, 2021/12/2

Egy szépségápolási kellékbolt a termékek széles skáláját árulhatja, beleértve a hajápolás, kozmetikumok, körömápolás, illatszerek, bőrápolás és még sok más terméket.

open beauty supply stores

A szépségápolási cikkeket árusító üzlet szalonoknak, engedéllyel rendelkező szakembereknek és egyéni fogyasztóknak is értékesíthet. Hogyan indítsunk el egy szépségápolási üzletet. Akár egy téglaüzletben, akár egy online helyszínen működsz, kemény versennyel kell szembenézni a szépségápolási termékek piacán.

A szépségápolási áruházad szalonokkal, dobozos áruházakkal, szaküzletekkel, sőt, még a reklámfilmekkel is versenyezni fog. Hogyan boldogulnak a szépségápolási cikkekkel foglalkozó vállalkozások a szépségápolási termékek versenyében? A siker kulcsa a kutatással kezdődik, amelyet gondos tervezés követ, hogy alacsonyan tartsd a költségeit. A kiskereskedelmi vásárlói élmény pedig ennyivel előrébb visz téged a játékban.

Kezdjük a tényleges üzletnyitással kapcsolatos tippekkel.

A küldetésnyilatkozat leírja, hogy mi a te vállalkozásod, és miért döntöttél úgy, hogy szépségápolási termékeket árulsz. Szeretnéd képessé tenni a vásárlókat, segíteni őket abban, hogy megtudják, mely szépségápolási márkák a legjobb választásuk? Azt szeretnéd, ha a vásárlók kifejezetten nekik kiválasztott szépségápolási termékekkel hagynák el a kiskereskedelmi üzletét? Milyen szabványok alapján választottad ki az üzletedben kapható termékeket? Hogyan befolyásolták személyes értékeid ezeket a döntéseket?

Dönts a piaci résről és a szépségmárkáról

A legtöbb sikeres szépségápolási termékekkel foglalkozó vállalkozás a termékek széles skáláját értékesíti. De ezeken a burjánzó termékeken belül is létezhet egy rés. A rés kiválasztása segíthet a költségek alacsonyan tartásában. Például az öregedésgátló termékekre szeretnél összpontosítani? Jelenleg az öregedésgátló termékek, különösen a krémek és testápolók a vezető eladók a szépségápolási termékek üzletágában. Szeretnél babaápolási termékeket értékesíteni?

Ismerd a célpiacát

Mint sok vállalkozásban, te is minden vásárlóerővel rendelkező felnőttnek - nem csak nőknek - értékesítesz. A piacod a helyi és regionális demográfiai adatoktól függ, beleértve a korosztályokat minden nemben. Az életkor mellett a terület éghajlata is hatással lehet. Kicserepesedett a keze a hosszú tél alatt? Szükség van naptejre és bőrápoló termékekre a forró hónapokban? A vásárlók ismerete fontos része a kutatásnak, mielőtt szépségápolási cikkeket árusító üzletet indít.

Kutass a helyi szépségápolási áruházak után, és néz meg a versenytársakat

Ne korlátozd maadt a többi helyi szépségápolási kellékbolt kutatására. Igen, ők a konkurenciád. Ne feledd, hogy a konkurenciát a televíziós és online reklámok (infomercials), dobozos áruházak, diszkontok és szaküzletek is jelentik. Miután megtudtad, hogy mi minden ilyen beszállítónak van, válaszd ki azt a termékmárkát, amely megkülönbözteti üzleted a versenytársaktól, miközben a költségeid alacsonyan tartod.

Írj üzleti tervet

A szépségápolási üzletekre is hatással volt a világjárvány, mivel a szalonokat nem tartották létfontosságúnak, és kénytelenek voltak bezárni. Mégis ekkor fordultak a fogyasztók a szépségápolási kellékboltok felé. Fogadd el, hogy lehetnek olyan időszakok, amikor az üzleted zárva van. Az online rendelések és szállítás képességének beépítése üzleti tervedbe kulcsfontosságú a sikerhez.

Az üzleti tervnek tartalmaznia kell a működésre és a jövőbeli növekedésre vonatkozó terveket is. A szépségápolási üzletet indítók többsége nem az egyéni vállalkozói utat választja. Úgy döntenek, hogy egy LLC-t alapítanak, amely megvéd téged az általad értékesített termékekkel kapcsolatos bármilyen problémával kapcsolatos személyes felelősségtől. Vagy létrehozhatnak egy S társaságot, ahol a tulajdonosok részvényvásárlással csatlakozhatnak a vállalathoz.

Kutatási engedélyek, engedélyek és díjak

Itt vannak az alapfeltételek, amelyekre szüksége lesz: vállalkozói engedély, adóazonosító jel / munkáltatói azonosító szám, munkavállalói kézikönyv és munkaszerződés formanyomtatványok, működési megállapodás (ha Ön egy LLC).

Legyen óvatos, ha pláza jellegű környezetben tervezi a tevékenységét. Ezek némelyikének "nem versenyző" előírásai vannak, amelyek kizárnák Önt a nyitásból, ha úgy ítélik meg, hogy üzlete egy már létező üzlettel versenyezne. Például van egy diszkont áruház egy-két sor szépségápolási termékkel. Kutasson utána az üzletcsoportot érintő szabályozásoknak vagy megállapodásoknak, mielőtt megpróbálná ott létrehozni az üzletét.

Dönts a költségvetésről

Ne feledje, hogy minden szépségápolási üzlet a nulláról indult. Te is megteheted.

Kezdetben alacsonyan tarthatja a költségeit, ha korlátozza a boltja számára megrendelt készlet mennyiségét. Így a márkaépítésre koncentrálhatsz, és láthatod, mi fogy és miért. Elemezheti vásárlói körét, amely eltérhet az Ön által megcélzott piactól.

Bérelheti vagy megvásárolhatja az üzletét.

Dönts a helyszínről

Egy nagy bevásárlóközpont vagy bevásárlóközpont? Mint említettük, egyes nagy bevásárlóközpontok vagy bevásárlóközpontok szabályozhatják, hogy milyen típusú és számú üzletet engednek oda. Ennek van értelme. Nem szeretnéd, ha egy nagy bevásárlóközpontban vagy bevásárlóközpontban szépségápolási üzletet nyitna, és ugyanott egy másik szépségápolási üzlet is nyitva lenne.

Amikor egy helyszínt mérlegelsz, válaszolj erre a kérdésre: Mi lesz a nyitvatartási időm? Ha egy bevásárlóközpontban vagy bevásárlóközpontban van, a te nyitvatartási időd valószínűleg megegyezik az ő nyitvatartási idejükkel. Az üzletnek választott helyszínnek jól pozícionáltnak, jól láthatónak kell lennie egy forgalmas területen.

Bérelj csodálatos személyzetet

Tegyél egy nagy csillagot e téma mellé. Ez kulcsfontosságú. Számíts arra, hogy minden vásárlója szeretne majd kérdezni valamit a termékekkel kapcsolatban. Olyan munkatársakra lesz szükséged, akik hozzáértő, emberléptékű személyek, akik valóban szeretik a szépségápolási üzletet. Egy nagy szépségboltnak több alkalmazottra lehet szüksége, akik pénztárgéppel vagy érintésmentes rendszerrel véglegesítik a fizetéseket.

Ők is dolgozhatnak az üzlethelyiségben. Ne feledd, hogy a vásárlóknak vannak lehetőségeik. A vásárlók számos üzletben vásárolhatnak szépségápolási cikkeket. De azért választanak egy szépségápolási üzletet, mert arra számítanak, hogy hozzáértő emberekkel kerülnek kapcsolatba.

Nézz utána a biztosítási kötvényeknek

A biztosítások típusai, amelyekre szükséged lesz, a következők: alap/általános, felelősség- és egészségbiztosítás (személyi) biztosítás. Ha vannak alkalmazottai, szüksége lesz munkásbiztosításra. Egy biztosítási bróker el tud irányítani azokhoz a biztosításokhoz, amelyekre a vállalkozóknak szükség van.

Kutatási leltár

A legtöbben egy szépségápolási cikkek forgalmazójától vásárolnak készletet. Egyes egyéni gyártók mintákat küldhetnek neked. Ez segít a költségek csökkentésében.

Mit vásárolj, és mikor? Hogyan tarthatod alacsonyan a költségeket? Néhány hónapra előre kell tervezni, hogy biztos legyen a szükséges készlet, különösen a szezonális termékek esetében.

A termékek felkutatása során ellenőrizd az egyes termékek haszonkulcsát. Az iparágban az átlag 40%, de egyes szépségápolási cikkek esetében a haszonkulcs magasabb.

Nyilvánvaló, hogy a készlet lesz az egyik legnagyobb költség. Rögtön utána következik az üzlet berendezése.

Tedd szalonképessé a szépségápolási üzletét

Ez nem egy olyan terület, ahol költséget kell csökkenteni. Azt szeretné, ha vásárlói élveznék a vásárlást az üzletében, könnyűnek és kellemesnek találnák azt.

Fontold meg a Point of Sale szoftverbe való befektetést

Valóban, ez nem csak a költségek mérlegelésénél szempont. A Point of Sale szoftver sokkal többre képes, mint egy eladás táblázatba foglalására. Válassz olyan szoftvert, amely képes elfogadni a különböző fizetési módokat, és a tételek eladásakor a leltári mennyiségeket is kiszámítja.

Marketingelje vállalkozását és építsen ki egy ügyfélkört

A minőség és az árképzés mellett az ügyfélkiszolgálásban is jeleskednie kell. A vevőszolgálat az ügyfélbázis kiépítésének módja.

Egyes kiskereskedők teljesen lemondhatnak a fizikai helyről, és kizárólag online árusíthatnak.

Szépségboltod számos online üzleti modellt követhet:

Fehér márka: Egyetlen vállalat készíti el a terméket, és lehetővé teszi más vállalkozások számára, hogy saját márkajelzésükön belül maguk csomagolják és terjesszék azt. Ez a megoldás lehetővé teszi a kisvállalkozások számára, hogy egy kiváló minőségű árut terjesszenek anélkül, hogy felelősek lennének a gyártásáért. Ez azonban elvonja a márka egyediségét. Ez azt eredményezheti, hogy a szépségboltok túlságosan függővé válnak a külső beszállítóktól a saját termékeik tekintetében.

Dropshipping: Kerülje el teljesen a raktározási és tárolási költségeket a dropshipping rugalmasságával. Töltse ki a vásárlók megrendeléseit a kért termékek közvetlen megvásárlásával és szállításával. A nyereséget az Ön kedvezményes beszerzése és az ő közvetlen fizetésük közötti árrésen, a raktározás költségeinek levonása után kapja. Ez a legegyszerűbb módszer az új kisvállalkozások számára. Ez igényli a legalacsonyabb kezdeti költségeket, de ugyanígy ez kínálja a legszűkebb haszonkulcsot is.

Gyártás: A legdrágább lehetőség, de ez biztosítja vállalkozásának a legnagyobb kontrollt. A termékeket saját maga állítsa elő, és legyen teljes mértékben tisztában az összes összetevővel, költséggel, forgalmazási gyakorlattal és minden egyéb releváns tényezővel. Ez igényli a legnagyobb kezdeti kiadást, de hosszú távon a legnagyobb megtérülést biztosítja.

Marketing

A szépségápolási termékek marketingje a vizuális reklámra helyezi a hangsúlyt. A termékeket a megjelenés javítására használják; hatásuk természetesen vizuális bemutatót igényel. Ez a fotogén elem a reklámozásban nagyobb hangsúlyt kap, mint sok más iparágban, és erőforrásigényesebb is lehet. Valószínűleg professzionális modellekre és fényképezésre lesz szükség, és a közösségi média masszív szerepet játszik minden marketingtevékenységben.

Az "influencer reklám" előtérbe kerülése a célzott demográfiai célcsoportok legjobb elérése érdekében meghatározza a legtöbb szépségipari marketingkampány tipikus felépítését. A marketingtervnek ki kell használnia azokat a közösségi médiaplatformokat, amelyek a legjobban népszerűsítik a fotózást és más releváns témákat. Ezek közé tartozik az Instagram, a Snapchat és a YouTube. Készülj fel arra, hogy tapasztalt fotósokat és videósokat alkalmazz, hogy a legjobb fényben örökítsék meg témáit, képletesen és szó szerint is.