, 2021/11/30

A YouTube-sztárok napjaink önjelölt hírességei - olyan emberek, akik a tanításra, szórakoztatásra, értékelésre és a világhálón való nagyszerűségre irányuló videótartalmak létrehozásával szereztek közönséget.

how many subscribers do you need to make money on youtube

A legtöbb ilyen kis képernyős híresség csak azért csinálja, amit csinál, hogy csinálja, hogy megvakarja a viszketést az alkotás és a közönség előtti szereplés iránt. Lehet, hogy nem a YouTube-on való fizetés megtanulása az oka annak, hogy saját csatornát indítson, de a kereseti lehetőségek kellemes meglepetést okoznak, ha rájön, hogy mennyi van belőlük. Ebben az útmutatóban stratégiákat kapsz arra, hogyan lehet pénzt keresni a YouTube-on, választ kapsz arra, hogy mennyi pénzt lehet keresni a YouTube-on, és megtudhatod, hogyan keresnek az emberek pénzt a YouTube-on.

Ez a legújabb része az Insider YouTube-pénznaplójának, amelyben az alkotók leírják, mennyit keresnek. A YouTube Partner Programban részt vevő közösségi média alkotók a Google által elhelyezett hirdetésekkel kereshetnek pénzt a videóikból. Ahhoz, hogy közvetlenül a YouTube-on keresztül kezdjenek pénzt keresni, az alkotóknak legalább 1000 feliratkozóval és 4000 nézett órával kell rendelkezniük az elmúlt évben.

Amint elérik ezt a küszöböt, jelentkezhetnek a YouTube Partner Programba, amely lehetővé teszi az alkotók számára, hogy hirdetések, előfizetések és csatornatagságok révén elkezdjék csatornáik pénzzé tételét. A Google-hirdetésekből származó bevétel azonban sok YouTube-sztár jövedelmének nagy részét teszi ki. Nate O'Brien, az 1,1 millió feliratkozóval rendelkező, személyes pénzügyekkel foglalkozó YouTuber például egy év alatt mintegy 444 000 dollárt keresett reklámbevételből.

A különböző videótémák is eltérő fizetéseket eredményezhetnek. Andrej Jikh esetében a kriptovalutáról szóló videók készítése segített megnövelni a CPM-arányát, vagyis azt, hogy a hirdetők mennyi pénzt fizetnek a YouTube-nak 1000 reklámmegjelenésenként. Csatornája átlagos lejátszásalapú CPM-aránya 32 dollár. Átlagos RPM-aránya, azaz mennyi bevételt kap egy alkotó 1000 videónézettségenként, 17 dollár. De a jóval kevesebb követővel rendelkező YouTube-alkotók is kereshetnek tisztességes pénzt. Jen Lauren nano influencer, akinek 1900 YouTube-előfizetője volt, amikor az Insiderrel beszélt, 195 dollárt keresett egy hónapja.

A hirdetésekre támaszkodni gyenge monetizációs stratégia, tekintve, hogy a havi 1,4 millió nézővel rendelkező YouTube-sztárok is kevesebb mint 17 ezer dollárt keresnek évente. A platform emellett elkezdte szigorúan ellenőrizni a tartalmakat és démonizálni a hirdetők számára nem megfelelő videókat. Ha tisztességes jövedelemre akarsz szert tenni a videohoszting platformon, változtass a gondolkodásmódodon. Kezelje YouTube-csatornáját márkaként, és építsen rá üzletet, többféle bevételi forrással.

Megoszthatsz olyan márkák termékeit, amelyeket szeretsz, eladhatod a saját árucikkeidet és termékeidet, vagy licencelheted a csatornádon található kreatív eszközöket.

Ezt szem előtt tartva az alábbiakban bemutatjuk az első módját annak, hogyan lehet pénzt keresni a YouTube-on AdSense nélkül. Az egyes monetizációs stratégiákat a nehézségük és a különböző típusú alkotók számára való relevanciájuk alapján rendszereztem - keverje és válassza ki azokat, amelyeknek az Ön és a YouTube-csatornája számára van értelme.

Rengeteg olyan ember van, akinek nincs több millió feliratkozója, de jó számokat produkál a YouTube-on. Ami sokunkat elgondolkodtat, hogy hány feliratkozóra van szükséged ahhoz, hogy jövedelemre tegyél szert.

YouTube partnerprogram

A YouTube-fiókja monetizálásának első lépése a YouTube Partnerprogramhoz való csatlakozás. A YouTube Partner Program egy olyan monetizációs program, amely segít az alkotóknak pénzt keresni, ha az emberek hirdetéseken keresztül nézik a videóikat. Mivel a YouTube a Google tulajdonában van, a program a Google AdSense-t használja az Ön által választott hirdetések megjelenítéséhez.

A YouTube Partner Programmal szabadon választhatod meg, hogy milyen hirdetéseket és videókat szeretnél és milyeneket nem szeretnél használni tartalmaidnak pénzzé tételére. A hirdetési lehetőségek között szerepelnek a videója előtt lejátszódó reklámok, a videója alatti banner vagy a jobb oldalon a javasolt videók felett megjelenő hirdetés.

Amikor egy néző megnézi vagy rákattint egy reklámra vagy hirdetésre, te egy kis jutalékot kapsz. Ez megtekintésenként vagy kattintásonként néhány centtől néhány dollárig terjedhet. Az általad kapott összeg több tényezőtől függ, többek között a hirdető ajánlatától, a megjelenített tartalom típusától és a videója hosszától.

A YouTube Partnerprogramhoz jelentkezni kell, hogy pénzzé tehesd YouTube-csatornájád. De amint felveszik, elkezdheted a nézők és feliratkozók jövedelemmé alakítását!

Mik a követelmények?

A YouTube nemrégiben több új alkalmassági követelményt is bejelentett a Partnerprogramhoz való csatlakozáshoz, hogy a spammerek, imitátorok és más rossz szándékú személyek ne vonják el a minőségi tartalommal rendelkező csatornák figyelmét. A YouTube Partnerprogramban való részvételhez a csatornának rendelkeznie kell a következőkkel:

Legalább 4000 nézett órával rendelkeznie kell az elmúlt 12 hónapban.

Legalább 1000 feliratkozóval kell rendelkeznie

Amint fiókja megfelel ezeknek a követelményeknek, megkezdheti a jelentkezési folyamatot, amely magában foglalja a feltételek elfogadását, a Google AdSense regisztrációt és a monetizációs preferenciák beállítását. A YouTube Partner Program követelményei szerint legalább 1000 feliratkozóra van szükséged ahhoz, hogy a programjukon keresztül pénzzé tehesd a fiókodat. Azonban számos tényező hozzájárul ahhoz, hogy jelentős kifizetést kapjon az AdSense-től.

Mint már tudod, a YouTube-on kereshető pénzösszeg a hirdetések jellege és a nézettség függvényében változik. Egyes hirdetések megtekintésenként fizetnek, de sok hirdetés kattintásonként fizet. Ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a hirdetési bevételeidből, magas nézői elkötelezettségi aránnyal kell rendelkezned. Minél több néző interakcióba lép a hirdetéseiddel, annál több pénzt fogsz keresni.

Bár azt nem tudod befolyásolni, hogy az egyes megjelenő hirdetések mennyire csábítóak a nézők számára, azt viszont igen, hogy milyen típusú hirdetések jelenjenek meg a videóiddal együtt. A hirdetések sikere attól függ, hogy mennyire felelnek meg a nézők érdeklődési körének, valamint a videó hosszától. Gondoljon bele! Egy 30 perces videó 30 percet ad a nézőnek arra, hogy rákattintson egy hirdetésre, szemben egy csak 5 perces videóval.

A Google AdSense-nek is több esélyt ad a releváns hirdetések megjelenítésére, különösen, ha figyelembe vesszük a videó során lejátszódó időzített reklámokat.

A monetizációs és hirdetési beállítások kezdeti megadásakor ügyeljen arra, hogy csak olyan hirdetéseket válasszon, amelyek a célközönségének tetszenek. Ez olyan témákat, színeket és formátumokat foglal magában, amelyek garantáltan felkeltik a nézők figyelmét.

A mérőszámok ugyanolyan fontosak. A legjobb módja annak, hogy megállapítsd, mennyire sikeresek a videóid, ha megnézed a csatornád mérőszámait és elemzéseidet. Ezek nem csak azt mondják meg, hogy mennyire jól teljesítenek a videóid, hanem azt is, hogy milyen valószínűséggel kezdheted el növelni a hirdetéseken és más monetizációs módszereken keresztül befolyó pénzt.

Kedvelések és megtekintések aránya

A kedvelések és a megtekintések aránya megmutatja, hogy mennyire népszerűek a videóid. Ha egy nézőnek igazán tetszik a videód, ha egyedi tartalmat nyújtottál neki, és nagy értéket találtál benne, akkor időt szán arra, hogy lájkolja. A Tubular Insights szerint minden 100 megtekintésre legalább 4 kommentnek kell jutnia.

Hozzászólások és megtekintések aránya

A hozzászólások és a megtekintések aránya elárulja, hogy milyen elkötelezettséget kapnak a videóid. A hirdetésekhez hasonlóan a magas elkötelezettség is fontos cél. Minél több ember lép interakcióba a videójával, annál valószínűbb, hogy interakcióba lép a hirdetéseivel is. A Tubular Insights szerint a jó kommentek és megtekintések aránya 5%, tehát 100 megtekintésre 5 komment jut.

Feliratkozó/nézettség arány

Az előfizetők és megtekintések aránya azt mutatja meg, hogy az előfizetőid hány százaléka nézi meg a videóidat. Az egy videóra jutó nézettség nagymértékben változik. Lehet, hogy több ezer feliratkozója van, és az egyik videónál csak néhány száz megtekintést kap, de a következő videónál már 100 ezret. Ha mindent átlagol, a Tubular Insights szerint legalább 14%-os előfizető-megtekintési arányra kell törekednie.

Azonban minél több feliratkozót és megtekintést kezdesz kapni, annál nehezebb lesz ezt az arányt magasan tartani. Ha az előfizető/nézettség arány nem éri el a 14%-ot, az nem a kudarc jele. Vegyük például a népszerű YouTuber PewDiePie-t. Neki 55 millió feliratkozója van, és videónként körülbelül 4 millió megtekintést kap. Ez alig több mint 7%-os feliratkozó/nézettség arányt jelent, de még így is több millió megtekintést kap videónként, és évi 12 millió dollárt keres. Az ilyen mérőszámok nagyszerű mérőeszközök, de szubjektívek lehetnek a tartalom vagy a közönség szempontjából.

Jobb módok az előfizetőkön való keresésre

A YouTube Partner Program messze nem az egyetlen módja a YouTube-csatornád pénzzé tételének. Rengeteg módja van annak, hogy hirdetések nélkül is pénzt keress a YouTube-on. Az alábbiakban bemutatunk néhányat.

5x a digitális termékek értékesítéséből származó jövedelmed

A YouTube-on való pénzkeresés egyik legjövedelmezőbb módja a saját digitális termékeid eladása. A legjobb rész? Ehhez nincs szükséged 100 000 feliratkozóra. A fenébe is, 1000 feliratkozó is elég lehet ahhoz, hogy elkezdhesse. Erről tulajdonképpen van is egy útmutatónk. ( 4 lépéses rendszer, hogy 1000$-t keress 1000 követőből ).

És még sok minden más! A lehetőségek végtelenek, ha digitális termékek létrehozásáról és értékesítéséről van szó. És a profit hihetetlenül nagy lehet! Vegyük Sorelle Amore-t, aki 25 ezer dollárt keresett azzal, hogy a Sellfy-n adta el a presetjeit. Mindössze annyit kell tenned, hogy létrehozod a saját online boltodat, és elkezdesz linkeket hozzáadni a YouTube-videóidhoz.

Beszélj különböző termékekről affiliate-ként. A saját árucikkeidre való hivatkozás mellett a YouTube-videóidban affiliate linkeket is hozzáadhatsz, hogy pénzt keress. Az affiliate marketing az, amikor egy márka vagy termék az eladások egy százalékát fizeti neked, ha te ajánlasz valakit, és az megvásárolja a terméküket. Ha jól csinálod az affiliate videókat, a megfelelő embereknek forgalmazod őket, és magas videónézettséget érsz el, könnyen kereshetsz havonta több ezer dollárt a YouTube-on végzett affiliate marketinggel.

Ha még csak most kezded, és nincs nagy előfizetői bázisod, ez egy nagyszerű módja annak, hogy szponzorált posztok megjelenése felé haladj.

A szponzorált videók fellendülőben vannak

Egy másik népszerű módja a YouTube-on való pénzkeresésnek a szponzorált videók közzététele. A szponzorált videók nagyban hasonlítanak az affiliate marketinghez, mivel termékeket ajánl, kivéve, hogy közvetlenül egy márkával dolgozol, és ők előre fizetnek neked a teljes videóért. A bevétele nem attól függ, hogy hány terméket ad el, hanem általában attól, hogy hányan látják az üzenetét.

Nincs meghatározott előfizetői szám, hogy szponzoráljanak, de általában minél több előfizetőd és nézettséged van, annál jobb. A márkák tudni akarják, hogy a terméküket rengeteg embernek fogják reklámozni, akiket érdekelhet. Ha a fiókod nem óriási, de mégis szeretnél márkákkal dolgozni, akkor egy remek módja annak, hogy megnyerd őket magadnak, ha jó elkötelezettségi aránnyal rendelkezel, és meg is kínálod őket.

Egy másik tényező, ami segítene a márkáknak abban, hogy partnerek legyenek veled, ha a csatornád neve mellett ott lenne az ellenőrző jelvény. A verifikációs jelvény azt jelenti, hogy Ön egy elismert alkotó, márka vagy vállalkozás. A YouTube verifikációs irányelvei szerint egy bizonyos feliratkozói számra van szükséged az ellenőrzéshez, és ez a szám 100 000.

Az előfizetők pénzzé alakítása

A YouTube-on pénzt keresni mindenki tud! Ez nem csak a YouTube-on "híres" embereknek való. Kemény munkával és a feliratkozókat jövedelemmé alakító tudással pillanatok alatt pénzt kereshetsz a YouTube-on! Ha készen állsz arra, hogy a feliratkozóidat pénzzé alakítsd, töltsd le az alábbiakban található útmutatót a 4 lépéses rendszerről, amellyel 1000 követővel 1000 dollárt kereshetsz fizetett hirdetések nélkül.