték az elmúlt 10 évben". A számok egyértelműek, a csapatirányítás és a vezetés kéz a kézben jár, és valami egyértelműen hiányzik.

A legjobb csapatmenedzsment alkalmazások 2022-ben

Connecteam

A Connecteam az egyetlen igazi all-in-one csapatmenedzsment alkalmazás, amely hatékonyan segít a csapat menedzselésében, hiszen MINDENT tartalmaz, amire szükséged van. Legyen szó kommunikációról, munkatársak bevonásáról, feladatok delegálásáról, időkövetésről, munkabeosztásról és még sok másról.

A Connecteam a világ vezető, legjobb csapatirányítási alkalmazása, ahogyan azt a Capterra és más oldalakon valódi felhasználók megszavazták és értékelték. Az egyszerű használatnak, a kiváló ügyfélszolgálatnak, a robusztus funkciókészletnek és a megfizethetőségnek köszönhetően a Connecteam élen jár abban, hogyan kell működnie egy csapatirányítási alkalmazásnak.

Főbb jellemzők

Tartson mindenkit kapcsolatban 1:1 vagy csoportos csevegéssel

Közösségi feed a vállalati frissítésekhez, bejelentésekhez stb.

Bővítse a bérszámfejtést és a munkaidő-nyilvántartást GPS-es időkövetéssel

Könnyű műszakok kijelölése sablonokkal, drag & drop, és így tovább

Jelentések, ellenőrző listák és űrlapok kezelése útközben

Zökkenőmentes beilleszkedés és képzés a digitális tudásközponttal

Fokozza az elkötelezettséget felmérésekkel, élő közvélemény-kutatásokkal és javaslati dobozzal.

Csoportos vagy egyéni feladatok megosztása

Előnyök és hátrányok

Könnyen használható

A legjobb, legjobban reagáló ügyfélszolgálat

Gyorsan bevezethető

Közvetlen bérszámfejtési integráció a Quickbooks Online-nal

Ingyenes csomag csak 50 felhasználóig alkalmazható

Árazás

39 $/hó-tól kezdődik 50 felhasználóig terjedő felhasználási terület esetén

Ingyenes csomag

Ingyenes 14 napos próbaidőszak

Emelje a következő szintre az alkalmazottak kezelését

Ingyenes 14 napos próbaidőszak, hitelkártya nélkül

FunctionFox

A FunctionFox három fő terméket kínál a csapatok számára: idő- és projekttervezés, fejlett projektmenedzsment és belső kreatív csapatok. Mivel minden terméknek, illetve megoldásnak saját kínálata van, a megoldásonkénti funkciók is különböznek. Ezért győződjön meg róla, hogy tisztában van az igényeivel, mielőtt aláír egy csomagra.

Főbb jellemzők

Időlap időzítővel

Becslés és költségvetés nyomon követése

Jelentések és teendőlisták

Blog a belső kommunikációhoz

Munkafelvételi űrlapok

E-mail értesítések

Előnyök és hátrányok

Nagyszerű ügyfélszolgálat

Nehéz lehet navigálni

Árképzés

Az alapcsomag 5 $/hó/felhasználó

Ingyenes demó elérhető

ClickUp

A ClickUp számos olyan funkciót kínál, amelyek hasznosak a csapatok számára, például feladatlisták, projektkezelés, táblázatok, dokumentumok és wikik, események, emlékeztetők, e-mail és chat, célkövetés, erőforrás-kezelés és még sok más. Több mint 1000 integrációval büszkélkedhet.

Bővítse a napi feladatokat hozzárendelt megjegyzésekkel, ügyfélértesítésekkel, ismétlődő feladatokkal, téma megjegyzésekkel, szűrővel, előrehaladási százalékkal és még sok mással.

Főbb jellemzők

Saját nézetek létrehozása, például lista, tábla, naptár, dokumentum, tevékenység stb.

Építsen egyéni "tereket", hogy a csapatok együtt dolgozhassanak a saját terükkel.

Állapotok színkoordinációja

Állapotok beállítása projektekhez, hogy egy pillantással a legjobban megértse egy feladat/projekt állapotát

Előnyök és hátrányok

Sima felület

Nagyszerű sablonválaszték

Kicsit nehézkes a tanulás

Árképzés

Felhasználónként 9 $/hónapnál kezdődik

Ingyenes csomag

Ingyenes próbaverzió

Monday.com

A Monday.com egy jól ismert projektmenedzsment szoftver megoldás, mivel szuper egyszerű a használata és kiváló felhasználói felülettel rendelkezik. Lehetővé teszi, hogy könnyedén megtervezzen, nyomon kövessen és kezeljen egy projektet az elejétől a végéig.

Főbb jellemzők

Projektmenedzsment sablonok

Esedékességi emlékeztetők

Gantt-diagram, vizuális idővonal stb.

Alapos műszerfalak és jelentések

Testreszabható kódmentes automatizálás

Projektgazda, státusz, idővonal, jegyzetek, esedékességi dátum és egyebek beállítása.

Előnyök és hátrányok

Nagyszerű ügyfélszolgálat

Vonzó felület, felhasználóbarát

Magasabb csomagra van szükség az összes funkció maximalizálásához

Árazás

Alap csomag: $8/hó/hely

Ingyenes 14 napos próbaidőszak

Ravetree

A Ravetree mélyre ás, és lehetővé teszi az ügyfelek, projektek, költségvetések és sok más dolog kezelését. A szoftver a vezetők, menedzserek és csapatok számára készült.

Főbb jellemzők

Projektmenedzsment

CRM

Számlázás

Projekt- és ügyfélfájlok

Ügyfél portálok

Idő- és költséggazdálkodás

Előnyök és hátrányok

Nagyszerű ügyfélszolgálat

Hosszú tanulási görbe

Összeomolhat, nem túl stabil

Árképzés

25 felhasználó esetén 975 $/hó.

Ingyenes próbaverzió

Trello

A Trello egy jól ismert szoftver, amely táblákat, listákat és kártyákat kínál a csapatok és projektek felhasználóbarát szervezéséhez. Legyen szó munkáról vagy a magánéleted menedzseléséről, a Trello a legjobb választás.

Főbb jellemzők

Gazdag részletek minden egyes kártyán, például esedékességi dátum, ellenőrző lista, melléklet, megjegyzések stb.

Munkafolyamat automatizálás

Táblák létrehozása különböző projektekhez, irodai helyszínekhez stb.

Használjon sablonokat vagy készítsen sajátot

Előnyök és hátrányok

Könnyen használható

Nagyszerű ügyfélszolgálat

Hiányzik néhány kulcsfontosságú funkció

Árképzés

12,50 $/hó/felhasználó áron kezdődik

Ingyenes csomag

ProjectManager

A ProjectManager egy csomópontot kínál minden projektmenedzsment dologhoz. Ez egy felhőalapú szoftver, amely hosszadalmas telepítési folyamat nélkül elérhető Windows és Mac rendszereken. A szoftver több mint 1000 megoldással is integrálható.

Főbb jellemzők

Gantt-diagramok, feladatlisták és Kablan táblák

Könnyen hozzáadhat esedékességi dátumokat, megjegyzéseket, fájlokat stb.

Drag and drop ütemezés

Az idő nyomon követése munkaidő-nyilvántartással

Sprint vagy vízesés projektek beállítása

Valós idejű műszerfal és jelentések

Előnyök és hátrányok

Jól megválasztott funkciók

Nehéz használni

Árképzés

Felhasználónként 15 $/hónapnál kezdődik (5 felhasználónál kezdődik)

Wrike

A Wrike egy felhőalapú platform, amely egy testreszabható megoldás, amely az Ön vállalkozásának és csapatának igényeihez igazítható. 360 fokos átláthatóságot kínál csapatai számára, egyszerű együttműködési és automatizálási képességekkel. A Wrike különböző megoldásokkal is integrálható, például a Salesforce, a Google, a GitHub és más megoldásokkal.

Főbb jellemzők

Valós idejű frissítések és jelentések

Csapat vagy egyéni feladatok beállítása

Gantt-diagramok

Előnyök és hátrányok

Elegáns felület

Kicsit nehézkes a tanulás

Árképzés

9,80 $/hó/felhasználó áron kezdődik

Ingyenes csomag 5 felhasználó számára